Sportosabb lett a külső, fekete elemekkel még vadabb a Q2, kezdetben csak egyféle motorral kérhető a kis SUV
A legdivatosabb kategória legkisebb négykarikás képviselÅ‘je sem kerülhette el a frissÃtést, a modellciklus derekán a frissebb tÃpusokhoz igazÃtották az apró Audi SUV-t. A külsÅ‘n a műanyag elemek változtak, ám azok átrajzolásával is jókora sportossággal ruházták fel a Q2-Å‘t. Az elsÅ‘ lökhárÃtón több a kamu légbeömlÅ‘, a nappali menetfény csÃk helyett szaggatott vonal formátumban világÃt. Hátul feljebb húzták a lökhárÃtó alsó részét, Ãgy már jutott hely némi légnyÃlás imitációnak, illetve a kipufogót eltüntették.
Alapáron adják a LED fényszórókat, felár ellenében LED-Mátrix technológiára váltanak a világÃtótestek
A belső teret is finomhangolták a németek, más előválasztó karral és légbeömlőkkel találkozni a kabinban, de a nagyobb Audikból ismerős digitális műszerfal itt is elérhető, persze csak némi felár ellenében, a legkisebb SUV olcsóbb kiviteleit analóg órával szerelik. Száműzték a belsőből az Alcantara üléseket, helyette a bőrhöz hasonló mikroszálakkal készült ülést választhatnak a tulajdonosok.
A nagyobb tÃpusokból ismerÅ‘s digitális műszerfal a Q2-höz is kérhetÅ‘, a központi kijelzÅ‘ 12,3 colos
Búcsút int a Q2 az 1,4 TFSI erÅ‘forrásnak, helyét az újabb 1,5 TFSI (150 LE) veszi át, ami megtartotta elÅ‘djének hengerlekapcsolásos trükkjét, azaz kis terhelésnél csupán két henger dolgozik négy helyett. A másfél literes benzines hatos kézivel és hétsebességes automatával is elérhetÅ‘ lesz. Akinek sürgÅ‘s a megújult Q2 birtoklása, annak csak az elÅ‘bb emlÃtett erÅ‘forrás hajthatja az autóját, a bevezetéskor nem lesz más opció. A türelmeseket megilleti a választás lehetÅ‘sége, késÅ‘bb lesz még két benzines és két dÃzel verzió is.
Európában stabilan évi 80 ezer példány talál gazdára a kis Audiból, az USA piacára most sem jut el a Q2
béna