A GTS csak 20 colos felnivel készül, a 400 lovas modell külsejét fekete elemek dobják fel
A csúcsverziótól örökölt motorral folytatja pályafutását a Porsche 718 Boxster/Cayman GTS. A négyliteres szÃvómotor az eddigi 2,5 literes turbós blokkot váltja, ami a hengerek számában is növekedést jelent, mivel a búcsúzó erÅ‘forrás négyhengeres, a GT4-tÅ‘l örökölt motorban pedig hat henger dolgozik. A lóerÅ‘k tekintetében is többlet várható, amivel a legerÅ‘sebb verzió felé tesz egy határozott lépést a GTS.
Az eddigi 366 lóerÅ‘ helyett kereken 400 ló költözik a motortérbe, ami csak 20 lóerÅ‘vel marad el a Boxster/Cayman legfürgébb változatának számÃtó 718 Cayman GT4/718 Spyder párostól.
A négyliteres blokk legerÅ‘sebb változatához hasonlóan a kissé gyengébb GTS-hez sem lesz kérhetÅ‘ a dupakuplungos PDK váltó, Ãgy alapáron jár a kuplungpedál.
A hathengeres boxermotor képes az egyik hengersort kikapcsolni, ám ennek ellenére is nőtt a fogyasztása a turbómotorhoz képest
A 4,5 másodperc alatt százra ugró modellek megkapják a Porsche Active Suspension Management állÃtható futóművet, amivel két centivel lejjebb engedhetÅ‘ a karosszéria, továbbá a Porsche Torque Vectoring a két hátsó kerék között osztja a hajtónyomatékot, a kanyarból történÅ‘ kigyorsÃtást pedig elektronikus vezérlésű differenciálzárral segÃti. A 293 km/h-ás végsebességre képes modellek megzabolázásában elÅ‘l 35, hátul 33 centiméter átmérÅ‘jű féktárcsák segÃtenek, amik felár ellenében kerámia-kompozitból is készülhetnek. A motorcserével az alapár 1,2 millió fonttal nÅ‘tt, Ãgy minimum 27 millió forint szükséges egy 718 GTS birtoklásához.
Hátulról a fekete légterelők árulkodnak arról, hogy itt egy GTS-ről van szó, a nyitott változatért legalább 28 millió forintot kell fizetni, a forgalmazás tavasszal kezdődik