0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Plusz kényelmet egy régi Swift áráért?

Suzuki Vitara 1.6 GLX 4WD 6AT Panorama teszt

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Van egy jó hírünk: csak a GLX felszereltséghez, de az elsőkerékhajtású Vitarához is van automata váltó. Ez a kényelem már Suzuki erény.

Teszt
Műszaki adatok

Szimpatikus, modern, Suzuki. Igen, ez a mi új autónk. A Vitara jelenség lett, sokat látni belőle az utcán

Szimpatikus, modern, Suzuki. Igen, ez a mi új autónk. A Vitara jelenség lett, sokat látni belőle az utcán

A tavalyi szerényen felszerelt ezért nagyon jó árú benzines és a kínálat közepén álló dízel után idén itt a nyitható üvegtetős és automataváltós Suzuki Vitara is. A karácsony és az év vége miatt maratonira sikerült tesztidőszak tapasztalatait egy még nyári rendezvényre menet vezetett 1.6 GL+ 4WD változattal szerzett emlékekkel tudom kiegészíteni. Közel ezer kilométert tettem meg összesen a Vitarával, ami az elmúlt időszakban új konkurenseket is kapott, illetve a listaára is emelkedett. A kérdés most tehát az, hogy áll helyt az újabb kihívókkal szemben, és hogy mit mutatnak az ár és értéknövelő extrái.

Nem feltűnősködő, nem kirívó, épp csak egy megbízható eszköz, vagy ha úgy tetszik, társ. Várhatunk egy autótól ennél többet?

Nem feltűnősködő, nem kirívó, épp csak egy megbízható eszköz, vagy ha úgy tetszik, társ. Várhatunk egy autótól ennél többet?

Rögtön hadd menjek bele egy kis katalógus-huszárkodásba. A helyzet az, hogy a tavalyi év itthoni slágere, az Esztergomban gyártott új Suzuki Vitara, azaz a mi legújabb autónk időközben annyira gazdag kínálatú lett, hogy egy kicsit meg is kavarodtunk, mit hoztunk most el? Annyi az újdonság, hogy − hadd spoilerezzek − lesz a közeljövőben még másik Vitara tesztautó is. Van ugye az új 1.4-es benzines turbómotor, amit a gazdagon felszerelt és sportos, meg trendi Vitara S-hez lehet kérni. A dízel kínálata egy az árlistában 6TCSS kóddal szereplő, hatgangos duplakuplungos automataváltóval bővült. Ha még nem kavarodtak el, akkor ennek tetejében itt a mostani tesztautó, amiben az ismert 120 lovas 1.6-os szívó benzines van és hozzá egy hatfokozatú, de hagyományos felépítésű automataváltó. Még hogy ne lenne itt választék? Dehogy nincs. Gazdagabb is, mint másutt. A Suzukit ért kritikán, hogy kevés a hajtáslánc opció, most aztán revansot vettek. Pláne, hogy ezeket lehet még összkerékhajtással is kombinálni.

Kisautós méreteivel épp jó lesz a városban, ugyanakkor kellően tágas a hosszabb utazásokhoz is. Simán alkalmas a régi, kompakt méretű családi autó kiváltására

Kisautós méreteivel épp jó lesz a városban, ugyanakkor kellően tágas a hosszabb utazásokhoz is. Simán alkalmas a régi, kompakt méretű családi autó kiváltására

Két kicsit béndzsa részlet. A rendfenntartó erők fényhídjainak színeiben pompázó fényszóró és az indokolatlan kémlelőnyílás a motorházfedélen Két kicsit béndzsa részlet. A rendfenntartó erők fényhídjainak színeiben pompázó fényszóró és az indokolatlan kémlelőnyílás a motorházfedélen

Két kicsit béndzsa részlet. A rendfenntartó erők fényhídjainak színeiben pompázó fényszóró és az indokolatlan kémlelőnyílás a motorházfedélen

Nos, ha megvan, hogy ki kivel játszik, akkor rátérhetünk a Vitarára. Külsejéről újat nem tudok mondani, csak annyit, hogy a GL+ és a GLX autókhoz elérhető kétszínű fényezés helyett ez a mostani egyszínű és Galaktikus szürke. Mint olyan, komolyabb megjelenésű és visszafogottabb. Nekem így talán jobban is tetszik. A beltér könnyen átlátható, egész formás, csak az érintőképernyős fedélzeti rendszert kell egy kicsit nyomkodni, mire az ember elsőre tud a pendrive és a rádió között, egy kimenő telefonhívás és a navigáció képe között váltani. A kormányt én még húznám magamhoz egy kicsivel közelebb, de ezt leszámítva jó az ergonómia és alapvetően a vezetői helyzet is. Ahol a buta dudorjával nyomta a hátam az SX4, ott a Vitara széke nekem kényelmes hátban. És nem a kötött pulcsi, meg a télikabát vert át, mert még nyáron az említett másik autóban, egy szál pólóban is éppen ugyanezt éreztem.

Hála az égnek már meghaladtuk az SX4 bambaságát. Egy mai Suzuki lehet ennyire formás és karakteres

Hála az égnek már meghaladtuk az SX4 bambaságát. Egy mai Suzuki lehet ennyire formás és karakteres

Hátul sem a fejtér, sem a lábtér nem a legnagyobb, de hát ez tulajdonképpen egy kisautó, azaz kicsi crossover. Az első ülésekre nem lehet panaszkodni, bár az üléshelyzet alapból magas Hátul sem a fejtér, sem a lábtér nem a legnagyobb, de hát ez tulajdonképpen egy kisautó, azaz kicsi crossover. Az első ülésekre nem lehet panaszkodni, bár az üléshelyzet alapból magas

Hátul sem a fejtér, sem a lábtér nem a legnagyobb, de hát ez tulajdonképpen egy kisautó, azaz kicsi crossover. Az első ülésekre nem lehet panaszkodni, bár az üléshelyzet alapból magas

Zavaró lehet, hogy egy nem derékszögű fordulónál az index nemigen akar visszatalálni a semleges állásba. Így egy körforgalomból kihajtáskor az elnyújtott íven kell idő kézzel visszahúzni a kart, és talán lesz idő azon is elmélkedni, hogy legközelebb inkább a hármat villanó komfort-irányjelzést kattintsuk be. Viszont ami a fontosabb, hogy a LED technikájú tompított fényszóró nagyon szép képet vetít és erős a fénye is. Igaz a reflektorban hagyományos az izzó, a Vitaránál mégsem zavaró a kettő közti színhőmérséklet különbsége, mint a Nissan Pulsar esetében. A ködlámpát, ha egyszer bekapcsoltad, az bizony másnap és harmadnap is égni fog, mert suzukis szokás szerint még mindig nem a lámpakapcsolón van a ködfényszóróé. Emiatt elég egyféle bajuszt gyártani, az alapkivitelhez vakdugó jár, a jobbakon meg leállítás előtt lehet kapcsolgatni a kétállású fizikai kapcsolót, ami csak embererővel tér vissza a nulla állásba.

A GLX változat ajtóburkolatára is jut az ülések bőr(hatású) kárpitjából, de azért minden, rutinszerűen nem tapogatott plasztik kemény. A tanknyitó a régi japán iskola szerinti, a pakolhatóság meg egyszerűségében rendben is van A GLX változat ajtóburkolatára is jut az ülések bőr(hatású) kárpitjából, de azért minden, rutinszerűen nem tapogatott plasztik kemény. A tanknyitó a régi japán iskola szerinti, a pakolhatóság meg egyszerűségében rendben is van A GLX változat ajtóburkolatára is jut az ülések bőr(hatású) kárpitjából, de azért minden, rutinszerűen nem tapogatott plasztik kemény. A tanknyitó a régi japán iskola szerinti, a pakolhatóság meg egyszerűségében rendben is van

A GLX változat ajtóburkolatára is jut az ülések bőr(hatású) kárpitjából, de azért minden, rutinszerűen nem tapogatott plasztik kemény. A tanknyitó a régi japán iskola szerinti, a pakolhatóság meg egyszerűségében rendben is van

A Vitarát kis rutinnal szépen lehet terelgetni, de alapvetően teljesen halott a kormány az első negyed fordulaton. Visszatérítő-erő ebben a tartományban nemigen hat rá, marad a kézi korrekció. Az Allgrip összkerékhajtás sokat sejtető Sport módjából kéziváltóval semmit nem lehetett érezni, de itt az automatával rögtön értelmet nyer a dolog. A tekerőkapcsolóval ezt választva rögtön visszadob egy fokozatot, és hogy-hogy nem, elkezd harapni a kis Vitara. Megszokással egész jó lesz a váltó is; tud motorféket kapcsolni, lábbal el lehet váltani, de sokszor feleslegesen visszakapcsol. D állásban egy emelkedőn nem tudja megtartani a kocsit, hátragurulunk és csúnya kuplungszag lesz a jutalmunk (Nem is ajánlott így kínozni az automatát − a szerk.). Ebbe még nem halunk bele, de a követős tempomat, az automataváltó és ez a motor nem elég szépen dolgoznak együtt autópálya-tempónál.

Az ülésfűtés hangzatos Hi, azaz angolból rövidített high, vagyis magas fokozata tényleg csak a kinti mínuszban kell. A légbeömlők, az analóg óra és a képernyő egész szépek együtt. A nyitható üvegtető kellemes, de a 250 ezer forintos felárát én másra költeném Az ülésfűtés hangzatos Hi, azaz angolból rövidített high, vagyis magas fokozata tényleg csak a kinti mínuszban kell. A légbeömlők, az analóg óra és a képernyő egész szépek együtt. A nyitható üvegtető kellemes, de a 250 ezer forintos felárát én másra költeném Az ülésfűtés hangzatos Hi, azaz angolból rövidített high, vagyis magas fokozata tényleg csak a kinti mínuszban kell. A légbeömlők, az analóg óra és a képernyő egész szépek együtt. A nyitható üvegtető kellemes, de a 250 ezer forintos felárát én másra költeném

Az ülésfűtés hangzatos Hi, azaz angolból rövidített high, vagyis magas fokozata tényleg csak a kinti mínuszban kell. A légbeömlők, az analóg óra és a képernyő egész szépek együtt. A nyitható üvegtető kellemes, de a 250 ezer forintos felárát én másra költeném

A tempomat ugyanis teljesen meghülyíti az automataváltót és a motorvezérlést. Önmérséklettel azért választunk a megengedettnél alacsonyabb tempót, hogy ne forogja szét magát az 1.6-os, meg ne legyen 10 liter a pillanatnyi fogyasztás, és javuljon a zajkomfort. Egy így belőtt, békés 110 km/óránál olyanokat kapcsol, amire csak fogja az ember a fejét. Visszadobja négyesbe, sőt hármasba is, amit egy óvatos kis autópályás emelkedőn a vezető magától nem tenne. Az M3-as hatodikban ezzel a programozással leküzdhetetlen akadály az automata hatodik fokozatában. Hiába, nem túl sok a szívómotor nyomatéka. Hatodikban 130-nál az automata még csak ötöst kapcsol, így kereken 3000/perc fordulaton dolgozik az 1.6-os, a kézzel bekapcsolt hatodikat alig tartja kis ideig, pedig ott csak 2400-at forog a főtengely.

Az álpadlóval sík a csomagtér, és jól alakítható, meg méretes is. Az 1.6-os motor itt is jól teljesített, de aki autópályán használná, az inkább vegye kéziváltóval Az álpadlóval sík a csomagtér, és jól alakítható, meg méretes is. Az 1.6-os motor itt is jól teljesített, de aki autópályán használná, az inkább vegye kéziváltóval

Az álpadlóval sík a csomagtér, és jól alakítható, meg méretes is. Az 1.6-os motor itt is jól teljesített, de aki autópályán használná, az inkább vegye kéziváltóval

Hogy ez miért baj? Önmagáért is, meg azért is mert az Opel Mokka, pláne a Mazda CX-3 automataváltója sokkal ügyesebb, és nem csinál ilyeneket. Mindez persze nem kell eltántorítson, mert a Vitara így is jó ajánlat. Ami egészen biztos, hogy árban csak a Dacia Duster megy ma alá. Nincs is ahhoz sem távolságtartós tempomat, sem automataváltó, és jóval kényelmetlenebb is. A Vitarának egyrészt a piaci bevezetés után megnövelt árai is jók, a francia konkurensekéhez (Peugeot 2008, Renault Captur) mérhetők, másrészt ami autópályán gyengeség, az másutt ki sem jön igazából. Mert bár városban a katalógusban ígért 6,7 liter helyett jóval 7 fölött fogyaszt, de a start-stop rendszer a feltöltő nélküli és amúgy is jó hírű 1.6-osát nem tudja kicsinálni.

4,49 millió a legolcsóbb Vitara, és bármelyik változata ajánlható, de jómagam az árlista felső felén tanyázók árából már inkább mást vennék. Például Mazda CX-3-at

4,49 millió a legolcsóbb Vitara, és bármelyik változata ajánlható, de jómagam az árlista felső felén tanyázók árából már inkább mást vennék. Például Mazda CX-3-at

Emellett a panorámatető és az összkerékhajtás elhagyásával az ár, utóbbi miatt a fogyasztás is csökkenthető. Vegyük ezt a motort és a váltót ezek (összkerékhajtás és panorámatető) nélkül a GLX felszereltséggel, és máris 6,96 helyett 6,11 millió a listaár. A 6,11 meg épp 400 ezerrel több, mint a sima, kéziváltós 1.6 GLX 5,71 milliója. Persze, ez sok pénz. Lesz akinek ebből a felárból jobb vétel lenne egy ilyesmi régi Swift, esetleg második autónak. Hogy kinek éri ez meg? Annak, aki már megszokta, vagy vágyja az automataváltó elsősorban városban kiélvezhető kényelmét.

Értékelés

Pozitív
Jól átlátható karosszéria, tágas utastér, kényelmes ülések, ügyes összkerékhajtás
Negatív
Bizonytalan működésű automataváltó, kissé kezdetleges vezetéssegéd rendszerek, ezzel a felszereltséggel már magas ár

Árak

Tesztmodell alapára 6 960 000 Ft (2016. január 4.)
Tesztmodell ára 6 960 000 Ft (2016. január 4.)

Tovább a műszaki adatokhoz

Méretek

Hosszúság: 4175 mm
Szélesség: 1775 mm
Magasság: 1610 mm
Saját tömeg: 1185 kg
Össztömeg: 1730 kg
Terhelhetőség: 545 kg
Tengelytáv: 2500 mm
Karosszéria-kivitel: szabadidő-autó
Csomagtér: 375 liter
Belső szélesség elöl: 1420 mm
Belső szélesség hátul: 1370 mm
Belmagasság elöl: 950-1000 mm
Belmagasság hátul: 970 mm
Hátsó lábtér 180 cm-es vezető mögött: 200 mm
Ülőlap hossza elöl: 490 mm
Ülőlap hossza hátul: 490 mm
Csomagtér maximális szélessége: 1330 mm
Csomagtér szélessége a kerékdobok között: 1020 mm
Csomagtér magassága: 410 mm
Csomagtér hossza: 740 mm
Csomagtér hossza üléshajtással: 1550 mm
Raktérnyílás szélessége: 1110 mm
Raktérnyílás magassága: 800 mm

Motor és váltó

Motor: Benzin üzemű
Motorosztály: Euro 6
Hengerűrtartalom: 1586 cm³
Hengerek/szelepek száma: 4/16
Sebességváltó: automata - 6 fokozatú
Nyomaték: 156 Nm 4400 1/min-nél
Teljesítmény: 88 kW (120 LE) 6000 1/min-nél

Menetteljesítmény

Végsebesség: 180 km/h
Gyorsulás 100 km/h-ra: 130 s
CO2-kibocsátás: 131 g/km
Gyári vegyes fogyasztás: 5,7 l/100km
Fogyasztás a használónál: 7,8 l/100km

Menetzaj

Menetzaj 50 km/óránál: 58 dB(A)
Menetzaj 90 km/óránál: 65 dB(A)
Menetzaj 130 km/óránál: 69 dB(A)

Vissza a teszt szövegéhez

Ez is érdekes lehet:
 

BMW 440i Cabrio M Sport xDrive teszt

Ennél följebb már csak az M4 van, bepróbáltuk, milyen a második legerősebb benzines 4-es kabrió...

4x4-esek tízévesen, 2,5 millió forintig

A logika alapján most kell összkerékhajtású autót venni, amíg a tél közeledtével nem emelkednek...

30 éves a Renault 21

Újabb szülinaposunk nem egyszerű lélek, egy igazi bűvész. Azt hinnéd, ismered, de sosem tudhatod...

Nissan GT-R menetpróba a Slovakiaringen

Megkóstoltattuk vele a szomszédok népszerű aszfaltját, egykedvűen zabálta fel a kanyarjait. Villámgyors...

Kisméretű és takarékos autóiba 11 fokozatú váltót tenne a Honda

Lehetne egy kuplunggal több? Már annyian gyártanak duplakuplungos automatákat, a Honda ennél...

Igazoltatás elől próbált megszökni egy taxis Budapesten

Filmekbe illő autós üldözés alakult egy igazoltatási kísérletből a fővárosban. Egy taxis próbált...

Rimac, LaFerrari és Tesla - ki nyeri a gyorsulási versenyt?

Vajon le tudja győzni a horvát újonc Rimac a sportkocsik és az elektromos autók nagyágyúit?

Kérdés, működik-e, kérdés, mikor robban be a légzsák

A The Detroit Bureau (TDB) felmérése szerint veszélyesek lehetnek a 7 évnél idősebb légzsákok...

Piaci körkép: automataváltós családi autók 1,79 millió forint alatt

A családi autó leginkább kényelmes kell legyen, annak pedig sokak számára alapfeltétele az automata...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zdXp1a2k=
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (51 db)

kocsmaros írta: 2 hónapja
Gogo írta: 8 hónapja

Nem szoktam hozzászólni, de most megteszem. Katasztrofálisnak érzem a magyartalanul szerkesztett mondatokat, a hányaveti szórendet, érthetetlen mondatokat. Amit a helyesírás ellenőrző nem tud javítani, az benne is marad, helyesírási hibáktól hemzseg a cikk. Az automata váltót két szóban írjuk. A magyarban három szót sohasem írunk egybe. Azaz: autópálya tempó az két szó. Még sorolhatnám. Nem lektorálja Önt senki? Kéne, hogy abból is tanulhasson! Műszaki végzettségű ember vagyok, nem irodalmár, ennek ellenére ez annyira színvonal alatti, hogy segítő szándékkal ugyan, de kénytelen voltam megemlíteni. Bántó szándék távol áll tőlem!


Előzmények megtekintése

Én se szoktam hozzá szólni de bánt ahogy műszaki dolgokkal foglalkozó oldalon valaki helyesírási versenyt rendez ...Ha a helyes írás érdekel meg keresem a Lőrince Lajos írásait ..Mert hogy Én is műszaki vagyok és nem érdekel a helyesírás ...

A válaszoláshoz belépés szükséges
cyberdyne írta: 4 hónapja
OKdoki írta: 8 hónapja

Nekem tetszik ez az autó. Sajnos azonban az értelmemre nem tud hatni. Egy frissített Hyundai i30 1.6 GDi dupla kuplungos (DCT) automatával Business Life felszereltséggel , listaáron 5 999 000 Ft. Kombi felépítménnyel 6 279 000. Skoda Octavia 1.4 TSI (150 LE) DSG Clever 6 109 000 Ft listaáron. Rosszabb a felszereltsége, az igaz, de olyat is lehet külön rendelni, hogy hátsó ülésfűtés. Alap a hátsó szelezőrostély. Volt már hozzá szerencsém a vezető ülésben. Nagyon kényelmes. Kedvezmények még ezekből az árakból is kialkudóhatók, azaz már kaptam is ajánlatot nagyon komoly kedvezménnyel. Nos, melyik az értelmes választás?


Előzmények megtekintése

Attól függ, mire.

A válaszoláshoz belépés szükséges
cyberdyne írta: 4 hónapja
Gogo írta: 8 hónapja

Nem szoktam hozzászólni, de most megteszem. Katasztrofálisnak érzem a magyartalanul szerkesztett mondatokat, a hányaveti szórendet, érthetetlen mondatokat. Amit a helyesírás ellenőrző nem tud javítani, az benne is marad, helyesírási hibáktól hemzseg a cikk. Az automata váltót két szóban írjuk. A magyarban három szót sohasem írunk egybe. Azaz: autópálya tempó az két szó. Még sorolhatnám. Nem lektorálja Önt senki? Kéne, hogy abból is tanulhasson! Műszaki végzettségű ember vagyok, nem irodalmár, ennek ellenére ez annyira színvonal alatti, hogy segítő szándékkal ugyan, de kénytelen voltam megemlíteni. Bántó szándék távol áll tőlem!


Előzmények megtekintése

Silence is golden.

A helyesírás-ellenőrzőt így kell írni. Az automataváltót meg így. Az autópálya-tempót így.

Bántó szándék távol áll, mi?

A válaszoláshoz belépés szükséges
Der Milan írta: 5 hónapja
kollaristvan74 írta: 5 hónapja

A Panoráma-tetőről egy szó sincs, csak annyi, hogy az nélkül olcsóbb...

Pedig pont ez miatt olvastam el a cikket...



Én megvédeném ezt a kategóriát...

Az 500X mellett ez volt az egyetlen autó

Ahol nem ba..om be a fejem a tetőbe beszálláskor...

Kiszállásnál meg nem kell "felállni", csak kirakni a lábad...

Pont seggmagasságomban van az ülés...



Esztergom-környéki révén elég sokat látok belőle,

Nekem határozottan bejövős autó...



De az 1,4 turbóval venném, elsőkerék-hajtással, kéziváltóval,

Panoráma-tetővel, hogy meglegyen a Cabrio-érzés is...

(meg, hogy a Jóisten is lássa, hogy ki az a hülye, aki ezért pénzt adott)



Narancs-fehérben, és a tetejére egy konföderációs zászlót,

Csak, hogy Lee Tábornok-nak hívhassam...


"Narancs-fehérben, és a tetejére egy konföderációs zászlót"

Akkor innentől fogva nem sokat érne a panoráma tetőd.

A válaszoláshoz belépés szükséges
kollaristvan74 írta: 5 hónapja

A Panoráma-tetőről egy szó sincs, csak annyi, hogy az nélkül olcsóbb...
Pedig pont ez miatt olvastam el a cikket...

Én megvédeném ezt a kategóriát...
Az 500X mellett ez volt az egyetlen autó
Ahol nem ba..om be a fejem a tetőbe beszálláskor...
Kiszállásnál meg nem kell "felállni", csak kirakni a lábad...
Pont seggmagasságomban van az ülés...

Esztergom-környéki révén elég sokat látok belőle,
Nekem határozottan bejövős autó...

De az 1,4 turbóval venném, elsőkerék-hajtással, kéziváltóval,
Panoráma-tetővel, hogy meglegyen a Cabrio-érzés is...
(meg, hogy a Jóisten is lássa, hogy ki az a hülye, aki ezért pénzt adott)

Narancs-fehérben, és a tetejére egy konföderációs zászlót,
Csak, hogy Lee Tábornok-nak hívhassam...

A válaszoláshoz belépés szükséges
-dizelgyikfos- írta: 8 hónapja
kopasz írta: 8 hónapja

Ennyi pénzért már egy normális egyterűt is lehet venni, mondjuk egy Toyota Versót, 1-6 vagy 1-8-as benzinmotorral, akár automata váltóval is. A praktikum/kényelem/használhatóság/magas üléspozíció tekintetében is jócskán felülmúlja ezt az autót.

http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/verso/toyota_verso_1.8_lounge_executive_keszletrol-9308501

http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/verso/toyota_verso_1.6_active-9702205


használt autó ügynök vagy? én sokkal olcsóbbat is tudok . nem egyet , nem százat !

A válaszoláshoz belépés szükséges
kopasz írta: 8 hónapja

Ennyi pénzért már egy normális egyterűt is lehet venni, mondjuk egy Toyota Versót, 1-6 vagy 1-8-as benzinmotorral, akár automata váltóval is. A praktikum/kényelem/használhatóság/magas üléspozíció tekintetében is jócskán felülmúlja ezt az autót.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/verso/toyota_verso_1.8_lounge_executive_keszletrol-9308501
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/verso/toyota_verso_1.6_active-9702205

A válaszoláshoz belépés szükséges
-dizelgyikfos- írta: 8 hónapja
Der Milan írta: 8 hónapja

"az ilyen vásárló úgyis pénz és szimpátia alapján vesz egy kis autót, mert neki az kell."



Szerintem meg nem feltétlenül kisautót vesz az akinek csak elviekben erre lenne szüksége, hanem olyat ami tetszik.


Előzmények megtekintése

Pontosan ugyanezt írtam, csak kicsit hosszú lére eresztve. Nagycsaládosok normál méretű autót csak második kocsinak tudnak venni.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Der Milan írta: 8 hónapja
-dizelgyikfos- írta: 8 hónapja

Igen , kinek mi a praktikus, az dönti el a vásárlást , például akinek praktikus kis kocsi kell, főleg városi és rengeteg rövid útra, az nem fog nagydarab kombit venni, amibe évente egyszer rakja tele a csomagtartót, az ilyen vásárló úgyis pénz és szimpátia alapján vesz egy kis autót, mert neki az kell.


Előzmények megtekintése

"az ilyen vásárló úgyis pénz és szimpátia alapján vesz egy kis autót, mert neki az kell."

Szerintem meg nem feltétlenül kisautót vesz az akinek csak elviekben erre lenne szüksége, hanem olyat ami tetszik.

A válaszoláshoz belépés szükséges
-dizelgyikfos- írta: 8 hónapja
OKdoki írta: 8 hónapja

Nem, nekem nem kell kategóriákban gondolkodnom, mint a marketingeseknek. Én a VEVŐ vagyok. Szükségem lehet egy közlekedési eszközre, ami praktikus, viszonylag takarékos és dinamikus, elfér benne a család és a csomagok. Emellett előny, ha automata, jól vezethető, még egynéhány dolog. Nincs szükségem arra, hogy 4x4 legyen, de mondjuk 200 000 forintot ezért még adnék, de többet nem. Előnynek vehetem, hogy magyar munkaerőt is foglalkoztat a gyár, de akkor se legyen túlárazott. Teljesen érdektelen számomra, hogy SUV. Azaz, lehetne egy-két előnye és legalább ugyanannyi hátránya, de ezért a felépítésért én nem fogok többet adni, mint egy sedan jellegű autóért, ami ráadásul praktikusan ötajtós, mint az Octavia, vagy egy kombi karosszériával megáldott konkurens. Nem érdekel, hogy ez a divat. Így én olyan autókkal fogom összehasonlítani, amik nálam egyébként szóba jöhetnek, mint esélyesek. Persze, másnak mások a prioritásai.


Előzmények megtekintése

A másik eset egy nagycsaládos, négy v. több gyerekkel Octaviába elférni lehetetlen, kombi, sedan kihúzva, esetleg kisbuszba beférnek, de sok csomagot kevés típusba tudnak berakni.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zdXp1a2k=
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zdXp1a2k=

Friss tesztek

Mercedes-Benz C 300 Cabrio teszt

Neveletlen hercegnő - Mercedes C kabrió

Kabrióként vallott a legújabb C Merci. Egy igazi ékszer, főleg ebben az összeállításban. Szinte minden egyes rá költött forint ordít róla. De vajon van olyan jó, amilyennek látszik?


Volkswagen Golf 1.4 TGI Bluemotion Comfortline DSG teszt

Egy Golf, ami a dízelnél is takarékosabb

Nem TDI, TGI az aktuálisan nálunk járt Golf, nem dízel, hanem CNG/benzines üzemű tehát. És igen, olcsóbb vele autózni, mint a dízellel.


BMW 440i Cabrio M Sport xDrive teszt

Betonhattyú - BMW 440i Cabrio

Ennél följebb már csak az M4 van, bepróbáltuk, milyen a második legerősebb benzines 4-es kabrió BMW. Nem annyira patyolat, mint amilyennek mutatja magát. Lehet ez jobb is, kevesebbért!

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zdXp1a2k=

Hirdetés

SUZUKI tesztek

Suzuki Baleno 1.2 GL teszt

Ez is a mi autónk lehet? Suzuki Baleno teszt Videó

Azt a verziót sikerült megkaparintani az új Suzuki Balenóból, amit vélhetően a legtöbben fognak venni. A Baleno jó családi autó lehet.


Suzuki Vitara 1.6 GL+ teszt

Teszten a Suzuki Vitara, amit venni is fognak Videó

Fronthajtással, alap közeli felszereltséggel teszteltük az új Suzuki Vitarát, mert legtöbben vélhetően így fogják választani. Slágergyanús.


Suzuki SX4 S-Cross 1.6L VVT teszt

Francba a turbómotorral! Suzuki SX4 S-Cross teszt

Szimpla fronthajtással és elvileg ósdi szívó benzinmotorral próbáltuk a Suzuki SX4 S-Crosst. És egy kicsit meglepődtünk.


Suzuki SX4 S-Cross 1.6 DDiS 4WD teszt

Üdvözlet az analóg korszakból - Suzuki SX4 S-Cross teszt

A Suzuki SX4 S-Cross bár jó autó, de ezért az árért sajnos van nála több jobb ajánlat is. Azok viszont kicsit sem Suzukik.


Suzuki Jimny 1.3 JLX AC 4WD teszt

A fene tudja, miért, de tetszik - Suzuki Jimny teszt

Kicsi, kényelmetlen, pattogós, zajos, régies. Mai mércével soványan felszerelt. Nem erős, nem olcsó, mégis kéne, de nagyon. A Suzuki Jimny egyszerűen imádnivaló.


Még több SUZUKI teszt

Címlapon


Friss cikkek

Grafikán a német luxuskupé kabrió változata

Ilyen lehetne a kabrió Vision Mercedes-Maybach 6

41 perce – Sztori

Csak napok kérdése volt, de X-Tomi Design máris elkészítette hogyan nézne ki a Mercedes-Maybach legújabb koncepciója kabrió változatban.


Beindult az elektromos enduro sorozatgyártása

Alta, a villanymotoros enduro Videó

4 órája – Sztori

Két kerékre álmodott Tesla-követő újonc az Alta Motors, amely 2007 óta dolgozik Redshift névre keresztelt endurója megvalósulásán.


30. Jubileumi Bábolnai Gazdanapok augusztus végén, szeptember elején

Autókat is mutat ám a Bábolnai Gazdanapok

Tegnap – Sztori

Jövő hét szerdától vasárnapig 30. Bábolnai Gazdanapok mezőgazdasági seregszemle. Mindent felsorakoztatnak, ami az agráriumhoz kapcsolódik. Betakarítógépek, teherautók, pickupok, meg persze traktorok is lesznek.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

SUZUKI IGNIS 1.3 GLX WINTER

SUZUKI IGNIS 1.3 GLX W...

Ár: 1.199.000 Ft

Évjárat: 2008 / 2

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

SUZUKI LIANA 1.6 GLX KLIMÁS!!!

SUZUKI LIANA 1.6 GLX K...

Ár: 580.000 Ft

Évjárat: 2003 / 4

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

SUZUKI SWIFT 1.3. MO-i. 1 tulaj

SUZUKI SWIFT 1.3. MO-i...

Ár: 1.260.000 Ft

Évjárat: 2006

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!