0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Itt az ideje nyári gumira váltani! De vajon melyikre? 

Nyárigumiteszt 2016: 18 garnitúrát vetettünk össze

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Ötödik éve készítjük gumitesztjeinket, újdonság, érdekesség azonban még mindig akad. Most is összevetettünk 18 garnitúrát.

Még több videóért iratkozz fel a YouTube csatornánkra itt!

Idén összesen 18 garnitúrát hozott ki a nonstopgumi.hu csapata a Hungaroringen található Groupama Tanpályához, hogy összevethessük őket. 14 nyári mellett két téli, egy négyévszakos és az "egészévesnek" mondott Michelin CrossClimate is szerepelt

Idén összesen 18 garnitúrát hozott ki a nonstopgumi.hu csapata a Hungaroringen található Groupama Tanpályához, hogy összevethessük őket. 14 nyári mellett két téli, egy négyévszakos és az "egészévesnek" mondott Michelin CrossClimate is szerepelt

Első ízben 2012 őszén készítettünk nagyszabású és hazai gumitesztet a nonstopgumi csapatával. A közös munka azóta már rutinná vált, ahogyan a mogyoródi Groupama Tanpályával is. Igaz, idén (ahogyan téligumitesztünknél is) némi újításra kényszerültünk: a felújítás alatt álló Hungaroringre nem mehettünk ki, csak az általa körülzárt Tanpályán tesztelhettünk. Más aszfalt, a tavalyiaktól eltérő körülmények, így az eredményekben is látható eltérés. A teszt után viszont azt kell mondjuk, a kisebb pályán egységesebb mérést tudtunk megvalósítani. Így is tudtunk mérni fékutat száraz és nedves aszfalton is, igaz, a szokott 120 helyett csak 60 km/óráról. Meg persze néztünk kanyarjellemzőket (adott íven elérhető legnagyobb sebesség) száraz és nedves aszfalton, mértünk zajszintet, kigurulást, ami az abroncs gördülési ellenállására, így üzemanyagtakarékosságára utal, és persze a teszt végén pontoztuk az abroncsok kopási képét is. A tesztet a legnagyobb példányszámban fogyó 195/65 R15 méretben, volt rendőrségi Ford Focusokkal végeztük.

A Hungaroring újraaszfaltozása miatt ezúttal szárazon is csak 60 km/óráról tudtuk nézni a fékutakat. Tapasztalatunk az, hogy azonos aszfalton vizes felületen nő a fékút, illetve az egyes abroncsok közötti különbségek is jelentősebbek

A Hungaroring újraaszfaltozása miatt ezúttal szárazon is csak 60 km/óráról tudtuk nézni a fékutakat. Tapasztalatunk az, hogy azonos aszfalton vizes felületen nő a fékút, illetve az egyes abroncsok közötti különbségek is jelentősebbek

Bár az abroncsok egy részét korábban is próbáltuk már, a kopási kép bizony meglepetéseket okozott. A tesztet a nyári kánikulához mérten egészen enyhe, 11-14 Celsius fokos, enyhén felhős időben végeztük, így az aszfalt hőmérséklete sem ment igazán följebb, mint a levegőé. Az elmúlt évekkel szemben most nem is 130, hanem jellemzően 70 km/óráról indítottuk csak a vészfékezéseket, ám az ötszöri száraz és ötszöri nedves utas mérés, valamint a kanyarjellemzők négyszer öt (száraz-vizes, jobbra-balra) vizsgálata bizony nyomot hagyott az abroncsokon. Természetesen eltérő mértékben. A tesztbe válogatott két használt (prémium és középkategóriás) téli gumi, a négyévszakos Vredestein Quatrac 3, az "egészéves" Michelin CrossClimate és a 14 különféle nyári gumi mind másként tűrte a megpróbáltatást.

Méréseink

  • Fékút 60 km/óráról száraz aszfalton
  • Fékút 60 km/óráról nedves aszfalton
  • Kigurulás 15 km/órás tempóról (enyhe, konstans emelkedőn) a gördülési ellenállás vizsgálatára
  • Menetzaj 60 km/óránál
  • Kanyarsebesség száraz úton: adott íven elérhető maximális sebesség
  • Kanyarsebesség nedves úton: adott (de a szárazzal nem azonos) íven elérhető maximális sebesség
  • Kopásállóság: a teszt végén látott kopási kép pontszáma

Látni akarok minden adatot − mért eredmények letöltése

%KA%Száraz aszfalton nem egész 3 méter különbség adódott csupán a legjobb és a legrosszabb abroncs között, meg kell jegyezni ugyanakkor, hogy a téli gumik nagyon jelentősen roncsolódtak a vészfékezésekkor%KA%

Száraz aszfalton nem egész 3 méter különbség adódott csupán a legjobb és a legrosszabb abroncs között, meg kell jegyezni ugyanakkor, hogy a téli gumik nagyon jelentősen roncsolódtak a vészfékezésekkor

A mostani teszt is egyértelműen rámutatott: 10 Celsius fok felett extrém kopásnak van kitéve a téli gumi: néhány vészfékezés, néhány tempósabb kanyarvétel, és már dobhatjuk is ki az abroncsot (leginkább az első kerekekről). Ráadásul nem jár jól az, aki a már cserére érett garnitúrát nyáron kívánja "lejárni", azt ugyanis nagyon hamar meg fogja tenni, de

a téli gumi még jó állapotában is átlag feletti fékutat ad!

Csúszik, nyúlik, az ABS-szel szerelt autó pedig ilyenkor többször engedi fel a féket. Nedves úton a középkategóriás, a teszt elején még korrekt állapotú téli gumi már 60 km/óráról is 4,9 méterrel, 35%-kal nagyobb fékutat adott, mint a legjobb nyári, ez pedig azonnal el kell döntse azt a kérdést, hogy érdemes-e nyári gumira váltani. Nincs olyan alacsony futásteljesítmény, aminél ne lenne érdemes!

%KA%Nedves aszfalton már közel 5 méter, több mint egy autóhossznyi fékút-különbséget mértünk az egyes abroncsok között. Egyértelmű, hogy már most sem érdemes téli gumival járni%KA%

Nedves aszfalton már közel 5 méter, több mint egy autóhossznyi fékút-különbséget mértünk az egyes abroncsok között. Egyértelmű, hogy már most sem érdemes téli gumival járni

Váltani kell, de melyikre?
Sok mérés, sok számolgatás kell ahhoz, hogy megtudjuk, melyik a legjobb abroncs. A szárazon legjobb nyári Michelin másban nem remekelt. A vizes úton (fékezhetőség és kanyartempó szempontjából egyaránt) legjobb Vredestein Sportracs száraz úton fékezhetőségben már a középmezőnyben volt.

Látni kell, hogy száraz aszfalton kisebb különbségek adódnak az egyes gumik között, mint vizesen.

Így aztán az amúgy (egyéb tesztekkel szemben) megmutatott mérési eredményeket mi százalékosan is összevetettük, majd a száraz úton adódott fékezhetőség 30%-os, a nedves úton mért fékezhetőség 20%-os, a kopásállóság 15%-os, a kanyarsebességek és a kigurulás által mutatott gördülési ellenállás 10-10%-os, valamint a zajszint 5%-os figyelembevételével alakítottuk ki összértékelésünket.

%KA%%KA%

A kopási képével legjobb, és amúgy is stabilan jó jellemzőket mutató Bridgestone T001, valamint a hasonló jelzőkkel illethető Continental ContiPremiumContact 5 az elért legjobb eredmények több mint 95%-át hozta, a vizes úton legjobb Vredestein Sportrac 5 pedig közel annyit tudott. Gond nélkül ajánlható a száraz úton legjobb Michelin Energy Saver Grnx és a minden mérési szempontból korrekt Hankook K 125 Ventus Prime3, a Firestone TZ300 és a Falken Ziex ZE914 is. A keveset, télen "kompromisszummal" (hóban nem autózóknak) ajánlható a nyári gumiknál drágább, ám átszerelést, téli gumira váltást nem igénylő Michelin CrossClimate is, ami kánikulai tesztünkön is jól szerepelt, továbbá télen is jó volt száraz és vizes aszfalton, ám jégen és hóban elvérzett. Csupán kielégítő teljesítményt mutatott a hamarosan hazánkban is gyártó Apollo Amazer 3G Maxx abroncsa, ami kopás szempontjából jó ugyan, ám fékezhetőségével gyenge.

A körpályán mutatott képességek gyakorlatilag a fékezhetőségekre rímeltek. Szárazon a legjobban fékezhető Michelin Energy Saver Grnx, vizesen a nedves fékezhetőségben is első Vredestein Sportrac 5 volt a legjobb

A körpályán mutatott képességek gyakorlatilag a fékezhetőségekre rímeltek. Szárazon a legjobban fékezhető Michelin Energy Saver Grnx, vizesen a nedves fékezhetőségben is első Vredestein Sportrac 5 volt a legjobb

A tesztelt − 195/65 R15 méretű − abroncsok árai
Apollo Amazer 3G Maxx 15 100 Ft
Barum Brillantis 2 15 155 Ft
Bridgestone Turanza T001 19 406 Ft
Continental ContiPremiumContact 5 19 217 Ft
Dayton Touring 14 421 Ft
Falken Ziex ZE914 16 191 Ft
Firestone TZ300 16 000 Ft
Goodyear EfficientGrip Performance 20 471 Ft
Hankook K125 Ventus Prime3 15 354 Ft
Használt középkategóriás téli gumi -
Használt prémium nyári gumi -
Használt prémium téli gumi -
Kormoran Runpro B 13 427 Ft
Michelin CrossClimate "egészéves" gumi 20 000 Ft
Michelin Energy Saver Grnx 20 325 Ft
Premiorri Solazo 12 000 Ft
Vredestein Quatrac 3 négyévszakos gumi 22 500 Ft
Vredestein Sportrac 5 21 000 Ft
(Forrás: nonstopgumi.hu)

Meglepetés, hogy csak az olcsónak számító Apollo abroncsa után következik a tavalyi tesztgyőztes Goodyear EfficientGrip Performance. A teszten nem viselkedett rosszul, de igazából jól sem, kopási képe alapján pedig − legnagyobb meglepetésre − idén az egyik legrosszabb lett, ez húzta le összpontszámát. A tavaly tartósnak és jónak bizonyuló abroncs idén elmaradó teljesítménye arra utal, hogy miként az autógyártók is folyamatosan finomhangolják autóikat, az abroncsgyártók is módosíthatnak "menet közben" a keverékeiken.

Tavaly tesztgyőztes volt, idén általános képességeivel, de leginkább kopási képével igencsak elmaradt az élmezőnytől a Goodyear EfficientGrip Performance

Tavaly tesztgyőztes volt, idén általános képességeivel, de leginkább kopási képével igencsak elmaradt az élmezőnytől a Goodyear EfficientGrip Performance

Nem volt meglepetés, hogy az olcsóbb abroncsok, így a Dayton Touring, a Kormoran Runpro B és az ötéves, 4-5 mm profilmélységű prémium nyári gumi, valamint az olaszos nevű, ám valójában ukrán Premiorri Solazo és a négyévszakos Vredestein Quatrac 3 általános jellemzőivel gyengének bizonyult. A Barum Bravuris 2-re fokozottan igazak a Goodyear gumijára mondottak: a nyári abroncsok közötti legrosszabb kopási képhez átlag alatti egyéb jellemzők társultak. A téli gumik pedig mindennél jobban roncsolódtak, fékútban a prémiummárkás még a középmezőnyben volt, a középkategóriás a legrosszabbnak bizonyult. Nyári gumira váltani tehát erőteljesen ajánlott! Alább (normál, azaz nem mobil nézetben) mindenki saját preferenciái alapján módosíthatja az összértékelést, így bárki láthatja, hogy melyik a számára legjobb nyári gumi. Végül pedig vesse össze az árakat, kalkuláljon akár csupán 40 ezer kilométeres futásteljesítménnyel, hogy megkapja: jó gumira költeni nem luxus, hanem bölcs előrelátás.

Összértékelés / Melyik szempont mennyire fontos Önnek?
Fékút száraz úton: %
Fékút nedves úton: %
Kanyarsebesség száraz úton: %
Kanyarsebesség nedves úton: %
Zajszint: %
Gördülési ellenállás (kigurulás): %
Kopásállóság: %
Abroncs Eredmény Fékút Kanyarsebesség Zaj-
szint
Kigu-
rulás
Kopás-
állóság
száraz úton nedves úton száraz úton nedves úton
Ennyire felel meg az Ön igényeinek 60 km/h 60 km/h Adott íven elérhető maximális kanyarodási sebesség Gördülési
ellenállás
A legjobb érték: 10 pont
Bridgestone
Turanza T001
97,4% 13,64 m 13,69 m 37,7 km/h 50,3 km/h 62 dBA 22,53 m 10 pont
Continental
Premium-
Contact 5
96,6% 13,6 m 13,59 m 37 km/h 49,5 km/h 63 dBA 23,09 m 10 pont
Vredestein
Sportrac 5
94,6% 13,99 m 13,56 m 37,8 km/h 50,8 km/h 63 dBA 22,61 m 9 pont
Michelin
Energy Saver Grnx
94,6% 13,42 m 13,84 m 39,3 km/h 49,2 km/h 62 dBA 22,61 m 8 pont
Hankook K125
Ventus Prime3
93,6% 13,53 m 13,88 m 38 km/h 49 km/h 62 dBA 22 m 8 pont
Firestone TZ 300 91,6% 14,33 m 16,3 m 38 km/h 50,2 km/h 62 dBA 22,46 m 9 pont
Falken Ziex ZE914 90,8% 13,88 m 14,24 m 38,2 km/h 50,5 km/h 63 dBA 22,41 m 7 pont
Michelin CrossClimate
„egészéves” gumi
90,2% 13,76 m 14,66 m 36,8 km/h 48,5 km/h 61 dBA 23,13 m 6 pont
Apollo Amazer
3G Maxx
88,6% 15,08 m 15,17 m 37,7 km/h 50 km/h 63 dBA 22,35 m 8 pont
Goodyear
EfficientGrip
Performance
88,5% 13,72 m 14,25 m 38,5 km/h 49,8 km/h 63 dBA 22,59 m 5 pont
Dayton Touring 86,5% 14,49 m 14,88 m 37,8 km/h 48,3 km/h 63 dBA 21,15 m 6 pont
Kormoran Runpro B 86,3% 14,88 m 14,95 m 37 km/h 49,8 km/h 62 dBA 20,99 m 6 pont
Használt prémium
nyári gumi
85,7% 14,33 m 15,3 m 37,5 km/h 50,2 km/h 63 dBA 23,28 m 5 pont
Premiorri Solazo 82,7% 15,13 m 16,27 m 36,5 km/h 47,3 km/h 64 dBA 21,66 m 6 pont
Vredestein
Quatrac 3
négyévszakos gumi
82,6% 16,36 m 16,58 m 36,8 km/h 49,3 km/h 62 dBA 22,5 m 6 pont
Barum Brillantis 2 81,6% 14,87 m 15,62 m 36,5 km/h 48,3 km/h 63 dBA 21,78 m 4 pont
Használt prémium
téli gumi
80,9% 14,15 m 15,34 m 37,2 km/h 50 km/h 62 dBA 23,63 m 1 pont
Használt középkategóriás
téli gumi
73,9% 15,34 m 18,42 m 37 km/h 46 km/h 64 dBA 24,27 m 1 pont
Ez is érdekes lehet:
 

50 éves a világ legnépszerűbb autója, a Toyota Corolla

Volt már hátul hajtó kupé, összkerekes kombi és temérdek más is, ma viszont már csak egy szedán...

Volkswagen Golf 1.4 TGI Bluemotion Comfortline DSG teszt

Nem TDI, TGI az aktuálisan nálunk járt Golf, nem dízel, hanem CNG/benzines üzemű tehát. És igen...

Piaci körkép: automataváltós családi autók 1,79 millió forint alatt

A családi autó leginkább kényelmes kell legyen, annak pedig sokak számára alapfeltétele az automata...

Kérdés, működik-e, kérdés, mikor robban be a légzsák

A The Detroit Bureau (TDB) felmérése szerint veszélyesek lehetnek a 7 évnél idősebb légzsákok...

Szabadalmi fotókon látható három új Volkswagen műszerfala

Nemcsak a frissített Golf belseje bukott le, hanem az új CC, és a hatalmas Teramont SUV utastere...

Mercedes-Benz C 300 Cabrio teszt

Kabrióként vallott a legújabb C Merci. Egy igazi ékszer, főleg ebben az összeállításban. Szinte...

RX-9 néven valósulhat meg a nemrég bemutatott csodás Mazda tanulmány

Egészen úgy tűnik, a japánok keményen dolgoznak egy új, hátsókerekes kupén, ráadásul Wankel motorral...

Rendhagyó amerikai reklám bukókerettel és egy Suzukival

A bukókeret hasznosságát régóta ismerik már az autóversenyzők, itt viszont egy extrém változatot...

Sokféle rendszámunk van, de lassan kellene egy új verzió

Akad egy-két újítás a rendszámoknál mostanság, hamarosan megjelennek a következő betűvel kezdődők...
 
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (26 db)

mark.zim.hu írta: 4 hónapja

Nagyon hasznos!

egyszer látnék pár mérést eltérő guminyomásom, váltó mérteken, eltérő súly sebesség indexel azonos típusnál.
Pl max kopásállóság, top kigurulás típusnál azok számára, akik még ezen túl is optimalizálnának.
Ez esetben a Continental Premium-Contact 5-nél lenne érdekes.
Esetleg még egy mutató ahol az árat osztjátok a kopás állósággal.
Még talán linkek a minta képéhez a galériában, soronként a típusokhoz.

Szép munka!

A válaszoláshoz belépés szükséges
Mackóssy Mackó írta: 5 hónapja

Kedves Auzónavigátor Csapat!

A gumivásárlásaimnál évek óta támaszkodom az önök tesztjeire. Eddig mindig sikerrel. Most azonban úgy hozta a sors, hogy egy SUV-al autózom, ahol gyárilag 18" a felnik mérete. A kérdésem annyi, hogy van-e kompatibilitás egy kisebb átmérőjű gumi teszteredménye, és a hasonló típusú nagyobb átmérőjű gumik tulajdonságai között. Lehet, hogy a növekvő számú, nagyobb gumiátmérőket használó szabadidő autók miatt érdemes lenne 18" gumikat is tesztelni?
Üdvözlettel,
Kiss Gábor
kgdiver@t-email.hu

A válaszoláshoz belépés szükséges
diablo77 írta: 5 hónapja

Az Uniroyalt szinte minden tesztből kihagyják, pedig -szerintem - egy nagyon jó gumi. Én Rainsport 1-et használtam 4 évig, majd váltottam RainSport3-ra tavaly. Tökéletesen bevált szakadó esőben is. Párom meg még a RainSport2-t koptatja, immár 5 éve és a kopás is rendben van(volt) mindhárom garnitúránál.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Edy írta: 5 hónapja
pohi írta: 5 hónapja

Én "Toyo PROXES CF2"-t vásároltam most, nagyon jónak tűnik és a fent megadott méretben (195/65R15) akciósan 13.500 Ft volt darabja. Én nem tudom honnan veszik ezen gumik árait amit a cikk megjelenít, de botrányosan drágák.


A Toyo PROXES CF2 egy piszok jo gumi, annak ellenere hogy nem egy mai darab.

A válaszoláshoz belépés szükséges
corze írta: 5 hónapja

A nonstop gumi.hu ilyen drága!!

A válaszoláshoz belépés szükséges
Katona Mátyás írta: 5 hónapja − szerző
nzozz írta: 5 hónapja

Mindenféle rosszindulattól mentesen kérdezem, hogy hogy lett Vredestein Sportrac 5 -nek rövidebb fékútja nedvesen mint szárazon?


Jól láthatóan vizes körülményekhez optimalizálták az abroncsot.

A válaszoláshoz belépés szükséges
pohi írta: 5 hónapja

Én "Toyo PROXES CF2"-t vásároltam most, nagyon jónak tűnik és a fent megadott méretben (195/65R15) akciósan 13.500 Ft volt darabja. Én nem tudom honnan veszik ezen gumik árait amit a cikk megjelenít, de botrányosan drágák.

A válaszoláshoz belépés szükséges
lagi59 írta: 5 hónapja
ppgergő írta: 5 hónapja

Eloszor is koszonjuk a tesztet, tanulsagos. Masodszor, orulok a Falken jo helyezesenek (6ev ZE912 utan ZE914-t koptatok tavaly ota), viszont a Turanza elso helye meglepetes szamomra. Kar, hogy az Uniroyal nem kerult a tesztbe, a RainSport/RainExpert mintazata kifejezetten szepre sikerult, a cimke szerint sem rossz valasztas.


Én is vártam az Uniroyalt, a RainExpert 3 SUV-ot koptatom egy éve teljes megelégedéssel. Az új cápabőr technológiával és áramlási optimalizált aszimmetrikus mintázattal a víz turbolencia nélkül távozik a gumi alól háromszoros mennyiségben az átlagosnál sokkal gyorsabban mint normál esetben. Ezáltal magasszintű védelmet biztosít aquaplaning ellen. Locsolóautó lett a kocsimból nagy esőben, csak nem előre hanem oldalra. A fékút és a kényelem is jobb lett a gumicsere óta. Kopást sem tudtam még mérni igaz csak 10E-km van benne. Kíváncsi lennék egy nyúzósabb tesztre talán jövőre vagy még idén ha sikerülne sort keríteni rá. Persze tudom ez nem kívánság műsor, a teszt így is nagyon jó és köszönjük szépen a sok munkátokat.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Tamás11 írta: 5 hónapja
Sheppard írta: 5 hónapja

Jó a teszt, bár kicsit érdekes, hogy a goodyear csak "kielégítő lett" :)



Tavaly óta használom pont ebben a méretben, és forszírozott használatban valóban kb most van 5,5-5,8 mm-en a profilmélységem a kormányzott kerekeken (hátul +0,5 mm). kb 18 ezer km használat alatt.



Nem tudom, hogy ez gyors kopás -e, de legalább hamarabb elkopik, minthogy bakelit keménységűre keményedjen 4 év után :)



JA!



És nem tudom, hol néztétek az árakat, de én tavaly 16 250 forintért vettem darabját 195/65 R15 H91 paraméterekkel, és most sem más a helyzet a legnagyobb gumis webshopokban. Az a 20 ezer enyhén túlárazott...


A Priusra vasárnap nálunk is ez a Goodyear kerül (215/45R17). Michelin Primacy HP volt eddig, 6 év után a mintázat 5,5-6 mm között, a gumi (főleg oldala) rommá van repedezve, minden ápolás-tárolás ellenére.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Zoleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee írta: 5 hónapja

Nem ismertem a tesztet, de egy jó ajánlatra vettem Hankook Ventióus Prime 3-at. Made in Hungary.
Eszerint ár-érté arányban igen jó.
Persze ez 5-6 év, teljes élettartam alatt fog megmutatkozni.

A válaszoláshoz belépés szükséges

Friss tesztek

Renault Trafic Combi Pack Comfort 1.6 dCi teszt

Társaságra vágysz? Renault Trafic teszt

Már nincs Jumbo-tető, van viszont F1-es motor, amivel gyári érték szerint fogyasztott a Trafic. Takarékos csapatszállító, amivel biztos, hogy nem leszünk magányosak.


Nem e világi - BMW X4 M40i teszt

Tökéletes ajánlat önfegyelmet gyakorlóknak - BMW X4 M40i

Sokan írtak már az M-es BMW-k, köztük az X4 M40i letaglózó menetdinamikájáról, vezethetőségéről, egyéniségéről. Így ezekről itt most alig esik szó.


Mercedes-Benz C 300 Cabrio teszt

Neveletlen hercegnő - Mercedes C kabrió

Kabrióként vallott a legújabb C Merci. Egy igazi ékszer, főleg ebben az összeállításban. Szinte minden egyes rá költött forint ordít róla. De vajon van olyan jó, amilyennek látszik?

Még több teszt

Hirdetés

Címlapon


Friss cikkek

Maserati Ghibli halottaskocsi és társai

„Dögös halottaskocsinkat add meg nekünk. Majd.”

4 órája – Sztori

Egy igazi autófanatikus azt is megválogatja, hogy mivel megy majd utolsó útjára. Íme a legfrissebb lehetőség és pár további ötlet.


A Merciseknek kell, a BMW-seknek nem kell önvezető autó

Kinek kell az önvezető autó?

7 órája – Sztori

A MaritzCX különböző márkájú autók tulajdonosaival készített felmérést az önvezető autókról. Tulajdonképpen bejött a papírforma.


Párizs előtt Prágában mutatta meg az új Panamerát a Porsche

Sportautó, négy felnőttnek is – Porsche Panamera Videó

12 órája – Újdonság

A nagyközönség számára a Párizsi Autószalonon debütál a Porsche Panamera második generációja, de mi már láthattuk, Prágában. Ütős!


Használtautó.hu

SUZUKI GRAND VITARA 2.0 TD

SUZUKI GRAND VITARA 2....

Ár: 1.590.000 Ft

Évjárat: 2004

Kivitel: Városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Dízel

FORD S-MAX 2.0 TDCi Titanium Magyar!Szervizkönyves!57eKm!

FORD S-MAX 2.0 TDCi Ti...

Ár: 6.299.000 Ft

Évjárat: 2013 / 6

Kivitel: Egyterű

Üzemanyag: Dízel

MERCEDES-BENZ ML 350 BlueTEC (Automata) Újszerű!!!!

MERCEDES-BENZ ML 350 B...

Ár: 6.999.000 Ft

Évjárat: 2010 / 5

Kivitel: Városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!