Nyártól a Citroën C4 Picasso fara alá is lóbálhatjuk a lábunkat

Új arcot, friss extrákat kapott a Citroën C4 Picasso

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Némi frissítést és új opciókat kapott a Citroën családi egyterűje. Palettája új színeket is hoz természetesen.


Három éve érkezett a Citroën C4 Picasso második generációja, ami így elérkezett az ennyi idő után csaknem kötelező frissítéséhez. Az egyedi arcú modell formája azonban bejött a vevőknek, már több mint 300 ezer példányt vásároltak belőle, így a franciák csak óvatosan nyúltak hozzá. Új az első lökhárító, így gyakorlatilag a teljes front, immár kérhető lesz a karosszériáétól eltérő tetőszín, továbbá négyféle belső színvilággal is variálható az eleve kétféle modellként, C4 és C4 Grand Picassóként (utóbbiként felárért hét üléssel) is létező családi egyterű.[BANNER type="1"]
Újak és mostantól alapáron 3D hatásúak a hátsó lámpák, van új 17 colos alufelni, a tetősín immár ezüstszínű. Frissült a 7 colos középkonzoli és a 12 colos "műszerblokk" képernyő is, a csomagtérajtó immár itt is nyílhat láblendítésre. Okosodott a táblafelismerő rendszer, a tempomatot a leolvasott értékhez állíthatjuk, a feláras távolságtartós sebességszabályzó pedig immár álló helyzetre fékezésre is képes. További opcióként sávtartó és holttérfigyelő, városi koccanásgátló és fáradtság-figyelés is kérhető.
A motorpalettán igazi újdonság nem említhető, a turbós, Euro6-os motorok közül a benzinesek 1,2 és 1,6, a dízelek 1,6 és 2,0 literesek. A frissített verzióból már az 1.2 e-THP alapmotor is rendelhető lesz a hatfokozatú, elektromos vezérlésű automata váltóval, a nyártól.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?