Turbómotort kap a Toyota új sportkocsija
1,2 literes turbómotort kap a Toyota S-FR
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A korábbi hírekkel ellentétben mégsem 1.5-ös szívó, hanem 1.2-es turbómotort kap a békaorrú Toyota S-FR.
A Tokiói Autószalonon mutatkozott be a Toyota újdonsága, a békaszemű mini sportautó koncepció, az S-FR. Egy interjúban a japán gyártó hajtásláncért felelős mérnöke elmondta, hogy az autó orrába egy négyhengeres, 1,2 literes turbós benzines kerül. A technika pontosan ugyanaz, mint az Aurisban. 115 lóerő és 185 Nm forgatónyomaték áll rendelkezésre. Ez nem tűnik soknak, ugyanakkor az 1000 kg alatti tömeg és a hátsókerékhajtás egy parádés élményautót ígér. Erre tesz rá még egy lapáttal a hatfokozatú manuális váltó, akik pedig inkább a kényelmet szeretik, ők választhatnak automatát is. Az értékesítés kezdetének pontos dátuma még nem ismert, annyit azonban tudni lehet, hogy a jövő évben érkezik a piacra.
Szerintem azért – figyelembe véve a régi 1000 kg alatti kiskocsikat- ha az élményt nézzük bőven elég lehet,
Többet adhat élményben egy 520d-nél 🙂
Jelentkezz hozzájuk tanácsadónak! Vagy békélj meg ezzel a modellel, s hidd el, elég lesz bele ez a motor. 🙂
Kb. annyira lesz “sportautó”, mint az Opel Tigra:) Minél többet látom, annál jobban kezdem megszokni a design-t. A Mirai-jal is ez volt.
😀
Ha már turbó és “sport” autó, akkor legalább húzták volna fel 130-140 lóerőre azt az 1,2-est.
Elég töketlenek mostanában ezek a toyotások.