Mit ér a meglepetés ereje? A Ford GT példája alapján sokat
A Ford elárulta, hogy tudta titokban tartani a GT fejlesztését
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A Ford GT sikeréhez az is hozzájárult, hogy sokáig nem lehetett tudni, hogy jön. Fejlesztői éjszaka, titokban és egy pincében tervezték.
Nagyot szólt, az kétségtelen. Kérdés, ha évek óta tudunk a jöttéről, akkor is ennyire izgalmas maradt volna?
A detroiti Autószalon egyik, ha nem a legnagyobb sztárja volt a Ford GT. Szemben a kiállítás másik csillagával, a Honda NSX-szel, a Ford érkezéséről alig volt infónk, az is csak kevéssel a tényleges bemutató előtt. A Ford felfedte a GT megszületésének körülményeit az Automotive News-nak, eszerint a titkolózás nagyon is tudatos volt, így látták garantáltnak a sikerét. [BANNER type="1"] A hatásos belépőhöz a tervezés már két év elkezdődött, első körben egy viszonylag kis létszámú csapatot válogattak ki a tervezéshez. Az autón dolgozókat feleskették a titoktartásra, zömében éjszaka foglalkoztak a GT-vel és még a családjuknak sem árulhatták el, mivel töltik az idejüket. Csak a tesztelés fázisában vitték ki az autót a már említett pincéből és csakis hétvégén, akkor pedig még a hivatásos lesifotósok sem dolgoznak. Így tudták sokági titokban tartani, és így sikerült az, hogy egyetlen kémfotó sem jelent meg róla.
Konszolidált családi modellek esetében megnyugtató, értéknövelő információ, ha tudjuk, jön az új. A cég csúcsmodellje viszont maradjon mindig meglepetés - ez lenne a siker receptje leegyszerűsítve











„megnyugtató, értéknövelő információ, ha tudjuk, jön az új.” Nem értem a logikát emögött…