Van még fölös 6000 euród? BMW M4 Cabrio
Csodás képeken és videókon is a BMW M4 Cabrio
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Rengeteg fotóval és már videókkal is itt a legizmosabb 4-es Cabrio, a 100 km/órás sebességre 4,4 mp alatt gyorsuló BMW M4.
Ő az ötödik generáció a BMW középkategóriás izomkabriójából. Az első négy M3 Cabrio néven jött, ez viszont már M4, motorja ikerturbós hathengeres, 431 lóerős
Írtunk már az M4 Cabrióról, az M3 Sedan és az M4 Coupé nyitható tetős verziójáról - ebben az áprilisi cikkben kb. minden alapinfót megtalál róla. Mostanra aztán a BMW sajtósai a szokásos teljes gyári fotócsomagot is publikálták inkluzíve videók, hát ámuldozzunk együtt, tessék csak nézni, milyen is a gép, ami a többségnek persze örök életére vágyálom marad, de legalábbis jó pár évnek el kell telnie addig, míg használtan elérhető lesz a négyajtós M3-nál és a keménytetős kupé M4-nél bő negyedtonnával nehezebb, 100 km/órás sebességre tőlük 3 tizeddel elmaradó M4 Cabrio. Azért a - dupla kuplungos automata váltóval - 4,4 mp, 6-os kézivel 4,6 mp sem gyenge, sőt. A 3,0 literes, ikerturbós hathengeres benzinmotor 431 lóerős és 550 Nm nyomatékú, háromrészes keménytetejét 20 mp és 18 km/órás tempó alatt nyitja-csukja, vegyes fogyasztási ígérete 8,7-9,1 l/100 km.
[BANNER type="1"]
Zárt tetősen sem rossz, de a csurig extrázott 428i Cabrio tesztautó is mindenhogy dögös volt a maga szerény 21,5 millió forintos árcédulájával. Az M4 Cabrio magyarországi árát még nem ismerjük, de azt tudjuk, hogy Németországban az M3 alapára 71 500 euró, az M4 Coupé minimum 72 200, az M4 Cabrio meg 78 200 euróba fáj. Szóval az izomkabriózásért közel 2 millió forintot kér a BMW





































































Turbó. Nem jó. menőmanó megmondta. Ne vitatkozz.