Oldalfalba csúszó ajtóval készül a Vision ConnectedDrive, akárcsak a valahai Z1
Adatok nélkül is kellően csábító a kétüléses, sportos roadster
BMW Vision ConnectedDrive néven mutatkozik be a bajorok legfrissebb koncepció-autója, mely egy parányi utasterű, ám összességében nagy kiterjedésű kétüléses, roadster. Hajtásáról egyelőre semmiféle információ sincsen, ám minden bizonnyal hátsókerék hajtásúnak mondják majd. Orra a mai Z4-esekhez hasonló és előrenyújtózó gépháztetejével, befele dőlő front-falával az egykori cápákra emlékeztet. Ajtói a komolyabb egyterűektől, furgonoktól megszokottan toló-elvű, ám a parányi nyílászárók itt a karosszéria belsejébe csúsznak.
Részint a hagyományos műszerfal helyén, részint a parányi szélvédőn, de csakis vetítetten jelennek meg a kijelzők
A Vision ConnectedDrive belsejébe és áttetsző motorházteteje alá egyaránt színváltós LED-fényeket telepítettek, igazi különlegességnek mégis inkább a kikapcsolt helyzetben teljesen vak műszerfal számít. Az órák és a kijelzők vetítetten, akár egymás mögé tolva jelennek meg, mindig az éppen használt, legfelsőbb réteg látható legjobban, de háttérben a többi is látszik. Amíg a sofőr vezet, addig utasa az érintőképernyős „kesztyűtartófedélen” böngészhet és a közösségi oldalakon keresztül tarthatja a kapcsolatot a világgal. A BMW szerint mindez néhány éven belül szériagyártásban is jöhet, modelljei addigra kivétel nélkül a Vision ConnectedDrive formavilágát hozhatják.