Egy töltéssel 57 emissziómentes kilométer megtételére képes a BMW X1 xDrive25e
A hálózatról is tölthető X1-ben az 1,5 literes, háromhengeres benzinmotor és egy kifejezetten ehhez a modellhez hangolt elektromos motor dolgozik együtt. A benzinmotor maximális teljesítménye 125 lóerő, legnagyobb forgatónyomatéka pedig 220 Nm, amely egy hatfokozatú Steptronic automataváltón keresztül jut az első tengelyre. A villanymotor 95 lóerővel csatlakozik a „buliba”, amely mellé még 165 Nm forgatónyomatékot tud felajánlani, a hátsó kerekeket hajtva, így válik tehát összkerékhajtásúvá az autó. A rendszerteljesítmény azonban 220 lóerő és 385 Nm, amellyel a hibrid X1-es hét másodperc alatt gyorsul fel álló helyzetből 100 km/órás sebességr., míg a végsebessége 192 km/óra.
Akusztikus gyalogosfigyelmeztető rendszerrel is felszerelték az autót, amely 30 km/órás sebességig egy jellegzetes hanggal figyelmezteti a jármű környezetében közlekedőket a jelenlétére
Természetesen a 9,7 kWh-ás akkumulátorral felszerelt plug-in hibrid SUV, akarom mondani SAV, képes tisztán elektromos üzemmódban is haladni, károsanyag-kibocsátás nélkül. Összesen 57 kilométert képes így megtenni. A töltés pedig bármelyik háztartási aljzatról megoldható, körülbelül öt óra alatt. A BMW i Wallbox falitöltő (illetve bármely Type2-es töltő) segítségével viszont elég hozzá 3,6 óra is.
A modell akkumulátorának töltőnyílása a bal első kerékjárati ívben található
Mivel a nagyfeszültségű akkumulátort a hátsó üléssor alá helyezték, a hibridség nem ront a csomagtér méretén, amely 450 literes és egészen 1 470 literig bővíthető. A modellhez ráadásul az elektromosan működtethető vonóhorog is megrendelhető, amelynek maximális terhelhetősége 750 kilogramm.
A gyáriak szerint 2 liter az X1 xDrive25e átlagfogyasztása vegyes üzemmódban