Frissül a Nissan Qashqai, szinte teljesen új frontrészt kapott
Finoman szólva is sikertörténet a Qashqai harmadik generációja, hiszen 2021 óta több mint 350 ezret adtak el belÅ‘le, ezzel többek között Magyarországon is ez a legkelendÅ‘bb Nissan. A ráncfelvarrással szinte teljesen lecserélték a frontrészt, a hűtÅ‘maszk új kialakÃtást kapott, amelyet az Å‘si japán kultúra inspirált. A fényszórók is megújultak, amelyek a közlemény szerint mostantól hatékonyabban látják el a feladatukat rossz látási viszonyok között - például ködös idÅ‘ben. A nappali menetfény ugyancsak új grafikát kapott, az úgynevezett "vesszÅ‘s" dizájnt, amely a hűtÅ‘maszkon is fellelhetÅ‘. Szintén a világÃtótesteket érintÅ‘ változás, hogy a Qashqaiba is bekerül az adaptÃv távolsági fényszóró.
Elöl szembetűnÅ‘ a változás, hátul viszont csak a lámpák grafikáját frissÃtették
Apró "vesszők" alkotják a hűtőmaszkot
Hátul a lámpabúrák mérete nem változott, viszont a grafikákat itt is átdolgozták, hogy jobban illeszkedjenek az összképbe. Némiképp visszább vettek a "terepjárós" irányból, ugyanis immár a hátsó lökhárÃtó is megkapja a karosszéria szÃnét, ezt korábban feketén hagyták.
A mélyóceán árnyalat egyszerre sötétkék és sötétzöld, a gyártó állÃtása szerint az aktuális fényviszonyok határozzák meg, éppen melyik a hangsúlyosabb
Három új fényezés is elérhetÅ‘vé válik: a gyöngyfekete és gyöngyfehér az eddigi árnyalatok helyét veszi át, mÃg a harmadik szÃn a sötétkék és a metálzöld között játszik a fényviszonyoktól függÅ‘en.
Az N-Design új felszereltségi szinthez exkluzÃv, 20 colos felnik járnak
Bent az utastérben csupán kisebb változásokat eszközöltek. Magasabb felszereltségi szinteken immár Alcantara bevonatot kap a műszerfal, az ajtóbetét, a középkonzol könyöklÅ‘ része, de még a térdpárnák is. Európában a frissÃtett Qashqai az elsÅ‘ modell, amely megkapja az Google alapú multimédiás rendszert, Ãgy a techóriás fiókjába belépve elérhetÅ‘vé válnak a Mapsben rögzÃtett kedvenc helyek, nem szükséges az autót összekötni az okostelefonnal.
A kezelőszervek nem változtak, körülöttük viszont több lett az Alcantara
Az ajtókra és a középkonzolra is kerül a prémiumabb hatás érdekében
Motorfronton nincs változás, továbbra is adott a lágy hibrid hajtáslánc, illetve az e-Power technológiával ellátott modell is, amelynek alapját egy 158 lóerős, háromhengeres benzinmotor adja, viszont ez csupán generátorként funkcionál, a kerekeket minden esetben a 190 lovas villanymotor hajtja. A ráncfelvarrott Qashqai gyártása már elkezdődött az angliai Sunderlandben.
Már a gyártósoron az új Qashqai