Izmos a gyengébbik Stelvio is
Az Alfa Romeo első SUV-ja 280 lóerővel és összkerékhajtással is érkezik
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Bár mindenkit kábított az Alfa a Stelvio Quadrifoglio kivitelével, azért a gyengébbik sem lesz piskóta. A Giuliából is ismert kétliteres turbós benzinmotor összkerékhajtással érkezik.
Az Alfa új modelljeinél leginkább a brutálisan kemény Quadrifoglio kivitelekre koncentrált. Ahogy a Giuliánál, a Stelviónál is a QV jelent meg először - 510 lóerős V6-os Ferrari eredetű duplaturbós motorral. Ennél persze a gyengébbek lesznek a jellemzők, most a Stelvio First Editiont ismerhetjük meg, ami lényegében a Giulia Q4-ben már debütált hajtással érkezik. Motorja kétliteres turbós benzines, 280 lóerőt teljesít, amit mind a négy kerékhez továbbít, így a gyengébbik Stelvio is igencsak erősnek ígérkezik a kategóriában.
Hajtása csak 8 fokozatú ZF automataváltóval lesz elérhető, a turbós motortral így 5,7 másodperces 0-100-as gyorsulásra képes. Az olaszok SUV-ja a QV kiegészítői nélkül is elég mutatós, 20 colos, vékony küllős felniken gurul, a fényszórók bi-xenon technológiásak, de jutott világítás a kilincseknek is. A Firs Edition belterét fekete bőrrel borítják, és fabetéteket kap a középkonzol és a műszerfal, ami erősen hasonlít a Giuliáéra. Alapáras felszereltségként hozza a ráfutásos balesetre figyelmeztetést vészfék asszisztenssel és tolatókamerával, valamint sávtartó rendszerrel. A Stelvio First Edition európai árai is ismertek, ha minden igaz, nagyjából 18 millió forintot kell érte leszurkolni.
Géza barátom kérdezte: Mikor veszel már egy jó olasz autót !
Válaszom: Vennék én, de nem gyártanak !
Géza barátom kérdezte: Mikor veszel már egy jó olasz autót !
Válaszom: Vennék én, de nem gyártanak !
“tudatában egy pedigré”, értem mire gondolsz, de a vicces hogy a BMW azzal kezdett kimászni a slamasztikából, hogy a 60-as években elkezdett Alfákat / Lanciákat koppintani.
De a BMW mögött akármennyire is nemszeretem a márkát ott van azért az emberek tudatában egy pedigré és egy BMW ért előbb kifizetnek 22 milliót mint egy alfáért 18 at …míg az alfa mögött jelen pillanatban az van , hogy szeretnek spontán elromlani …Én el hiszem hogy semmivel sem rosszabb az alfa mi8nt egy ugyan olyan bmw csak hát ez egy olasz kocsi … a másik meg német ” prémium” termék .
Egy X3 vagy X4 ilyen teljesitmennyel es felszereltseggel, kozel 4 millioval dragabb.
A 18 misi sok, 12-13 a reális.