0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Megerősítve: jön a Ferrari SUV

Korábban cáfolta, most viszont halálosan komoly a Ferrari SUV

·

A FCA vezérigazgatója, Sergio Marchionne elmondása szerint "halálosan komolyan veszik", hogy a Ferrari szabadidő-autója évek múlva piacra kerüljön. A korábbi feltételezések beigazolódni látszanak.

%KA%A Lamborghini után beadja a derekát a Ferrari is, 2022-ben érkezik a szabadidő-autójuk, amely a jelenlegi pletykák szerint bő 90 millió forintba fájhat%KA%

A Lamborghini után beadja a derekát a Ferrari is, 2022-ben érkezik a szabadidő-autójuk, amely a jelenlegi pletykák szerint bő 90 millió forintba fájhat

Korábban már többször is felröppentek hírek azzal kapcsolatban, hogy az olasz sportautógyártó egy crossover vagy SUV modellel fog előrukkolni. A gyáriak azonban folyamatosan tagadták ezt, egészen mostanáig. A Fiat Chrysler Automobiles első számú embere, Sergio Marchionne a napokban tartott New York-i beszédében megerősítette, hogy érkezik a Ferrari SUV. Azt is megtudhattuk, hogy a cél nem egy tucattermék előállítása, sokkal inkább az exkluzivitást kívánják előtérbe helyezni.

Nem meglepő a Ferrari ezen lépése azok után, hogy a Lamborghini is piacra dobja az Urust, amely szintén a SUV palettát erősíti. Az olaszok szabadidő-autója legkorábban 2022-ben debütálhat. Addig sincs viszont pihenés, több új modell érkezése is várható az elkövetkező években, amelynek legfőbb oka, hogy a cég 2022-re megduplázza a bevételeit. Ha igazak a korábbi pletykák, akkor az új SUV ehhez jó alap lesz, ugyanis ára 300 ezer euró (kb. 93 millió forint) körül várható.

Ez is érdekes lehet:
 

Opel Insignia Sports Tourer Dynamic 2.0 CDTI AWD teszt

Kombiként kezdeti csúcsdízelével és összkerékhajtással is meggyőző volt az új Insignia, de eláruljuk...

Autóalkatrészből a legjobb ár és minőség - nemzetközi díjat nyert el a Bárdi Autó

Neves elismerést kapott a Bárdi Autó: az Icertias független svájci minősítő intézet piackutatása...

Nissan Qashqai DIG-T 160 Tekna+ teszt

Idén frissült a második generációjával is már négy éve velünk lévő, kategóriaalapító Nissan Qashqai...

Renault Captur 1.2 TCe 118 EDC Intens teszt

Éllovasként frissítették a Renault Capturt, ami dögösebb és karakteresebb, mint valaha. Turbós...

Grafikákon a puritán, a háromajtós, a GT és a pickup Duster

X-Tomi mindig megcsinálja azokat a modelleket, amiknek mindenki örülne, de még nincsenek piacon...

Volkswagen Caddy Life 1.9 PD TDI DSG, 2007 - használtteszt

DSG ebben? Sokan teszik fel a kérdést a DSG-váltós Volkswagen Caddy kapcsán, pedig készült ilyen...

Skoda Karoq 1.5 TSI és 2.0 TDI menetpróba

Borzalmas szóviccből el lehet még sütni párat, de a neve az egyetlen, ami mókás. Digitális műszeregység...

Citroën Xantia 1.6i, 1995 - használtteszt

Mennyire időtálló egy Citroën Xantia, alapmotorjával, hidropneumatikus futóművel és mindössze...

300 ezer forintért ad plusz két ajtót a Lada 4x4

Jutányos ajánlat, 300 ezer forintos felárért 50 centivel növelt hosszt és tengelytávot ad az...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1mZXJyYXJp
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Schibsted Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Schibsted Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (15 db)

integrale írta: múlt héten
Tizenkettő írta: múlt héten

Lehet. De Zöld baromi jól megfogalmazta, felvizezik a brand-et. Egy Ferrari legyen Ferrari ne pedig egy copy gépezet. Ne az aktuàlis gagyit másolja hanem ő diktálja a divatot. És ezt mondom úgy, hogy én személy szerint egyáltalán nem kedvelem a brand-et. Pontosabban ami körülötte holdudvar kialakult.


Előzmények megtekintése

Ne így nézd, ez akkor lenne igaz, ha emelt 5 ajtós, körbeműanyagozott doboz lenne majd az a SUV, abban pedig biztos lehetsz, hogy ez nem így lesz. :)

A válaszoláshoz belépés szükséges
Tizenkettő írta: múlt héten
Tizenkettő írta: múlt héten

Egyébként azon gondolkoztam, hogy az F1-et leszámítva a Ferrarinak egyáltalán szüksége van bármilyen már reklámra?


Előzmények megtekintése

már=más

A válaszoláshoz belépés szükséges
Tizenkettő írta: múlt héten
Forticors írta: múlt héten

Na pont ez a lényeg! A 911 egy legenda, aki gyerekként nem vágyott egy ilyenre, nem képzelte el magát benne az... (nem akarok jelzőt mondani mert valaki megsértődik).

A Porsche a 911-et úgy fejlesztette, reszelgette az évtizedek folyamán hogy most is vágyott termék, ha rád/rám szakadna a bank és nyernék(nél) a lottón 2 milliárdot tuti vennél/vennék egyet és nem zavarna hogy van Panamera, Macan, Cayenne! Viszont aki SUV-ot, ötajtós szupersportkocsit akart az is tudott venni Porsche-t míg 30 évvel ezelőtt nem. A lényeg azon van, hogy a tradicionális termékek továbbra is hordozzák azt az exkluzivitást ami eddig a márkára jellemző volt amellett hogy kommerszebb termékek is jelen vannak.

De nézd a Ferrarit: Ha valaki nem tud megvenni 200e euroért egy autót de 20-ért az övé lehet egy Baseball sapka. Ok, ezen nem keres 20e eurót a cég mint egy autón, csak mondjuk kettőt, de ha eladnak 10ezer db-ot akkor azon már kerestek annyit mint egy autón, úgy hogy olyan ember lett a vevőjük aki soha az életben nem engedheti meg magának egy Ferrari megvételét. Nő a bevétel, nő a profit stb... értékesebb a cég! Ezen lehet megrökönyödni, de a részvényes ha azt látja hogy 5cent helyett 6-ot kap osztalékként akkor örülni fog és ha a cégvezetés nem azon dolgozik hogy a részvényes minél boldogabb legyen akkor mehet a picsába.


Előzmények megtekintése

Egyébként azon gondolkoztam, hogy az F1-et leszámítva a Ferrarinak egyáltalán szüksége van bármilyen már reklámra?

A válaszoláshoz belépés szükséges
Tizenkettő írta: múlt héten
Forticors írta: múlt héten

Na pont ez a lényeg! A 911 egy legenda, aki gyerekként nem vágyott egy ilyenre, nem képzelte el magát benne az... (nem akarok jelzőt mondani mert valaki megsértődik).

A Porsche a 911-et úgy fejlesztette, reszelgette az évtizedek folyamán hogy most is vágyott termék, ha rád/rám szakadna a bank és nyernék(nél) a lottón 2 milliárdot tuti vennél/vennék egyet és nem zavarna hogy van Panamera, Macan, Cayenne! Viszont aki SUV-ot, ötajtós szupersportkocsit akart az is tudott venni Porsche-t míg 30 évvel ezelőtt nem. A lényeg azon van, hogy a tradicionális termékek továbbra is hordozzák azt az exkluzivitást ami eddig a márkára jellemző volt amellett hogy kommerszebb termékek is jelen vannak.

De nézd a Ferrarit: Ha valaki nem tud megvenni 200e euroért egy autót de 20-ért az övé lehet egy Baseball sapka. Ok, ezen nem keres 20e eurót a cég mint egy autón, csak mondjuk kettőt, de ha eladnak 10ezer db-ot akkor azon már kerestek annyit mint egy autón, úgy hogy olyan ember lett a vevőjük aki soha az életben nem engedheti meg magának egy Ferrari megvételét. Nő a bevétel, nő a profit stb... értékesebb a cég! Ezen lehet megrökönyödni, de a részvényes ha azt látja hogy 5cent helyett 6-ot kap osztalékként akkor örülni fog és ha a cégvezetés nem azon dolgozik hogy a részvényes minél boldogabb legyen akkor mehet a picsába.


Előzmények megtekintése

Én megértem, hogy ez biznisz, meg azt is, hogy ezzel jól járnak, de nekem ez a formája kicsit idegen. Bazári.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Forticors írta: múlt héten
Tizenkettő írta: múlt héten

Nekem személy szerint Porsche-ból is a 911-es az igazi. A többit nem nagyon komálom. Az ilyen suv-októl díszes diesel felirattal az oldalán a hányinger kerülget.


Előzmények megtekintése

Na pont ez a lényeg! A 911 egy legenda, aki gyerekként nem vágyott egy ilyenre, nem képzelte el magát benne az... (nem akarok jelzőt mondani mert valaki megsértődik).
A Porsche a 911-et úgy fejlesztette, reszelgette az évtizedek folyamán hogy most is vágyott termék, ha rád/rám szakadna a bank és nyernék(nél) a lottón 2 milliárdot tuti vennél/vennék egyet és nem zavarna hogy van Panamera, Macan, Cayenne! Viszont aki SUV-ot, ötajtós szupersportkocsit akart az is tudott venni Porsche-t míg 30 évvel ezelőtt nem. A lényeg azon van, hogy a tradicionális termékek továbbra is hordozzák azt az exkluzivitást ami eddig a márkára jellemző volt amellett hogy kommerszebb termékek is jelen vannak.
De nézd a Ferrarit: Ha valaki nem tud megvenni 200e euroért egy autót de 20-ért az övé lehet egy Baseball sapka. Ok, ezen nem keres 20e eurót a cég mint egy autón, csak mondjuk kettőt, de ha eladnak 10ezer db-ot akkor azon már kerestek annyit mint egy autón, úgy hogy olyan ember lett a vevőjük aki soha az életben nem engedheti meg magának egy Ferrari megvételét. Nő a bevétel, nő a profit stb... értékesebb a cég! Ezen lehet megrökönyödni, de a részvényes ha azt látja hogy 5cent helyett 6-ot kap osztalékként akkor örülni fog és ha a cégvezetés nem azon dolgozik hogy a részvényes minél boldogabb legyen akkor mehet a picsába.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Tizenkettő írta: múlt héten
Forticors írta: múlt héten

Ferrari élménypark, Ferrari napszemüveg, ruházat, füzet, óra stb... szinte már minden van Ferrari logoval (fociban mint a Barca, de ugyanez van pl a Lamorghininél is, igaz ott kicsit más aspektusban).

Tehát itt a brand felvizeződését a jelenlegi menedzsment nyakába varrni nem lehet.

Óriási a kereslet a luxusautó piacon ilyen rétegmodellek iránt is, ha ezt a piaci rést másra hagyja egy cég akkor kb az az ő "Nokia pillanata" Na ezt kell elkerülni (és a cég el is kerüli). Az autógyártó részleg nincs felvizezve és nem is lesz ezzel a SUV-val, vannak és lesznek továbbra is "közönséges" Ferrarik és lesznek továbbra is exkluzív, zárt körben értékesített limitált szériák (de ez nem újdonság, ez volt 10-20-30 évvel ezelőtt is).

A Ferrari pont ezzel marad a csúcson! Meg idehozod a 80-as évekbeli Porschét példának?!?! Miért nem a 21. századi Porschét hozod? megcsinálták újra hogy lefelé szélesítették a palettát (Macan, Boxster...) és bejött üzletileg! Ettől kopott valamit a 911 nimbusza? Egy vállalkozás erről szól: növekvő bevétel, növekvő nyereség, növekvő részvényárfolyam. Hogy most ez a cég szappant, telefont vagy autót gyárt az mindegy, ez a sikeres cég fokmérője (persze nem azt mondom hogy nem kell hozzá jó termék, sőt)

Ha kell majd lesz "villany Ferrari" is (sok-sok év múlva). Azt a hibát nem követheti egy cég hogy ráül az eddigi eredményeire, tradícióira stb. és pökhendi módon áll a vevőkhöz, igényeiket nem meghallgatva fejleszt termékeket, sőt ha nem megbízható a termék akkor a főnök elküldi a picsába a megrendelőt azzal hogy egy traktorgyáros ne ugasson bele az autógyártásba...


Előzmények megtekintése

Az ezekhez a brand-ekhez tartozó ruhàzatról nem is beszélve. Na azt veszik általában az olyanok akiknek nincs pénzük ilyen autóra de többnek akarnak látszani mint amik. Na ez meg szerintem szànalmas.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Tizenkettő írta: múlt héten
Forticors írta: múlt héten

Ferrari élménypark, Ferrari napszemüveg, ruházat, füzet, óra stb... szinte már minden van Ferrari logoval (fociban mint a Barca, de ugyanez van pl a Lamorghininél is, igaz ott kicsit más aspektusban).

Tehát itt a brand felvizeződését a jelenlegi menedzsment nyakába varrni nem lehet.

Óriási a kereslet a luxusautó piacon ilyen rétegmodellek iránt is, ha ezt a piaci rést másra hagyja egy cég akkor kb az az ő "Nokia pillanata" Na ezt kell elkerülni (és a cég el is kerüli). Az autógyártó részleg nincs felvizezve és nem is lesz ezzel a SUV-val, vannak és lesznek továbbra is "közönséges" Ferrarik és lesznek továbbra is exkluzív, zárt körben értékesített limitált szériák (de ez nem újdonság, ez volt 10-20-30 évvel ezelőtt is).

A Ferrari pont ezzel marad a csúcson! Meg idehozod a 80-as évekbeli Porschét példának?!?! Miért nem a 21. századi Porschét hozod? megcsinálták újra hogy lefelé szélesítették a palettát (Macan, Boxster...) és bejött üzletileg! Ettől kopott valamit a 911 nimbusza? Egy vállalkozás erről szól: növekvő bevétel, növekvő nyereség, növekvő részvényárfolyam. Hogy most ez a cég szappant, telefont vagy autót gyárt az mindegy, ez a sikeres cég fokmérője (persze nem azt mondom hogy nem kell hozzá jó termék, sőt)

Ha kell majd lesz "villany Ferrari" is (sok-sok év múlva). Azt a hibát nem követheti egy cég hogy ráül az eddigi eredményeire, tradícióira stb. és pökhendi módon áll a vevőkhöz, igényeiket nem meghallgatva fejleszt termékeket, sőt ha nem megbízható a termék akkor a főnök elküldi a picsába a megrendelőt azzal hogy egy traktorgyáros ne ugasson bele az autógyártásba...


Előzmények megtekintése

Nekem személy szerint Porsche-ból is a 911-es az igazi. A többit nem nagyon komálom. Az ilyen suv-októl díszes diesel felirattal az oldalán a hányinger kerülget.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Tizenkettő írta: múlt héten
Forticors írta: múlt héten

Lehet... de hogy több vevőjük, bevételük, nyereségük lesz mint eddig bármikor az biztos.


Előzmények megtekintése

Lehet. De Zöld baromi jól megfogalmazta, felvizezik a brand-et. Egy Ferrari legyen Ferrari ne pedig egy copy gépezet. Ne az aktuàlis gagyit másolja hanem ő diktálja a divatot. És ezt mondom úgy, hogy én személy szerint egyáltalán nem kedvelem a brand-et. Pontosabban ami körülötte holdudvar kialakult.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Forticors írta: múlt héten
zold írta: múlt héten

Az a bibi, hogy a Ferrari eddig épp azért tudott a csúcson maradni mert nem negedte felvizeződni a brandet. Montezemolo kifejezetten jól vitte tovább Enzo örökségét. Csak helyette ez a bugris játsza most a főnökösdit.



A Ferrari nem a porsche, teljesen más vevőköre van (persze néhol ez összeér), eddig jól működött hogy tömeggyártás helyett inkább jobb autókat gyártottak, esetleg valóban diverzifikáltak (de ez inkább azt jelentette hogy lett külön luxus 2+2 üléses (456-Scaglietti) a 12 hengeres GT mellett). Az olcsóbb (vagy négyajtós) "ferraikat" meghagyták a Maseratinak, és ez jól működött.



A fevizezés nem sikeres stratégia, leginkább a divatiparra jellemző, ahol felfuttatnak egy márkát, majd szépen elkezdik a nevével az olcsóbb tuhákat is elsózni, amíg a vevők el nem fordulnak tőle. Egy autógyárnál hosszabbak a termékciklusok, és a vevőhűség is lassabban változik.



Arra, hogy a tömegmodellek csak rontanak a helyzeten, jó példa volt a Porsche 80-as évekbeli senyvedése, amikor a transaxle modellekkel nem jutottak előbbre pénzügyileg, csak a veszteséget termelték.


Előzmények megtekintése

Ferrari élménypark, Ferrari napszemüveg, ruházat, füzet, óra stb... szinte már minden van Ferrari logoval (fociban mint a Barca, de ugyanez van pl a Lamorghininél is, igaz ott kicsit más aspektusban).
Tehát itt a brand felvizeződését a jelenlegi menedzsment nyakába varrni nem lehet.
Óriási a kereslet a luxusautó piacon ilyen rétegmodellek iránt is, ha ezt a piaci rést másra hagyja egy cég akkor kb az az ő "Nokia pillanata" Na ezt kell elkerülni (és a cég el is kerüli). Az autógyártó részleg nincs felvizezve és nem is lesz ezzel a SUV-val, vannak és lesznek továbbra is "közönséges" Ferrarik és lesznek továbbra is exkluzív, zárt körben értékesített limitált szériák (de ez nem újdonság, ez volt 10-20-30 évvel ezelőtt is).
A Ferrari pont ezzel marad a csúcson! Meg idehozod a 80-as évekbeli Porschét példának?!?! Miért nem a 21. századi Porschét hozod? megcsinálták újra hogy lefelé szélesítették a palettát (Macan, Boxster...) és bejött üzletileg! Ettől kopott valamit a 911 nimbusza? Egy vállalkozás erről szól: növekvő bevétel, növekvő nyereség, növekvő részvényárfolyam. Hogy most ez a cég szappant, telefont vagy autót gyárt az mindegy, ez a sikeres cég fokmérője (persze nem azt mondom hogy nem kell hozzá jó termék, sőt)
Ha kell majd lesz "villany Ferrari" is (sok-sok év múlva). Azt a hibát nem követheti egy cég hogy ráül az eddigi eredményeire, tradícióira stb. és pökhendi módon áll a vevőkhöz, igényeiket nem meghallgatva fejleszt termékeket, sőt ha nem megbízható a termék akkor a főnök elküldi a picsába a megrendelőt azzal hogy egy traktorgyáros ne ugasson bele az autógyártásba...

A válaszoláshoz belépés szükséges
zold írta: múlt héten
Forticors írta: múlt héten

Hát vagy egy akkora látnok mint Musk :)

Ha egy céget a tőzsdére visznek akkor ott nincs megállás, pszichopata módjára kell a cégnek fejlődni, bevétel, eredménynövekedést produkálni, ehhez a Ferrari jó alap. Az már bebizonyosodott hogy a nagy (luxus) SUV-ok iránt van kereslet, ha olyan cégek mint a Porsche a RR, a Bentley vagy a Lamborgini beadták a derekukat és belevágtak akkor itt nincs más út a Ferrari előtt. Ha nem így tesz akkor rossz a menedzsment!

Itt már nem lehet arisztokratikus fennhéjázással holmi tradíciókra hivatkozva szembemenni az üzleti realitásokkal. Ezt megteheti egy Horacio Pagani, egy Christian von Koenigsegg, de egy sorozatterméket gyártó és egy márkanevet minden sz@rra kiárusító Ferrari nem. Növekvő árbevétel, növekvő profit, növekvő részvényárfolyam, ez a végső cél...

(ugyanez van pl a klubfutballban is: tradíciók pénzre váltva)


Előzmények megtekintése

Az a bibi, hogy a Ferrari eddig épp azért tudott a csúcson maradni mert nem negedte felvizeződni a brandet. Montezemolo kifejezetten jól vitte tovább Enzo örökségét. Csak helyette ez a bugris játsza most a főnökösdit.

A Ferrari nem a porsche, teljesen más vevőköre van (persze néhol ez összeér), eddig jól működött hogy tömeggyártás helyett inkább jobb autókat gyártottak, esetleg valóban diverzifikáltak (de ez inkább azt jelentette hogy lett külön luxus 2+2 üléses (456-Scaglietti) a 12 hengeres GT mellett). Az olcsóbb (vagy négyajtós) "ferraikat" meghagyták a Maseratinak, és ez jól működött.

A fevizezés nem sikeres stratégia, leginkább a divatiparra jellemző, ahol felfuttatnak egy márkát, majd szépen elkezdik a nevével az olcsóbb tuhákat is elsózni, amíg a vevők el nem fordulnak tőle. Egy autógyárnál hosszabbak a termékciklusok, és a vevőhűség is lassabban változik.

Arra, hogy a tömegmodellek csak rontanak a helyzeten, jó példa volt a Porsche 80-as évekbeli senyvedése, amikor a transaxle modellekkel nem jutottak előbbre pénzügyileg, csak a veszteséget termelték.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1mZXJyYXJp
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1mZXJyYXJp

Friss tesztek

Opel Insignia Sports Tourer Dynamic 2.0 CDTI AWD teszt

Az utolsó igazi Opel? Insignia Sports Tourer Videó

Kombiként kezdeti csúcsdízelével és összkerékhajtással is meggyőző volt az új Insignia, de eláruljuk, van ennél jobb konfiguráció.


Mercedes-Benz GLA 220 d 4Matic 7G-DCT teszt

Feszült pillanatok - Mercedes-Benz GLA teszt

Elismerem, hogy jól néz ki, bár ehhez kell az új kanyon-bézs fényezés. Játszik a menetfény színeivel és a beltéri világítással, tökéletes a színház, aztán felhörren a Sprinter.


Mini Countryman John Cooper Works teszt

Hívj csak hot hatchnek! - Mini Countryman JCW teszt

Terepralis gyökerekkel a háta mögött nagyot domborít szegmensében a Countryman JCW, utóbbi betűtrió pedig garancia a valódi tudásra.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1mZXJyYXJp
Hirdetés

Címlapon


Friss cikkek

Alig futott, patika Lancer Evo III, 8,3 millióért

Eladó a Mitsubishi dicső múltjának egy fontosabb szelete

23 órája – Sztori

Hong Kongban bukkant fel egy érintetlen Lancer Evolution III, kevés kilométerrel az órában, gyönyörű sárga fényezéssel, borsos árcédulával.


Skoda Karoq 1.5 TSI és 2.0 TDI menetpróba

Erre mondod majd, hogy ilyet aKaroq!

Tegnap – Újdonság

Borzalmas szóviccből el lehet még sütni párat, de a neve az egyetlen, ami mókás. Digitális műszeregység? Átalakítható hátsó üléssor? Prémium hangszigetelés? Több, mint Simply Clever.


Alig futott, ultraritka Alpina B7S Turbo Coupé eladó

Mindössze 30 darab készült ebből az Alpinából, most egy eladó

3 napja – Sztori

326 lóerőt tudott 1982-ben és mindössze 30 darabos széria volt ez az Alpina B7S Turbo. Most egy olyan eladó, amiből csak kettő készült.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

FERRARI 599 GTB F1 (Automata) HGTE egyedi szín limitált 2/1

FERRARI 599 GTB F1 (Au...

Ár: 50.000.000 Ft

Évjárat: 2008 / 4

Kivitel: Coupe

Üzemanyag: Benzin

FERRARI 458 Italia Spider (Automata)

FERRARI 458 Italia Spi...

Ár: 62.000.000 Ft

Évjárat: 2014 / 6

Kivitel: Cabrio

Üzemanyag: Benzin

FERRARI 458 Italia (Automata)

FERRARI 458 Italia (Au...

Ár: 49.999.000 Ft

Évjárat: 2010 / 5

Kivitel: Coupe

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!