0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Világító kábel és okoszokni a Renault jóvoltából

Nyílttá tette a Renault a Twizy fejlesztését startup cégek számára

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A Renault megnyitotta a lehetőséget startup cégek számára a Twizy továbbfejlesztésére, emellett több érdekességet is mutattak partnereivel közösen a CES-en.

%KA%A Pilot töltőkábele világit a töltés megkezdésekor, ha kész, kialszik, innen láthatjuk, hogy áll a töltés. Az OSVechicle, az ARM és a Renault jóvoltából a Twizy fejlesztése nyílt lett startup cégek számára%KA%

A Pilot töltőkábele világit a töltés megkezdésekor, ha kész, kialszik, innen láthatjuk, hogy áll a töltés. Az OSVechicle, az ARM és a Renault jóvoltából a Twizy fejlesztése nyílt lett startup cégek számára

A Renault is részt vesz az éppen zajló 2017-es Consumer Electronic Show-n, ha nem is mutat újdonságot, partnereit erősen támogatja. Két partnerével a kétüléses Twizy villanyautót helyezték rivaldafénybe, az OSVechicle és az ARM processzorgyártó segítségével nyílttá tették a kisautó hardveres és szoftveres fejlesztését. Startup vállalkozásoknak így lehetőségük nyílik továbbfejleszteni, kihozni a maximumot a kisautóból, hogy megmutassák, mire is képesek. Nagy segítség, ha az alapot nem nekik kell kidolgozni, így könyebben megmutathatják új ötleteiket, amikért várhatják az érdeklődő befektetőket.

%KA%A Sensoria okosruhák fejlesztésével foglalkozik, a Renault-val közösen autóversenyzők számára készül szívritmusfigyelő póló, valamint lábmozgást analizáló okoszokni%KA%

A Sensoria okosruhák fejlesztésével foglalkozik, a Renault-val közösen autóversenyzők számára készül szívritmusfigyelő póló, valamint lábmozgást analizáló okoszokni

A Twizy és úgy általában a villanyautók új technológiájú kábelt kaphatnak a Pilot jóvoltából. A mobil- és autóelektronikai tartozékokat gyártó vállalat töltőkábele vizuálisan informálja az autó tulajdonosát az aktuális töltöttségi szintről. Minél több töltést vesz föl az autó és minél jobban telítődnek akkumulátorai, annál jobban halványodik a kábel világítása. Üres aksiknál erősen világítva pulzál, ha kész a töltés, egyáltalán nem világít. A Sensoria és a Renault együttműködéséből az autóversenyzés, pontosabban a versenyzők felkészítése profitálhatna. Az okosruházatok fejlesztésével foglalkozó Sensoria legújabb találmánya az okoszokni, ami a versenyző lábmozdulataiból informálódva tudna adatokat gyűjteni és továbbítani, mindennek köszönhetően a pilóta tanácsokat kaphatna a hatékonyabb lábmunka érdekében.

Ez is érdekes lehet:
 

Itt a Mercedes első pickupja, az X-osztály, háromféle stílusban

Leleplezték a Mercedes hónapokkal ezelőtt meglibbentett pickupját, az X-osztályt. Visszafogták...

Piaci körkép: kuplungpedál nélküli és legfeljebb 3 éves, legfeljebb 3 millió forintos autók

Városi autónak nem kérdés, hogy automata váltósat kell venni. Szétnéztünk, milyet kapunk 3 éves...

Ford Fiesta nemzetközi bemutató és menetpróba

Hogy a Fiesta sikeres és jó autó volt, azt mutatja, hogy formájához annak ellenére alig mertek...

Ha le akarod törölni a hátsó ablakot, padlóig kell taposnod a gázt

Az egyik legfeleslegesebb extra, mégis órákig lehetne vele szórakozni. Az viszont kétségtelen...

Porsche Panamera 4 E-Hybrid menetpróba

Igényes és mozgékony, pedig nehéz a Porsche luxuskupéja. Mégis hibrid rendszerétől ájultam el...

Toyota Yaris 1.5 Hybrid Selection Smart e-CVT teszt

Könnyed városi cirkáló a Toyota Yaris, főleg e-CVT-vel, a teljes értékű hibridrendszerrel ráadásul...

Sokan nem tudják: a hibrideket nem kell tölteni

Hiába adott már el több mint 10 millió hibridet a Toyota, sokan még mindig nem tudják, hogy a...

Hamburgban autókat gyújtottak fel a G20 elleni tüntetők, a Mercedes segít a tulajoknak

A hamburgi G20 csúcstalálkozót a városban élők csúnyán megszenvedik. A világ vezetőinek találkozója...

Termékteszt: SCT-Mannol 9801 fényszóró polírozó készlet

Korunk átlagautói nem csak öregek, jellemzően már csúnyán mattuló műanyag fényszóróburával rendelkeznek...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1yZW5hdWx0
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1yZW5hdWx0
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1yZW5hdWx0

Friss tesztek

Toyota Yaris 1.5 Hybrid Selection Smart e-CVT teszt

A legtakarékosabb kisautó? - Toyota Yaris hibrid teszt

Könnyed városi cirkáló a Toyota Yaris, főleg e-CVT-vel, a teljes értékű hibridrendszerrel ráadásul takarékos is. Csak az árát ne nézzük.


Suzuki Swift 1.2 GLX CVT teszt

Bőgő masina - Suzuki Swift 1.2 CVT

Mindenhogy jó, de legjobb alapként. Az 1,2-es motorhoz fokozatmentes automata váltó kapható, teszi a dolgát és a fogyasztása még így is zseniálisan kevés.


Hyundai Ioniq hybrid Premium Navigation teszt

IQ-ból ötös! - Hyundai Ioniq hybrid teszt

Tavaly jelent meg és hamarosan három verzió is elérhető lesz a pénztárcabarát autózást célzó Ioniqból. Elektromos kivitele után most alap hibridjével próbáltuk. Lássuk, megéri-e ezt a hajtásláncot választani!

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1yZW5hdWx0

Hirdetés

RENAULT tesztek

Renault Talisman Grandtour Intens 1.6 dCi 130 EDC teszt

Pakolható francia – Talisman Grandtour teszt

Garantáltan jó választás a 130 lóerős dízelmotor a Talisman Grandtourhoz. Igazi utazós kombi a duplakuplungos automatával, de jobban is elsülhetett volna.


Renault Espace 1.6 TCe Initiale Paris teszt

Arcot vált - Renault Espace 1.6 TCe teszt Videó

Egyetlen benzinmotorjával, a paletta legerősebbjének számító 200 lovas 1.6 TCe-vel és csúcsfelszereltséggel járt nálunk az új Renault Espace.


Renault Twingo 1.0 SCe teszt

Csók a hatvanas évekből - Renault Twingo teszt Videó

Négy üléssel, négymillióért súlyos eset az új Twingo. Jó kocsi? Farmotoros, csinos, de ezzel az árral nagyon nem a "mi autónk".


Renault Scénic XMOD 1.6 dCi Privilége teszt

Felvág, de van is mire - Renault Scénic XMOD teszt

Szabadidő-autónak álcázott XMOD szériájával, annak is csúcsverziójával járt nálunk a Renault Scénic. Vagány, és még mindig remek családi autó.


Renault Captur 1.2 TCe EDC Dynamique teszt

Zabálni fogják. Renault Captur teszt

Nagy siker lesz a Captur. Amit tudnia kell, tudja, a dizájnja pedig zseniálisra sikeredett. A Clio-alapú kis crossovert 1,2 literes benzines turbómotorral és dupla kuplungos automata váltóval teszteltük.


Még több RENAULT teszt

Címlapon


Friss cikkek

Ford Fiesta nemzetközi bemutató és menetpróba

Nem rontották el, sőt! Ford Fiesta menetpróba

2 napja – Újdonság

Hogy a Fiesta sikeres és jó autó volt, azt mutatja, hogy formájához annak ellenére alig mertek hozzányúlni, hogy valójában teljesen új, minden szempontból jobb lett.


Első találkozás a Nürburgringgel

Ilyen élőben az autósport európai központja

4 napja – Sztori

Itt mindent átjár az autósport őszinte szeretete és a benzin-fék illat keveréke. A nürburgringi sztorikhoz masszív galéria is jár.


Ha le akarod törölni a hátsó ablakot, padlóig kell taposnod a gázt

Padlógázra törölhetsz ablakot! Videó

4 napja – Sztori

Az egyik legfeleslegesebb extra, mégis órákig lehetne vele szórakozni. Az viszont kétségtelen, hogy egy tökéletes ablaktörlés elég sokba fog kerülni.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

RENAULT TWIZY MAGYAR GARANCIÁLIS ÁFÁS

RENAULT TWIZY MAGYAR G...

Ár: 4.449.000 Ft

Évjárat: 2016 / 4

Kivitel: Coupe

Üzemanyag: Elektromos

RENAULT TWIZY MAGYAR GARANCIA ÁFÁS

RENAULT TWIZY MAGYAR G...

Ár: 4.199.000 Ft

Évjárat: 2016 / 4

Kivitel: Coupe

Üzemanyag: Elektromos

RENAULT TWIZY MAGYAR GARANCIÁLIS ÁFÁS

RENAULT TWIZY MAGYAR G...

Ár: 4.099.000 Ft

Évjárat: 2016 / 4

Kivitel: Coupe

Üzemanyag: Elektromos

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!