BMW 2-ES SOROZAT

(2014 - )

Pozitív


Sportos vezethetőség, feszes futómű, határozott, közvetlen kormányzás, bivalyerős motorok és hátsókerékhajtás, jó minőségű anyagok.

Negatív


Magas ár, hátra nehézkes beszállás.

Méret, kényelem, kidolgozás

Alapvetően két főnek bőven elegendő helyet kínál, nagy előnye, hogy a hátsó üléssor szinte teljes egészében használható, lábtér és fejtér is van elég két felnőttnek, csomagtartója pedig kupéhoz hűen hatalmas. Sportos, BMW-sen feszes futóműve kemény utazási komfortot kínál, anyagok tekintetében a márkától megszokottan közel tökéletes minőséget kapunk a legkisebb kupé BMW-ben.

Különleges felszereltség

A márkától megszokott extrákkal rendelhetjük, így a legkorszerűbb vezetéstámogató rendszerek, a legfrissebb iDrive fedélzeti számítógép és jó minőségű bőrkárpitozás is elérhető hozzá.

Ajánlott motor

Dízelektől kezdve az erős hathengeres benzinesekig sokféle motor közül választhatunk. Sportos viselkedéséhez valamelyik benzines tökéletes választás, ajánlani jó szívvel a legerősebb 3,0 literes benzinest tudnánk, 340 lóereje csak 30-cal marad el az M2-től.

Biztonság

Radaros távolságtartó tempomat, ráfutásgátló és sok légzsák vigyáz ránk. Ezek mellett sávtartó asszisztens, elöl-hátul parkolóradar és hátul tolatókamera segít óvni a karosszériát, ami helyenként kicsit beláthatatlan.

Típustörténet

A 2-es sorozat a BMW arculatához hűen rendkívül sokszínű. Dízel és benzines motorral is rendelhető szolid, vagy akár durvább M-sportcsomaggal. A legerősebb verzió jelenleg az M240i, háromliteres soros hathengeres motorja turbós, 340 lóerőt teljesít és természetesen hátul hajt. Nála erősebb csak az M2 van a kínálatban, a legolcsóbb M-es BMW a nagytestvér technikáját kapta, az M4 első és hátsó futóműve dolgozik alatta. Motorját ugyan nem, de duplakuplungos DCT automataváltóját is megkapta, a hathengeres 3 literes turbós motor itt 370 lóerőt teljesít, viszont nem állítható úgy a hajtás, mint a többi M-es BMW-nél, amit sokan nehezményeznek, de végletekig tökéletes és kiváló, nem csak mint M-es BMW, hanem mint sportkocsi is. Nagy hátránya viszont, hogy egyelőre nincs belőle kabrió, így a jelenleg kapható legerősebb nyitható tetős 2-es az M240i.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre