BMW 2-ES SOROZAT
(2014 - )
PozitÃv
Sportos vezethetőség, feszes futómű, határozott, közvetlen kormányzás, bivalyerős motorok és hátsókerékhajtás, jó minőségű anyagok.
NegatÃv
Magas ár, hátra nehézkes beszállás.
TÃpustörténet
A 2-es sorozat a BMW arculatához hűen rendkÃvül sokszÃnű. DÃzel és benzines motorral is rendelhetÅ‘ szolid, vagy akár durvább M-sportcsomaggal. A legerÅ‘sebb verzió jelenleg az M240i, háromliteres soros hathengeres motorja turbós, 340 lóerÅ‘t teljesÃt és természetesen hátul hajt. Nála erÅ‘sebb csak az M2 van a kÃnálatban, a legolcsóbb M-es BMW a nagytestvér technikáját kapta, az M4 elsÅ‘ és hátsó futóműve dolgozik alatta. Motorját ugyan nem, de duplakuplungos DCT automataváltóját is megkapta, a hathengeres 3 literes turbós motor itt 370 lóerÅ‘t teljesÃt, viszont nem állÃtható úgy a hajtás, mint a többi M-es BMW-nél, amit sokan nehezményeznek, de végletekig tökéletes és kiváló, nem csak mint M-es BMW, hanem mint sportkocsi is. Nagy hátránya viszont, hogy egyelÅ‘re nincs belÅ‘le kabrió, Ãgy a jelenleg kapható legerÅ‘sebb nyitható tetÅ‘s 2-es az M240i.