1,1 millióért 315 km/órával mehet a BMW M5
Újabb részletek a G-Power BMW M5 tuningjáról
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Az ikerturbós motorra még egy kompresszort akasztva 315 km/órára képes a BMW M5.
Motor, futómű, kipufogó, fékrendszer - ezeket tuningolja a G-POWER, külön-külön rendelhető tételekként, összesítve mintegy 12 millió forintért
Álló helyzetből 3,9 másodperc alatt érhet 100 km/órára a 640 lóerős M5, a megállásban kerámia fékek segítik
Csak ismétlésként: a két turbó mellé még egy kompresszort is bevető V8-as teljesítménye 80 lóerővel nőtt, azaz 640 lóerőre ugrott, nyomatékból az M5 680-ánál 97-tel többet, hangzatosan 777 Newtonmétert tud a puritán módon csak G-POWER M5 F10 névre hallgató csúcsragadozó. [BANNER type="1"]
Egy valamihez nem nyúlt a G-POWER, ez pedig az M5 megjelenése
A részegységek külön-külön vásárolhatók meg, a motor izmosítását 3920,17 euróért, azaz mintegy 1,125 millió forintért, az alufelniket 8325 euróért (~2,4 millió Ft), a futómű átépítését 2179,83 euróért (625 ezer forint) ajánlják, a legdrágább tétel a kerámia fékrendszer, mely csupán előre 11778,15 euró (3,38 millió forint), hátra pedig 14460,5 € (4,15 m. Ft). Az itthon 29 851 000 forintos alapárral kapható M5 tehát további nem egész 12 millió forintból a G-POWER minden tudásával felvértezhető. Hát nem baráti ajánlat?




