410 lóerővel bukott le a felhergelt BMW M2

Megjelentek az első fotók és infók az M2 Competition-ről!

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Azzal csúfolták sokan az M2-őt, hogy nem is valódi M-es, hisz nagyon kevés specifikus alkatrészt kapott. A Competition kivitel most szinte mindent pótol.


Azzal nem lehetett vádolni az M2-t, hogy ne lenne benne elég erő, hisz a 370 lóerős hathengeres motorral is borzasztóan gyors volt. A BMW, és főleg az M Gmbh bevállalta, hogy egy valóban egyszerű modellt hoz belépőmodellnek, hisz az M2-ben nem voltak meg azok, amik leginkább jellemeznek egy M-es BMW-t. Se konfigurálható menetmód, se M memóriagombok, se kagylóülések és még a csinos M-es tükrökből sem kapott. Ellenben olyan árcédulával érkezett, ami ár-érték arányát tekintve szinte hibátlan volt. A közönségnek viszont valódi M-es 2-es kellett, hát most megkapják. Itt a Competition!
Hirdetés

A hivatalos bemutatót a két hét múlva esedékes Pekingi Autószalonra időzíti a BMW, ám hála a szlovén BMW Blognak, jóval hamarabb láthatjuk. Sikerül megszerezniük néhány fotót, így kívül belül megismerhetjük kicsit, de információkat is közöltek, amikről azt állítják, hivatalosak. Az M2 Competition első lökhárítója más lett, a vesék kerete is vastagabb, csúcsosabb, de megkapta az M-es, két konzolosnak tűnő tükröket, új felniket, toldatokat. Bentről túl sok nem derül ki, de egy elég lényeges infó azért látszik, méghozzá a kormány bal küllőjén lévő M1 és M2 gombok, amik egyenesen utalnak a személyre szabható M-es menetdinamikára. Megérkeztek továbbá a kagylóülések, szintén az M4-ből, de M2 emblémával.
Motorját az előzetes információk alapján is nagyjából tudtuk, mire változik, ám ezt most megerősítették. A soros hathengeres 3,0 literes blokkot az ugyanekkora motorra cserélik, ami egyenesen az M4-ből érkezik. Teljesítménye 370 lóerő helyett 410 lesz, amiről pontosan jól tudjuk, hogy gyárilag akár 450 ló is lehet, így a tunereknek elég könnyű dolguk lesz. A korábbi DCT váltó helyett duplakuplungosat kap, amivel 4,2 másodperc lesz a 0-100-as sprintideje, kézi váltóról egyelőre nincs hír.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

Vélemény, hozzászólás?