Az M4-es motorját kapta meg a BMW M2

Két lóerő híján 600 lóerő a legerősebb 2-es BMW

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Ritka az a tuning, amikor a teljesítményt csökkentik egy sportos autó esetében. A M2 CSRn-nél pontosan ez történt. A tuning utáni 612 lóerő soknak bizonyult, ezért visszavették 598-ra.


Alapesetben sem kell szégyenkeznie a BMW M2-nek a teljesítménye és megjelenése miatt, most viszont igazán felnézhetünk rá, hiszen nem mindennapi módosításokat eszközöltek rajta. Az M3/M4 S55 kódjelű motorblokkját szerelték bele, amely még nem minden. A 431 lóerős teljesítményen tovább faragtak. Módosították a turbókat, javítottak a motor levegőellátásán, új kipufogórendszert szereltek alá. A 3,0 literes blokkhoz az M4 GTS-hez hasonlóan vízbefecskendezést is kap. A végeredmény 612 lóerő és 767 Nm lett.
[BANNER type="1"]

Az M2 rövidebb tengelytávval és könnyebb súllyal bír, mint nagytesója, az M4. Emiatt az első tesztek során ez az erő soknak bizonyult, ezért visszavették a teljesítményt 598 lóerőre, a nyomatékot pedig 737 Nm-re. Az erőátvitelről a hátsó kerekek felé a házon belüli DCT duplakuplungos gondoskodik, amely gyorsabb kapcsolási idővel bír, mint az M4 GTS. A nagy teljesítmény és nyomaték miatt a menetstabilizáló elektronika szoftverét is tovább fejlesztették.

A tuningcsomag részét képzi a Dexler sperr difi, a karbon-kerámia féktárcsák, és az M4 GTS stílusú műszerfal. Ezen kívül kagylóülés, bukócső, szénszálas díszítés és Head Up Display is található az utastérben. Kívül a szénszálas elemek és a vörös kiemelések teszik egyedivé a legsportosabb 2-est. Kerekei 19 colosak, melyeken elöl 265/35, hátul 295/30 méretű Michelin Cup2 abroncsok feszülnek.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?