Bárhol elmegy a vadított Isuzu pickup
Frissült az Isuzu D-Max AT35
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Hozzánk sajnos nem érkezik az Isuzu még strapabíróbb büntetőgépe, az Arctic Trucks közreműködésével fejlesztett, és már 29 centi magasan ülő D-Max AT35.
Magyar fejjel talán nehéz is felfogni, de van olyan terep, ahova kevés az alap D-Max. Oda 29 centi hasmagasság és komolyabb terepgumik kellenek
„Bárhol elmegy és bármit megcsinál.” - hangzik az ígéret az Isuzutól, és már ránézésre el is hisszük az új AT35-nek. Hivatalos bemutatója előtt láthatjuk az alapmodellhez hasonló frissítésen áteső D-Max AT35 pickupot, amit alpesi feladatokra hegyeztek ki a japánok az Arctic Trucks közreműködésével. Így érthető, hogy mi nem kapunk belőle, nálunk a legtöbb terepen egy SUV is elboldogul. Azzal a gyári fejlesztésű 1,9 literes, 160 lovas, 360 Nm nyomatékú turbódízellel szerelik az AT35-öst is, amivel magunk is vallattuk a faceliftes D-Maxot, párosítható hatfokozatú kézivel és ötfokozatú automatával is. A legfőbb eltéréseket tehát a futóműben kell keresni, amire már a bitang szélesítések és a nagyobb kerekek is felhívják a figyelmet.
Az emelt, vadított Isuzuban is a gyár saját 1.9 D-je dolgozik. Ahogyan az Isuzu, az opciós automata váltó is japán, Aisin
Az Arctic Trucks együttműködésében készítik fel a vadabb és jobban felszerelt Isuzu D-Max AT35 változatokat
Izlandon imádják az ilyen gépeket, de ez az Isuzu egy matchbox ahhoz képest, amiket a Hiluxokból szoktak csinálni:
[url]https://www.google.hu/search?q=toyota+hilux+iceland&client=opera&hs=Wku&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi0paGe24vWAhWHuxQKHQbTDekQ_AUICigB&biw=1024&bih=658[/url]