Befejezték az Alpine első szériájának gyártását

Meghatározó ponthoz érkezett az újjáéledt Alpine autógyár

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Elérte első kitűzött célját az újjáéledt Alpine autógyár. Az A110 sportautó legelső szériájában minden kapható extra megtalálható, mostantól viszont másként gyártják.


Szinte az egész világ egyként várta tűkön ülve, vajon mi sül ki az újjáéleszteni kívánt Alpine sportautógyártóból. A huzavona után végül sikerült bemutatniuk a kész autót, melyet sikeresen sorozatgyártásba is küldtek. A bemutatóval egyidőben azt is elárulták, hogy az eredeti A110 tiszteletére készül egy 1955 darabos első sorozat, mely minden jót megkap, ami az autóhoz elérhető lesz. Ez az egy darabból készült vázra épülő, rendkívül könnyű első üléseket, az aktív kipufogórendszert és a Focal hifit foglalja magában. Az első széria gyártása most a végéhez ért, kezdődhet az egyszerűbb és olcsóbb felszereltségek gyártása.
Hirdetés

Az Alpine A110 innentől két felszereltségi szinten lesz elérhető, a Pure mindenképp a vezetési élményre koncentrál. Ehhez Sabelt első ülések, bőrhuzat, navigáció, légkondicionáló, LED első-, és hátsó fényszórók is tartoznak, opcionálisan választható 18-as felni, könnyített ülések, aktív kipufogórendszer és parkolássegítő rendszer. Ezzel szemben a Legend az egyszerűbb, letisztultabb megoldás, mely hat irányban állítható üléseket, barna, vagy fekete bőrkárpitot, Focal hifit és 18-as felniket ad. A hajtás persze mindegyikben ugyanaz az 1,8 literes turbómotor, mely a Renault Sport friss fejlesztése, és amely a Megane R.S.-ben is szerepel, a teljesítmény persze eltérő. A középmotoros, hátsókerekes Alpine sportautóban 252 lóerőt teljesít, melyet hétfokozatú duplakuplungos automata váltón keresztül juttat a kerekekhez.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2018.11.23. at 09:12
    Permalink

    Az előszériás autó hatalmas élmény, mondjuk a 60.000 eurós árból van hova olvasztani a nagyszériás daraboknál. Porsche tudású autó Porsche áron, csak renault emblémával.

    Viszont az elődöknek hatalmas kultusza van, az A110-esek már a 400.000 eurós árakat súrolják (ez kint is egy jó lakás ára), a frissebb daraboknak pedig még mindig megvan a saját rajongói köre.

Vélemény, hozzászólás?