Bugattinál is erősebb ez a Volkswagen Lupo
A Bugatti Chiron teljesítményére is jócskán rálicitál az apró VW
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Az 1998-ban megjelent VW Lupo leginkább az igen takarékos, háromliteres fogyasztásra is képes 3L változatáról lett híres, ám jelen esetben a fejlesztés teljesen más irányt vett.
Hatalmas kerekek és kupés far jellemzi az 1800 lovas Lupót, nem könnyű belelátni a takarékos városi kisautót
A takarékos városi kisautó képében tündöklő modellre szinte rá se lehet ismerni, olyan durva átalakításon esett át.
Az új erőforrás a motortér minden szegletét kitölti, a kipufogógázok elvezetését pedig a motorháztetőn vágott lyukon át oldották meg a román DOP Motorsport tervezői. A méretes blokk miatt az első fényszórókat száműzték a városi kisautóból, illetve a hűtő is a lökhárító elé költözött. A gyorsulási versenyekre optimalizált kerekeknek esélyük sem volt elférni a kerékjáratokban, ezért jócskán kiszélesítették a sárvédőket, továbbá a hátsó rész átalakításával talán a világon először Lupo Coupé-t sikerült létrehozni. [BANNER type="1"]Nem áll rosszul a kupés far, sajnos nem készült ilyen formájú gyári verzió, egy 900 lóerős motort azért hátra is betettek, így már négykerékhajtású a Lupo
A lámpa csak imitáció, a mögötte lévő helyre is szükség volt, a hűtőnek is csak kívül találtak helyet, persze így javult a hűtés hatékonysága



