Célegyenesben a BMW X2

Két év múlva jön a BMW legkisebb kupé szabadidő-autója

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Háromhengeres motorokkal, négy üléssel, elsőkerékhajtással, várhatóan 2017-ben érkezik a BMW új kupé szabadidő-autója, az X2.


Ha végignézünk a bajor márka X-es modellpalettáján, akkor az X1-től az X6-ig egyet kivéve mindegyik megtalálható már. A kakukktojás nem más, mint az X2, amely természetesen a BMW szerint sem hiányozhat a listáról. Várhatóan 2017-ben dobják piacra a modellt, előtte egy koncepcióval készülnek, a prototípusok pedig már készen állnak az éles tesztekre. Az X4 kistestvére várhatóan háromhengeres motorokat is kap, amelyek mellett természetesen elérhetők lesznek a négyhengeresek is. A csúcsmodell akár egy 300 lóerő körüli változat lehet.
Hirdetés
A négyüléses kupé szabadidő-autó az UKL platformra épül. Lesz belőle három- és ötajtós. Alapból fronthajtású lesz, extraként rendelhető lesz xDrive összkerékhajtással is. Az X2 tanulmánymodellje várhatóan jövőre, a Genfi Autószalonon mutatkozik be.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.28. at 17:47
    Permalink

    Te már csak tudod, hogy én mit szeretek 🙂 Jó, hogy kinyitottad a szememet. Így nem veszek 330d-t.

    El is megyek venni egy Chevi Epicát, hiszen lélekben az is bmw, hisz sor6 🙂

  • 2017.10.28. at 17:47
    Permalink

    Mantrázzátok ezt a hátsókerék hajtást, de el kell fogadnotok, a BMW vásárlók többségének fogalma sincs arról, hogy hol kapar az autója. A 10 éves használtak között értékelődnek fel ezek a tulajdonságok, de a gyár újakat gyárt, a mai vásárlási szokásoknak megfelelően. Az autóik pedig kivétel nélkül élvonalbeliek.

    Ezért hát ti látjátok rosszul.

  • 2017.10.28. at 17:47
    Permalink

    Mert te nem a BMW-t kedveled, hanem a benzines motorjait. Ezzel az erővel bármibe beletehetnék. Úgy túnik a vásárlók magát a komplett terméket szeretik, ez a te defekted, nem az övék.

  • 2017.10.28. at 17:47
    Permalink

    Szerintem te értelmetlenül tagadod a változást. Én megéltem már pár ilyet, mindből jobb autók születtek. Anno a diesel motor ellen pont így ágáltak, mára meg rég nem téma…..sőt! Anno az X5-öt sem értették a magukat ortodoxnak képzelők, mára meg egy egész modellcsalád épül rá….hihetetlen sikerrel.

    Amiért keseregtek, annak piaci szempontból nincs jelentősége. Ezt bizonyítja a BMW szárnyalása.

  • 2017.10.28. at 17:47
    Permalink

    Egyet kell, hogy értsek veled. Az új BMW teszteket már el sem olvasom, nem érdekelnek. A turbós 3 hengeres benzinestől és dízeltől a hideg kiráz, az új M5 szintetikus tetris hangjától rosszul vagyok. Üdv egy e36 sor6-ból.

  • 2017.10.28. at 17:47
    Permalink

    Akkor Mini szuv… Nem az a lényeg ami BMW (cápák, e30, e28, talán meg az e37ig minden) az ellen megy ez az autó… BMW mindig hátsó kerekes volt… Erre 2-es Tourer…
    Biturbos V8? Hagyjuk mar… Szivo V8 (esetleg v10) kellett vna az M5be is… Nem mondom azt hogy rossz az irány, mert tény és való, lehet hogy valakinek nagy családi autó kell, és elege van a B-osztályból, vagy jár ki a “telekre” és elege van a Volkswagen konszern telekjáróiból akkor itt a X2 neki (nem feltétlenül Magyarország), de lehessen választani… Ha egy sok lóerős szivómotorost (akár sor6 akár V8) akarnék venni akkor nézhetek mint pityuka a moziban, vagy audit veszek… Akármennyire BMW fan vagyok. Na ennyit erről… Ja és nicht böse gemeint

Vélemény, hozzászólás?