Csaknem tízszeres áron kelt el egy Chevrolet Camaro
Az első mindig sokat ér - ezúttal egy Chevrolet Camaro Z/28 bizonyítja ezt
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Listaárának csaknem tízszereséért kelt el a gyártósorról elsőként legördült Chevrolet Camaro Z/28.
Az összes Camaro közül a Z/28 a leginkább versenypályára való. Spoilerezése a leszorítóerőt növelő, számos részlete a tömegcsökkentést célzó. Nettó alapára 75 000 dollár, az első példány 650 000-ért kelt el
A tesztpéldányok egyike a Nürburgingen is bizonyított már, jobb köridőt futott, mint a Porsche 911 Carrera vagy a Lamborghini Murciélago LP640
Hendrick valóban Camaro-fanatikus, több igencsak prosperáló Chevrolet-kereskedés, s úgy mellesleg egy NASCAR-csapat tulajdonosa is. Ha valamikor épp e Camaro, az első Z/28-as volánja mögé ülne, 505 lóerőnek és 652 Nm nyomatéknak parancsolhatna. Versenypályán - ahová ő minden bizonnyal könnyedén ki is jut - 1,08 g oldalgyorsulási erőt is élvezhetne. A hátul hajtó Camaro Z/28 váltója 6 fokozatú kézi, a sperr alaptartozék hozzá. Képességeiről sokatmondó, hogy a németországi Nürburgringen a Porsche 911 Carrera S és a Lamborghini Murciélago LP640 idejénél 4 másodperccel jobb köridőt futott. Mármint egy tesztpéldány által... Az 0001-es sorszámot viselő ugyanis az árverés szerint Rick Hendrické, aki majd valamikor a nyáron veheti át az addigra a Chevrolet új Performance részlegénél, Kentucky állam Bowling Green városában megépülő autóját. A General Motors pedig ezen, az amúgy a listaár csaknem tízszereséért értékesített példányon egy centet sem keres, hiszen az egész összeget jótékonysági célokra ajánlotta fel, igaz, ezúttal a vásárló volt a többet jótékonykodó.





Hogy a Carrera S-nél jobbat ment azon nem csodálkozok, abban közel sincs 505 ló… de a Murciélago?!?!?!