Császári Toyota, ami nem is létezik

KAW FS Hybrid: a legmenőbb Toyota

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A Toyota csoport leányvállalata mutatta be a nem részletezett hibrid hajtáslánccal felszerelt luxuslimuzint Tokióban.

A Tokiói Autószalon egyik eldugott sarkában állította ki a Toyota karosszéria-építő partnere, a japán Kanto Auto Works ezt az FS Hybrid névre keresztelt, nagyméretű, hibridhajtású luxuslimuzint.
A KAW több gyárat is működtet Japánon kívül Thaiföldön és Brazíliában, és azon kívül, hogy többféle Toyota-modellt állít elő, a Toyota partnereként részt vett az MR2 alapú, szintén hibridhajtású GRMN Sports Hybrid Concept II kifejlesztésében is.
Bár az autóról semmilyen részletet sem árultak el, de úgy fest, hogy a Toyota csúcsmodelljét, a luxuskivitelű Century limuzint használták alapnak, a részletek kidolgozásában pedig a kizárólag a császári család által használt, négy példányban létező, japán autópiaci regulák alól felmentett Century Royal szolgáltatott némi inspirációt.
Hirdetés

A Century-t és a Royalt ötliteres V12-es motor mozgatja, nem elképzelhetetlen, hogy a Toyota az FS Hybriddel szellőzteti meg luxusautóinak következő, környezetkímélőbb változatát, ám biztosat ugyanúgy nem tudni még, ahogyan a hibrid hajtásláncról részleteket sem.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.31. at 07:20
    Permalink

    ha aza kis japcsi cicababa szériatartozék lenne megvenném azonnal a hibrid hajót hogy összemocskoljam a bőrt hátul a japánlánnyal :D:D

Vélemény, hozzászólás?