Dizájncsomag és teljesítménynövelés a Porsche 911-hez
Egy kicsit rágyúrtak a Porsche 911-re
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Akinek nem kellően egyedi vagy erős a Porsche 911, az mostantól Powerkit teljesítményfokozót, Sport Design és Aero Cup optikai csomagokat vehet hozzá.
Pirosban a Porsche 911 Aerokit Cup, fix hátsó légterelővel
Fehérben a kacsás farú Sport Design, a csomagok Coupé és Cabriolet verziókhoz egyaránt elérhetők
A Power Kit 30 lóerőt tesz hozzá a Carrera S-ben alapesetben lapuló 400-hoz, melynek eredményeként, a Porsche 7 fokozatú, dupla kuplungos (PDK) váltójával, Sport Plus módban mindössze 4,0 másodperc a 100 km/órára gyorsulás, s a végsebesség is nőtt 4 km/órával, ami (a szintén 7 fokozatú!) manuális váltóval 306, PDK-val 308 km/órát jelent. A körültekintő teljesítményhajhászásnak köszönhetően az erőtöbblet nem igényel fokozott üzemanyag-mennyiséget, a Carrera S 3,8 literes boxerének - természetesen erőteljesen hajtástól függő - étvágyát a közel 10 százaléknyi többlet lóerő nem befolyásolja, elvileg, ismételjük, elvileg 8,7 l/100 km vegyes értékkel el lehet vele járkálni.
Akár kereken 4 másodperc alatt 100 km/órára érhet
Mindössze a motor burkolatának betétjéről ismerhető fel a teljesítménynövelés
Noha a Powerkit szinte láthatatlan - a motorháztetőt felnyitva mindössze a boxer burkolatának titán színű betétjéről ismerhető fel, az a motorvezérlés komoly mértékű átprogramozását, új hengerfejet, vezérlését, változó befecskendező-rendszert és Sport Chrono csomagot is tartalmazza.
Nem kötelező a teljesítménynöveléshez, és külön is rendelhető a két új opciós csomag. A Sport Design átrajzolt első légbeömlőt és kacsafar szerű hátsó légvetőt, míg az Aerokit Cup egy további, a hátsó spoiler fölé szerelt fix légterelőt is kap, valamint egy újabb légbeömlőt kínáló speciális első lökhárítót is kaphat, hogy hirdesse, a Carrera S, különösen Power Kit-tel, versenypályán is gond nélkül megállja a helyét.