Dízel-saga: a V6-os TDI is a csalók között van, vagy mégsem?

Az EPA szerint a Volkswagen csaló motorvezérlést épített 3,0 literes TDI blokkjaiba is

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Az EPA újabb dízelmotorról állapította meg, hogy gyárilag felszerelték az emissziós csalást lehetővé tevő szoftverrel. Sáros a V6 TDI?.


Kezdjük most az egyszer fordítva! Utóbb írjuk majd le a Volkswagen dízelbotrányának kibontakozóban lévő újabb fejezetét, most pedig jöjjön rendhagyó módon először a gyár ezzel kapcsolatos közleménye: A Volkswagen AG hangsúlyozza, hogy a háromliteres, V6-os TDI dízelmotoroknál nem telepítettek olyan szoftvert, amely meg nem engedett módon változtatná meg a károsanyag-kibocsátási értékeket. A Volkswagen maximálisan együttműködik az EPA-val az ügy maradéktalan tisztázása érdekében. Szóval a lavina megint elindult, mert bár az újabb négyhengeresek tiszták, de az Egyesült Államok környezetvédelmi ügynöksége, az EPA arról tájékoztatta a Volkswagent, hogy a legújabb vizsgálatuk szerint a V6-os TDI turbódízelmotorjaik is fel vannak szerelve a környezetvédelmi vizsgálatok átverését, azaz csalást lehetővé tevő szoftverrel.
Hirdetés


A trükkös motorvezérlő elektronikával meghekkelt autók száma így tovább nőhet, sőt a botrány a a konszern újabb márkáját, a Porschét is érintheti. A háromliteres TDI motorral szerelt kérdéses modellek a következők: Volkswagen Touareg, Porsche Cayenne, Audi A6, Audi A7, Audi A8 és Audi Q5. Ezzel a legnagyobb probléma nem is az, hogy mind felsőbb kategóriás, drága kocsik, hanem az, hogy a mai napig kaphatók abban a formában, ami az EPA szerint nem megfelelő. A Volkswagen érdeke, hogy a botrány újabb köréből a lehető legjobban, azaz a legkisebb kárral jöjjön ki, így érthető a közleményben kiemelt önkéntes együttműködés az amerikai hatósággal. A botrány elérheti az eddig feddhetetlen Porschét is, és az EPA ezzel nem állt le. Más gyártók más motorjait is sorban vizsgálja, így a VW-botrány tényleg egy komplett iparági emissziós botránnyá duzzadhat.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.28. at 11:39
    Permalink

    A sok idióta… Majd ha túlléptetek a saját problémáitokon, gyertek vissza kommentelni.
    Ennyire alja nép lenne a magyar?
    Off vége.
    Az USA menjen a … Ez már nagyon nyílt sisakos harc, valaki említette a TTip egyezményt, ez bizony az ő húrka, amit addig szorít, amíg vagy megadja magát az Eu (direkt nem a Vw-t írtam) ,vagy bele nem rokkan. Sok tényezős a dolog, disel botrány csak hab a tortán.
    Nenm lesz terítéken se a japán, se amcsi vas (pedig nagy rajongójuk vagyok), saját ütőerét nem fogja megvágni senki.
    Egészségükre azoknak, akik elvakult szemellenzővel idióta módon szapúlnak valamit csak azért, mert ez a menő. Ha valakinek az aktuális “közvélemény” a mérvadó, ahelyett hogy megvizsgálná a dolgokat, elég szánalomra méltó… Az a harisnyát is a fejére húzná, ha “valahol ” ez trendi lenne.
    Igaz, vétett a VW, ezt már 100x leírtam, de könyörgöm, az egyedüli, akik fel is vállalta. Nyílván, mivel nem volt senki más terítéken, nameg ő a célpont, és tudják mi forog kockán, beismertették velük. A többi meg sunyít mint macskasz@r a fűben. (hamár moderátorok megengedik a szólás szabadságot. Nameg ők is követik a trendet a hangzatos címekkel, mintha csak fizettek volna érte… )
    Fúj…
    Kempelen, s3000, meg a többi nethuszár meg mehet a sunyiba, ennyire nem kell a lap forgalmát megemelni…
    Megnézném előben hogyan lapítanak egymás mellet.
    Csűrhebanda…

  • 2017.10.28. at 11:39
    Permalink

    Antiszociális egyedeknél valóban nehéz célt érni. Betegeknél is. Választhatsz, hogy miért vagy kudarc.

    Gyere “kurvaanyázzál” egy kicsit, tetszik majd a szerzőnek. Kezdheted. :-DDD

  • 2017.10.28. at 11:39
    Permalink

    Nevezd panasznak. Adott egy paraszt, aki úgy tárgyal, ahogy és adott egy paraszt újságíró, akinek ez tetszik.

    Lehet, hogy te vagy a harmadik paraszt ebben a buliban, ha neked jó ebben a klubban, maradj köztük. 😀

  • 2017.10.28. at 11:39
    Permalink

    Ütném én ha érném, de csak a klaviatúrához és a bokszzsákhoz férek hozzá! 😀 No meg amúgy is, beteg embert még ha hülye is nem bántunk. Seduxen, frontin, s rácsos ágy Lipótmezőn a megoldása bajára.

  • 2017.10.28. at 11:39
    Permalink

    Ismét ki kell hogy ábrándítsalak, mivel sajnos nem ismerem kempit…..:-(
    Tényleg kár, mivel úgy tűnik, hogy sok dologban hasonlóan gondolkodunk. “Tévhitben éltem eddig, de tegnap kiderült, két külön személyről van szó. ” látod ennek a felismerésednek örülök! 🙂

  • 2017.10.28. at 11:39
    Permalink

    “sokszor próbálkozott már ezzel a technikával nálam” ej barátom, bizonyára megint elgurult a gyógyszered. Én nálad nem próbálkoztam soha semmivel sem! Tudod én a nőknél szoktam bepróbálkozni, úgy ahogy te anyádnál! 😀
    Az utolsó mondatod viszont illek rád, “valójában hülye mint a segg. LOL! :)” 😀

  • 2017.10.28. at 11:39
    Permalink

    ” fosvágen az elektromos autóinál is csalt…” és mégis mivel csalt te szerencsétlen? Csak nem az elektromos autók emissziójával??? Rolfmao Lol 😀
    Látom öcsi kezdesz bemelegedni, táncolj bohóc, tudsz te ennél többet is!

  • 2017.10.28. at 11:39
    Permalink

    [url]http://www.portfolio.hu/vallalatok/autoipar/merkel_besokallt_nagyitoval_vizsgaljak_at_az_osszes_volkswagent.3.222049.html[/url]

    and on and on and on … LOL! 🙂

  • 2017.10.28. at 11:39
    Permalink

    Ne dőlj be ezeknek a végtelenül gyenge trükköknek. A tar hülyegyerek sokszor próbálkozott már ezzel a technikával nálam is de minden esetben csak újabb óriási pofára esést tudott vele produkálni, pedig olyan hihetetlen büszke volt magára, hogy milyen trükkös-fifkás is hogy ilyen kifinomult csapdát volt képes állítani, de aztán mindig kiderült hogy valójában hülye mint a segg. LOL! 🙂

  • 2017.10.28. at 11:39
    Permalink

    “Azonnal a fikanickjeivel együtt elkezdi a szemetet önteni.”

    Lehet, hogy vannak neki, de kopasz nincs köztük. Tévhitben éltem eddig, de tegnap kiderült, két külön személyről van szó. De hogy ismerik egymást, az tuti:)

  • 2017.10.28. at 11:39
    Permalink

    Ne csodálkozz, mindig ez van amikor esztelen képtelennek végre megengedi a nővérke hogy hozzáférhessen az osztályos géphez. Azonnal a fikanickjeivel együtt elkezdi a szemetet önteni.

    Visszatérve a témához:

    [i]http://www.origo.hu/gazdasag/20151105-volkswagen-vw-botrany-eszak-amerika-eladasok-dizel-benzines-vizsgalat.html[/i]

    The show must go on! LOL! 🙂

  • 2017.10.28. at 11:39
    Permalink

    Hogy venné már észre? Aki 5 éve folyamatosan azt nem veszi észre hogy mindenki hülyébe se veszi mivel mindennel sokszorosan megbukott amibe csak beleverte a csőrét? LOL! 🙂
    A konferencián én is nagyot röhögtem, vajh milyen konferenciát rendezhetnek egy emésztőgödör alján és ki vesznek részt rajta? LOL! 🙂

  • 2017.10.28. at 11:39
    Permalink

    Ilyenkor röhög rajtad mindenki, zümike, nem veszed észre?:)

    Olyan, mint amikor Pistike panaszkodik az óvónéninek:”Éva néni, a Béluska meghúzta a hajamat…”

    Hagyd meg ezt a feladatot a cikk írójának, majd ő eldönti, mi fér bele neki s mi nem. Ne árulkodj, mint egy kiscsoportos:)

    Persze, konferencia meg Kempelen…újabb hazugságok? Kóla, chips bekészítve…burp!:)

  • 2017.10.28. at 11:39
    Permalink

    Szeretnék veletek megosztani itt is egy Hollósy Balázsnak tetsző gondolatot. Szerinte ez egyenszilárdságú pl. az “ostoba” jelzővel.

    Nézzük:
    [i]“a kloákaürülmény koromdízeleseket nem lenne szabad a Dunába lőni, hiszen azért mert léteznek ilyen végtelenül önző, másokat semmibe vevő sőt legyilkoló férgek, attól még nem kellene ezt a szép folyót beszennyezni velük.”[/i] A gondolat gazdája s3000.

  • 2017.10.28. at 11:39
    Permalink

    s300 fiam tipikusan az a fajta alak, aki csak az erő nyelvén ért. Rendszeresen be kell bunkózni, mert azt megérti, persze nem tanul belőle, ezért minden egyes alkalommal jár neki a frissítő füles. Tudom fárasztó, de csak így működik.

  • 2017.10.28. at 11:39
    Permalink

    Ha máskor is előhoztam, akkor majd újból előhozom, jobb ha hozzászoksz! 😀 “Föl sem tűnt, hogy nem küldtük el egymást a búsba…ez most így sikerült, de ne vegyél mérget rá, hogy így marad. De ez tényleg egy jó irány lehet(csak nem fogjuk tudni tartani:).” Na látod ebben én is teljes mértékben biztos vagyok, de tudod a remény hal meg utoljára…., s egyszer már sikerült! Csoda történt emberek, csoda… 🙂

  • 2017.10.28. at 11:39
    Permalink

    Na látod 20 dioptria fiam, ez egy tökéletes jellemzése volt önmagadnak! Részemről számodra a felajánlás még mindig él, a frusztrációd csökkentésére. Tudod, ha szeretnéd elviszlek majd egy nőhöz, hogy végre túl legyél már rajta, te kis frusztrált! 😀
    Aztán majd nehogy azon kapjalak hogy titokban a smoke and care fesztiválon vereted a Tdi-t…. 😀

  • 2017.10.28. at 11:39
    Permalink

    [b]Kolákaürülmény vagy véleményalkotó
    Elmebeteg vagy véleményalkotó
    Féreg vagy véleményalkotó[/b]
    (idézetek s3000-től)

    Figyelek Hollósy Balázs

  • 2017.10.28. at 11:39
    Permalink

    Vége hát, pont úgy ahogyan a mindnnel bebukott rajongóiknak is, akik hosszú éveken át anyatigrisként védelmezték az undorító torzszüleményüket. LOL! 🙂
    És még az emlékét sem őrizzük meg! 😉

  • 2017.10.28. at 11:39
    Permalink

    Hiába írod le ezeket neki, egy olyan elmebetegnek akik kétpofára hidreti, támogatja, ajnározza és javasolja a koromdízeleket akármi történik is valamint aki bármit amit eddig leírt az abban a pillanatban megbukott LOL! 🙂 az képtelen felfogni a legalapvetőbb összefüggéseket is. Olyan ez, mintha valamilyen borzalmasan kártékony baktériummal vagy féreggel próbálnál vitatkozni és magyarázni neki a dolgokat. Persze meg lehet próbálni de hatása és értelme semmi.

  • 2017.10.28. at 11:39
    Permalink

    Friss:98000 1.8-2.0 turbos-benzinest hív vissza a foswágen mert a vezértengely problémája miatt jelentősen csökkenhet a FÉKERŐ!
    Na akkor mégegyszer:[b]V[/b]ége[b]W[/b]an?

  • 2017.10.28. at 11:39
    Permalink

    Hagyd abba a röhögést, és inkább segíts a VW-nek egy új csalószoftver megalkotásában! A bűnözői elme jól jön majd Fritzéknek…aztán majd várjuk az újabb botrányt, aminek majd – mily meglepő lesz – te is a részese leszel. A felelősségre vonás pedig nem fog elmaradni – Kempelen bácsinak pedig mindjárt nem lesz majd olyan jó a kedve:)

  • 2017.10.28. at 11:39
    Permalink

    “Inkább mesélj, ki tartozik még a jók közé a jók és rosszak harcában?”

    Ne ferdíts, ember…a Toyota és a VW küzdelmére értettem, a többi autógyárat nem vontam bele. Majd elválik, de a dízeltechnológiára építő gyártók húzzák a rövidebbet.

    Teljesen olyan vagy, mint Havas Henrik(vagy Puzsér Róbert). Rendkívüli népszerűségnek örvendő emberek ők. Tudod, mit? Legyél te “Puzsér Henrik”. Akkora arcod van, mint a kettőnek együttvéve:)

    Rágcsáld a szemüveged szárát, mert úgy hiteles…Tízévesen nekem is voltak példaképeim. De felnőttem, nem kergetek ábrándokat. Ezt javaslom neked is, ha kilépsz a nagybetűsbe:)

  • 2017.10.28. at 11:39
    Permalink

    bla-bla-bla

    Nem mondasz igazat. Kár, mert ugyanannyi energiádba tellene.
    Sosem dohányoztam. Környezetszennyező a füst. F…gani is nagy lelkiismeret furdalások közepette teszem, mert Vascsi elszomorodik tőle. Pedig ő is fin….ik suttyomban.

    Inkább mesélj, ki tartozik még a jók közé a jók és rosszak harcában?

    Tudom, hogy ostobaságból kifogyhatatlan vagy, kíváncsian várom a folytatást. Engem a bohócok mindig szórakoztatnak. Régen az olyat, mint te, udvari bolondnak hívták. Megszavazom neked ezt a titulust. Kezdheted.

  • 2017.10.28. at 11:39
    Permalink

    Te műveled ezt mesteri szinten – ha csak egy-két szóval is, de belekötsz szinte mindenkibe, aztán meg(bár nem látjuk, de gondoljuk) elégedetten hátradőlsz a fotelodban, és rágyújtasz. Ezt a “nyugalmat” igyekszem én megzavarni – a jól és jókor elhelyezett odacsapásaimmal, mint a jó és a rossz harca, stb. Ne aggódj, van még ott, ahonnan ez jött:)

  • 2017.10.28. at 11:39
    Permalink

    Inkább ne válaszolj koma. Könnyen úgy járhatsz, mint amikor arról értekeztél, hogy mennyire “prémium” egy almával telefonálni. Akkor sem tudtad, hogy miről beszélsz és nincs ez másképpen most sem.

  • 2017.10.28. at 11:39
    Permalink

    Mi a bajod? Nagy haverod itt alattam ki is írta azt a nagyon csúnya szót. Így: szar (őt idézem, nézd csak meg)

    Mondd, neked is mindegy, mint a szerzőnek, hogy valamit kifütyülve leír valaki, nem minősítve a vitapartnerét, vagy kimondottan valakinek címezve, az ő személyét minősítve leír?

    Mindegy, hogy azt írom, valami szar, vagy hogy te szar ember vagy? Tényleg ugyanaz szerinted Vscsi? Akkor kimondtam, légy vele boldog. Ha meg nem, akkor gyorsan gondolkodj el a lent írt baromságodon.
    Ezt most benézted tükör! Megint, koma.

  • 2017.10.28. at 11:39
    Permalink

    Ne a Nissannal gyere már, ezt már máskor is előhoztad. A Renault nem merné meglépni Amerikát, ebben biztos vagyok. Volt egy botrányos kísérletük a ’80-as években, kiröhögték őket, mint a Yugót. Azóta semmi. Tudod, mivel mehetnének a franciák az USÁ-ba? A nemrég létrehozott DS prémiummárkával(úgy tudom, tervezik is). Az elég igényes ahhoz, hogy labdába rúgjanak ott vele, meg azért az ős DS-re meg a Peugeot 505-ösre ők se mondták, hogy szar(bár főleg azért nem, mert nagyok voltak).
    De az autóiparban történhet bármi: váratlan volt a dízel-botrány is, az is, hogy lesz Mercedes pick-up, hogy lesz Maserati SUV, stb. Ezekre sem számított senki. De előjele nincs annak, hogy a Renault Amerikába készülne mostanában.
    Föl sem tűnt, hogy nem küldtük el egymást a búsba…ez most így sikerült, de ne vegyél mérget rá, hogy így marad. De ez tényleg egy jó irány lehet(csak nem fogjuk tudni tartani:).

  • 2017.10.28. at 11:39
    Permalink

    Igen, egyetértek. Nálad ez valóban pontosan így van. Soha nem gondoltam volna, hogy egyszer képes leszel önkritikát gyakorolni. Megleptél. Igazán őszinte coming out volt nevezess-s3000

  • 2017.10.28. at 11:39
    Permalink

    Látod ez a különbség.

    Te nem akarsz jóba lenni, csalfa egyetlen célja, hogy más rosszul érezze magát, s3000 gyakorlatilag már egyetlen trágár kifejezés nélküli hozzászólást sem tud elengedni.
    Elég viselkedészavaros egy banda vagytok. Az nyugtat, hogy sem az igazi környezettudatosak sem a japán autók kedvelői nem ilyenek, mint ti. És ez jó.
    :-DDD

    Hányat pukiztál ma, hangember? Vagy kiizzadtad inkább, ahogy itt előadod a zöldet?

    De ha nem leszünk jóba, attól én még remekül fogok aludni.

  • 2017.10.28. at 11:39
    Permalink

    Látom a képmutatást (pl. Kiotó vs. dízelbotrány) és a mindenbe beleszólok, mert USA vagyok külpolitikát, de azt is gyorsan hozzá kell tenni, hogy számtalan európai autós egyesület (csak egy közülük az ADAC, aki az EU legnagyobb autós érdekképviseleti szervezete), sőt az EU pár évvel ezelőtti környezetvédelemért felelős minisztere jelentette, hogy nagy a baj! Szinte könyörgött a megoldásért, de nem történt semmi. Évekkel ezelőtt tudta a szakma nagy része, hogy súlyos probléma van a dízelekkel. Több évük volt arra, hogy lépjenek, javítsanak, még sem történt semmi. Ezek után én nem tudom csak az USA-ra ráhúzni a rossz bácsi szerepet.

  • 2017.10.28. at 11:39
    Permalink

    Remelhetöleg azert nincsen idöd, mert valamilyen uj, elektromos meghajtasu automodellen dolgozol eppen, nemde?
    Egyebkent tenyleg, kedves s3000 neked milyen autod van? Most az ironiat felreteve es nem is vitainditas miatt kerdezem.

    Üdv,
    Meleagris

  • 2017.10.28. at 11:39
    Permalink

    Én veled nem is akarok jóban lenni.

    Csak nyugodtan mondogassad, sőt tetováld a homlokodra:
    “Ki a sz.t érdekel? Jól megy? Jól. Akkor meg?”
    “Ki a sz.t érdekel? Jól megy? Jól. Akkor meg?”
    “Ki a sz.t érdekel? Jól megy? Jól. Akkor meg?”

  • 2017.10.28. at 11:39
    Permalink

    Óh bárcsak lenne annyi időm, hogy minden idiótát móresre tudnék tanítani! 🙂 De nincs és elvileg sem lehet hiszen Einstein-nek teljesen igaza volt az emberi hülyeség mértékéről tett megállapításával. Még a sheppard szerencsétlen torkára sem tudok rálépni minden alkalommal mert amennyire nincs agya annyira szorgalmasan tolja ki a betonhülyeségeit a fejéből. 😉

  • 2017.10.28. at 11:39
    Permalink

    “A franciák is fókuszálnának szívesen az USÁ-ra…” s fókuszálnak is lásd Infinity, s a konszerntárs Nissan modellek. 🙂
    “most már nem hívhattok…” ha ilyen kulturált hangnemben tudunk kommunikálni egymással, akkor nincs szükség a személyeskedésre, s a becézgetésre sem. Tudod, ok-okozat.

  • 2017.10.28. at 11:39
    Permalink

    Az összes amerikai nagy dögnek(Escalade, Navigator, Tahoe, Yukon, Durango, Expedition, stb.) van haszonjármű(pick-up) verziója is: Escalade EXT, Lincoln Mark LT, Chevy Silverado, GMC Sierra, Dodge Ram, Ford F150/250…Ez lehet az oka, hogy azonos kategóriába vannak sorolva. Ezt tényleg nem lehet ráhúzni egy Q5-re vagy egy Cayenne-re…

    Na, végre megcsillanthattam az amerikai autó-mániámat is…mostmár nem hívhattok felkelőnap-fiának:)

    Az olaszok ott vannak: az 500-assal és a 4C-vel, 8C-vel? Kemény…a taljánok inváziója:)
    A franciák is fókuszálnának szívesen az USÁ-ra, csak nincs olyan ütőkártyájuk, amivel ott aratni lehetne. Már csak néhány amerikai emlékszik a botrányos minőségű Renault Le Carra, Encore-ra és Alliance-ra:)

  • 2017.10.28. at 11:39
    Permalink

    ” utility-kategóriába vannak sorolva, tehát azokra más emissziós szabályok érvényesek..” ennyi erővel akár az Eu-s f@szok a dízelekre is kitalálhatnak vmi ilyen más kategóriát, s akkor a probléma meg lesz oldva! 🙁 Az olaszok a chrysler házasság révén, már ott vannak. A franciák meg főként a Dél Amerikai, Orosz és Kínai, indiai piacra fókuszálnak, szóval nem egy lejátszott meccs ez!

  • 2017.10.28. at 11:39
    Permalink

    Úgy tudom, az Escalade és Navigator-méretű nagy amcsi dögök utility-kategóriába vannak sorolva, tehát azokra más emissziós szabályok érvényesek.
    Röhöghetnek is az olaszok/franciák – a legnagyobb gyártók közé való bekerülésnek az egyik kulcsa az é-amerikai piac, és ez náluk kilőve…szerintem inkább keseregnek, mert nem megy a bolt:)

  • 2017.10.28. at 11:39
    Permalink

    Persze a francia nemzetgazdaságon már ütöttek egy hatalmasat az amcsi barátaik, lásd Mistral ügy körüli hercehurca (amerikai politikai nyomásra nem szállították le az oroszoknak a helikopter hordozókat), s annak a következményei. Lásd a korában megnyert India MMRCA vadászgép tender elbukása, melynek fő okaként az indusok a franciák politikai megbízhatatlanságát jelölték meg (konkrétan kihangsúlyozva a Mistral üzletet). A francia Rafale gépek helyett meg vesznek Suhojokat…. . Szóval a francia hadipar kapott az utóbbi időben elég pofont gazdaságilag, most a Németeken a sor.

  • 2017.10.28. at 11:39
    Permalink

    Őket majd a korrupt bukott Eu-s huszárok által irányított hazai környezetvédelmi ügynökségek fogják vizsgálni. De azért kiváncsi lennék a nagy dög amcsi benzintemetők káros anyag kibocsátási paramétereire is!?
    S igen a franciák/olaszok valószínűleg jóízűen röhögnek! 😀

  • 2017.10.28. at 11:39
    Permalink

    “Más gyártók más motorjait is sorban vizsgálja, így a VW-botrány tényleg egy komplett iparági emissziós botránnyá duzzadhat.”

    Azt elárulja-e valaki, hogy az amerikaiak hogy tudják vizsgálni a dCi-t, a HDi-t, a MultiJetet? Mivel egy árva modern Renault, Peugeot, Citroen ill. dízel Fiat nincs Amerikában:)

    Vagy a franciák/olaszok most röhögnek a markukba, hogy őket nem tudják elővenni, mivel az autóik nem kaphatók a nagy vizen túl(500-as Fiat kivétel)?

  • 2017.10.28. at 11:39
    Permalink

    Pontosan, ez az egész VW ügy nem más mint egy geostratégiai játszma, melynek során az USA -a szabad világ felkent őre, s legfőbb szövetségesünk- kicsit megpuhítja a szövetséges és jó barát EU -gazdasági motorjának számító Németország egyik legnagyobb cégét- , mintegy előkészítve a terepet a TTIP szerződésnek. A többi csak félremagyarázás, és demagógia!

  • 2017.10.28. at 11:39
    Permalink

    Az aprócska gond továbbra is a vad kapitalista főgyarmatosító USA. Bizonyára te sem emlékszel már a Kiotói Egyezményre melyet 2020 ig meghosszabbítottak. Ezt az Usa mint a föld legnagyobb szennyezője továbbra sem hajlandó aláírni!?!
    “2006. Decemberéig [b]169 állam csatlakozott az egyezményhez, amelyek összességében a világ széndioxid-kibocsátásának 61.6 százalékáért felelősek. [/b]A [u]viszonylag alacsony arány azért lehetséges, mert a világ legnagyobb légszennyező állama, az Egyesült Államok[/u], valamint a szintén nagy szennyező, Ausztrália nem csatlakozott az egyezményhez….” http://www.globalisfelmelegedes.info/index.php?option=com_content&view=article&id=46:kiotgyezm&catid=39:klpolitika&Itemid=68

    Tehát ha összességében nézzük a botrányt kirobbant Usa kontra Németország káros-anyag kibocsátást, akkor egyértelműen látszik, az hogy nincs a két ország 1 súlycsoportban. Tudod mint amikor a nehézsúlyú bokszolót (Usa) szembeállítod a könnyűsúlyúval (Németország). S te továbbra is a németeket szidod! Nem akarlak megbántani, de zavart érzek az erődben!
    Ami tény a VW csalt, bűnhődjön érte! De hogy te egy lelkes környezetvédő zöldike az legnagyobb környezet szennyezőt véded….., hát ez nekem TKO!

  • 2017.10.28. at 11:39
    Permalink

    Egy olyan nemzet politikusai (ezt szeretném aláhúzni), amelyik liberális bánásmódról papol migráns kérdésben, miközben állandó tűzparancs van a határainál. Be kell fogadnia Európának ezt a pár millió bevándorlót és megjavulnak azok a motorok egy csapásra.

    De ez a sok fin…ógép itt fog szennyezni. Na, majd akkor kezelésbe veszi az ügyet Vascsi és s3000 a két ultra zöld akadémikus.

  • 2017.10.28. at 11:39
    Permalink

    A felelősség alóli kibújás pont az Usákok specialitása. Gondolj csak a Kiotói egyezményre, ahol ők legnagyobb szennyezők, s a legnagyobb gát is, mivel nem hajlandóak aláírni azt. Nem érzed a képmutatást a tettek mögött. Az éretlen gyermek kategóriát pontosan s300 haverod képviseli, aki polihisztornak és statáriális vérbírónak képzeli magát, s úgy is viselkedik =nárcisztikus személyiség. S te egy ilyen ember pártját fogod!

  • 2017.10.28. at 11:39
    Permalink

    Főleg hogy azóta kiderült a fosvágen nem csak az undorító koromdízeleinél de az undorító benyás hulladékainál is csalt az emisszióteszteken.

    Imádom ezt a műsort, csak legyen elég utánpótlás a pattogatott kukiból! 🙂

  • 2017.10.28. at 11:39
    Permalink

    Ezzel csak az az icipici aprócska gond van, hogy jónéhány olyan más “nemzet” létezik, akik sokkal de sokkal magasabbról tojnak a környezetvédelemre mint az amelyik lebuktatta a fosvágen mocskos, undorító csalását.

  • 2017.10.28. at 11:39
    Permalink

    Mi bajod van?
    :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    Figyelj kissrác?! Nagyon zavar, hogy fi.gasz. Komolyan zavar. A légkörre nézve is veszélyes. Mégis csinálod. Fűtesz is, ami szintén szennyez, mégis csinálod. Miért is kellene nekem tisztelettel lennem rád, ha te sem vagy rám?

    Megígéred, hogy holnaptól soha többet nem fin…sz? Megígéred? Ha nem, akkor maradj csöndben és ezt a rengeteg sületlenséget, amit összehordtál, gyorsan felejtsd el.

  • 2017.10.28. at 11:39
    Permalink

    LOL

    MI VAN? 🙂 Csak vissza kell nézni ebben a topikban mekkora hülyeséget írt akárki is (amit úgy hívnak, hogy vélemény)

    “Csak akkor jelenik meg, ha valaki hülyeséget ír, vagy ordítóan hülyeséget ír, vagy még annál is nagyobb hülyeséget ír / terjeszt!”

    -Vascsi

    “Wipe them out. All of them” 😉

    -S3000

    “Csak az ilyen kloákaürülményeket nem érdekli. Húzz a pofádra egy koromdízel kipuffogóját és nyomd neki keményen hogy jól menjen! :P”

    -S3000

    Sajnos az is rossz másnak, ha fingok egyet az utcán, ha simán levegőt veszek, vagy csak ha simán létezem. Erről nem tehetek.

    Van egy vékony határvonal aközött, hogy az ember éli az életét, vagy burokba zárva létezik.

    Sajnos én szeretem a dízel autókat. És fingani is szeretek. Mondom ezt annak tudatában, hogy mind a kettő rákkeltő/hozzájárul a globális felmelegedéshez.

    Dízelem van. Az EGR még üzemel, ahogy a DPF is. Karban van tartva az autó, nem füstöl láthatóan. Ez, ami elvárható.

    Amúgy nem szarok rá, csak simán nem tudok sokkal jobbat.

    Turbó-Benzines autó közvetlen befecskendezéssel = ugyanúgy van valamennyi korom, de legalább többet fogyaszt
    Hibrid autó = Itt már valamennyivel jobb a helyzet, ha kizárólag a környezet és egészségvédelmet nézzük. De miért kerül 3 millióval többe mint egy dízel??
    Elektromos autó = Kicsi hatótáv, bazi drága, lassú töltés, stb.

    Lássuk be, amíg az alternatív cuccok ilyen drágák, addig marad a koromdízel, meg az újabban korombenzin.

  • 2017.10.28. at 11:39
    Permalink

    Én nem sajnálom a Vw ” nekem is az van” szerintem egy arrogáns seggfej banda akik azt hiszik ők szarták a spanyol viaszt … mikor meg beviszem a kocsit kötelező szervizre úgy jön ki hogy nekem tesznek szívességet azzal hogy ők méltóztatnak megszerelni … a garanciális javításokat meg felejtsem el … szarrágó banda kívánom hogy veszítsenek jó sokat a nyakukba akasztott pereken .

  • 2017.10.28. at 11:39
    Permalink

    Talán így érthetőbb:

    [url]http://4.bp.blogspot.com/-XOVQwmBok14/UrIQUvEc-MI/AAAAAAAASac/DtlUnvh44_I/s1600/andy-singer-no-exit-suicide-freedom-car-carbon-monoxide.png[/url]

  • 2017.10.28. at 11:39
    Permalink

    Egy pszichomókos biztosan nem ezt mondaná, ugyanis ehhez hiányzik egy nagyon fontos tétel: s3000 nem keresi a figyelmet. Csak akkor jelenik meg, ha valaki hülyeséget ír, vagy ordítóan hülyeséget ír, vagy még annál is nagyobb hülyeséget ír / terjeszt!
    Viszont ami társadalmilag abszolút nem elfogadható az az, hogy ha egy egyénnek valami jó, másnak tudja, hogy rossz, árt, de erre azt mondja szarik rá. Óriási a különbség! (nem várom el, hogy megértsd)

  • 2017.10.28. at 11:39
    Permalink

    S3000 irodalmi igényességû, rendkívül cizzellált, magasfokú mûveltségérôl tanúskodó, metaforákkal, és más egyéb költôi eszközökkel teletûzdelt “hozzászólását” olvashatták,melyben nyomokban felfedezhetô utalásokat találhatunk saját ingerszegény, megkeseredett életérôl.

    Ezt tekinthetjük egyfajta segítségkiáltásnak,melyben a forumozo szinte könyörög a figyelemért.

    Egy pszichomókus biztos sokkal többet tudna segíteni, mint a többi forumozó;inkább ott keresgélj,szerintem a TB is támogatná.

  • 2017.10.28. at 11:39
    Permalink

    Az amerikaiak a végén tényleg térdre kényszerítik a vw-t. Eddig nem gondoltam, hogy egy ekkora óriás egy ilyentől csődbe tud menni de jó úton haladnak…..

Vélemény, hozzászólás?