Ebből az Opelből egyetlen darab készült, de te is láthatod élőben Budapesten!

A Mátrában járt az Opel Frontera Gravel tanulmány, hamarosan érkezik Budapestre!

Egy különleges és egyedi tanulmányautó vendégeskedik ezen a héten Budapesten, a Frontera Gravel, amelyet október 17. és 19. között a Mammut 2 bevásárlóközpontban személyesen is megtekinthetsz.

Egyetlen példány készült az új Opel Frontera Gravel tanulmányautóból, amely a Frontera elektromos változatának alapjaira épül. Ezt az autót vezettük a Mátrában egy rövid fotózással egybekötve, jól látszik, hogy kitettek magukért az Opel mérnökei a hétköznapi villanyautó terepjáróvá öltöztetésekor. A csomag alapja a különleges fóliázás, a matt fekete tető és motorháztető, illetve az autó többi részén látható "sivatagi homokkő" árnyalat teljesen egyedi kombináció, kizárólag a Gravel változaton látható. Ugyanígy a narancssárga részletek, például a tükörborítások és a lökhárítóbetétek is a tanulmányautó egyedi ismertetőjegyei, de a 16 col átmérőjű, mellé 7 col széles Borbet alufelnik és a látványos terepgumik sem érhetők el gyári kiegészítőként. A Thule Canyon XT tetőcsomagtartóra és a motorháztetőre extra LED fényforrások kerültek, amelyek természetesen nem a közúti forgalomban, hanem a világvégi vaksötétben segítik a tájékozódást. A narancssárga, emelt teherbírású tetősínre azonban nem csak a LED reflektort rögzítették, hanem egy pótkereket, illetve egy nagyobb tárolódobozt is, egy kisebb tárolódoboz pedig a bal oldali C-oszlopon kapott helyet. A túloldalon, tehát az autó menetirány szerinti jobb oldalán két csúszásgátlót rögzítettek, ha a terepgumi nem lenne elég, hogy kikecmeregjen a sárból a sofőr. Az autó első lökhárítóján a rendszám helyét hasonló céllal csörlő foglalja, így a kis formátumú német táblácska a vonószem helyére rögzített mágnessel kerülhet az autóra. Az utastérben nem kell komoly változásokra számítani: a sportüléseket narancs-fekete, műbőrrel és mikroszálas szövettel készült huzatba csomagolták, a tetőkárpitot pedig egy a gyárinál puhább, fekete bevonattal bolondították meg. Ezen a néhány részleten kívül azonban egy teljesen hétköznapi Frontera utasteret találni benne, sőt, külön érdekesség, hogy a Gravel nem a csúcsfelszereltség GS, hanem az olcsóbb Edition felszereltségi szintre épül, amelyet legegyértelműbben a tekerős klímaberendezés árul el. Ugyanígy alig különbözik a vezetési élmény az átalakításoktól mentes Fronterához képest, a két különbség a terepgumik jelentős hangereje aszfalton, illetve a jóval puhábbnak érződő futómű, amihez természetesen a ballonosabb gumik is hozzájárulnak. Sajnos komolyabb terepezésre nem volt lehetőségünk a különleges autóval, ám ne feledjétek: ez a Frontera nem játékszernek készült, hanem kiállítási tárgynak, arra pedig nyilván alkalmasabb, mint valós terepjárásra. A különleges Frontera ráadásul a próbakör után nem utazott azonnal vissza Németországba, egészen a hét végéig élvezi a magyarok vendégszeretetét. Péntketől ráadásul kimerészkedik a nyilvánosság elé is: ha élőben szeretnéd látni az Opel Frontera Gravelt, akkor Budapesten, a Mamut 2 bevásárlóközpontban október 17. és 19. között megnézheted személyesen is.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?