Egy fiatal Ferrari is elég jó befektetés
Ilyen egy pénztermelésre vásárolt, 18 éves Ferrari
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Komoly pénzeket lehet szakÃtani, ha valaki kocsikba fektet, fÅ‘leg, ha keresett, ritka darabokba. Egy Ferrari csak jó biznisz lehet, még akkor is, ha épp csak betöltötte a 18-at.
1996-2002 között gyártották a Ferrai 550 Maranellót, igazi klasszikus kupé, a 365 GTB/4 Daytona szellemi utódjának készÃtették. Sikeres és értéke sem fogható a Daytona által elért szinthez, persze még Ãgy is szép pénzt hozhat
Hibátlan a vörös bÅ‘rkárpitozás is, akárcsak a szÃnben hozzá passzoló szÅ‘nyeg. Itt már inkább luxusautókat épÃtett a Ferrari, mint kihegyezett utcai versenyautókat, ez látszik a formákon és az anyagokon is
Egyszerű műszerek, semmi sallang, 1977 kilométert futott összesen. Sima golyó a vékony váltóbot tetején, nyitott kulissza, ez még valóban a vezetés élményéről szólt, nem a minél gyorsabb 100-ra gyorsulás öröméről
Nem is gondolnánk, hogy ilyen fiatal kocsival is lehet nagyot kaszálni, ráadásul ez a példány nem is valami különleges kiadás, a 18 év alatt mégis alsó hangon 12 millió forintnak megfelelő összeggel nőtt az értéke. Már első tulajdonosa is befektetésnek vásárolta, a Man szigeten kezdte pályafutását, és a számlák szerint 2009-ig háromszor járt szervizben, szigorúan csak karbantartás és ellenőrzés céljából, mivel keveset futott, és persze azért, hogy nehogy valami baja legyen. 7 évvel ezelőtt került jelenlegi tulajához, akkor 319 km volt az órájában.
Az 5,5 literes szÃvó V12-es 485 lóerÅ‘re képes, természetesen a mai napig, sokszor járt szervizben karbantartás céljából, teljesÃtményét csak az utóbbi években élvezték
Tömény '90-es évek a Pininfarina által rajzolt dizájn, lágy, nem túldimenzionált, mégis határozott a külseje. Méltó poszterautó volt az 550 Maranello
SÅ‘t, lényegében 18 év alatt ez a 12 misi kb 1,2%-os éves kamatlábnak felel meg… Ami még az inflációt sem takarja be (ne feledjük, korábban volt az 10% körüli is évente), szóval totál bukó. 🙂
SÅ‘t, lényegében 18 év alatt ez a 12 misi kb 1,2%-os éves kamatlábnak felel meg… Ami még az inflációt sem takarja be (ne feledjük, korábban volt az 10% körüli is évente), szóval totál bukó. 🙂
6%-os kamat esetén. 50 millió lekötésre, pláne 20 évre, pláne a 2000-es évek elején 10%-ot is simán adtak… Az úgy meg laza 336 misi, ami “kicsit” jobban hangzik, mint a 12-13 millió. 😀
Becsült üzemanyag megtakarÃtás 20-37%
De lehet még fokozni akár 50 % – is , még nincs kifejlesztve . Milyen üzemű gépjárművekre – benzin , gázolaj , etanol .
Read more: http://uzemanyag.hupont.hu/8/leendo-temekek#ixzz4JSJGvK4V
A célom :
kifejleszteni és megépÃteni egy teljesen új üzemanyag megtakarÃtó családot 2016 – 2017 évre . Együttműködni a lehetséges Magyar partneremmel.
A folyamatos fejlesztés több gépjárműveken alkalmazás
Természetesen célom a legjobb üzemanyag megtakarÃtó család elkészÃtése . Akár versenykörülmények között is figyelemre méltó eredményeket képes legyen produkálni.
Read more: http://uzemanyag.hupont.hu/8/leendo-temekek#ixzz4JSJGvK4V
A célom :
kifejleszteni és megépÃteni egy teljesen új üzemanyag megtakarÃtó családot 2016 – 2017 évre . Együttműködni a lehetséges Magyar partneremmel.
A folyamatos fejlesztés több gépjárműveken alkalmazás
Természetesen célom a legjobb üzemanyag megtakarÃtó család elkészÃtése . Akár versenykörülmények között is figyelemre méltó eredményeket képes legyen produkálni.
Read more: http://uzemanyag.hupont.hu/8/leendo-temekek#ixzz4JSJGvK4V
Tényleg jó biznisz. 20 év alatt kamatos kamattal számolva forint befektetésnél 50 milla helyett van kb 160 milliód és nem kell egy kocsira vigyázni, garázsra költeni,stb. Most vehetnél belőle 3 ilyen Ferrarit 😀