Egy fiatal Ferrari is elég jó befektetés
Ilyen egy pénztermelésre vásárolt, 18 éves Ferrari
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Komoly pénzeket lehet szakítani, ha valaki kocsikba fektet, főleg, ha keresett, ritka darabokba. Egy Ferrari csak jó biznisz lehet, még akkor is, ha épp csak betöltötte a 18-at.
1996-2002 között gyártották a Ferrai 550 Maranellót, igazi klasszikus kupé, a 365 GTB/4 Daytona szellemi utódjának készítették. Sikeres és értéke sem fogható a Daytona által elért szinthez, persze még így is szép pénzt hozhat
Hibátlan a vörös bőrkárpitozás is, akárcsak a színben hozzá passzoló szőnyeg. Itt már inkább luxusautókat épített a Ferrari, mint kihegyezett utcai versenyautókat, ez látszik a formákon és az anyagokon is
Egyszerű műszerek, semmi sallang, 1977 kilométert futott összesen. Sima golyó a vékony váltóbot tetején, nyitott kulissza, ez még valóban a vezetés élményéről szólt, nem a minél gyorsabb 100-ra gyorsulás öröméről
Nem is gondolnánk, hogy ilyen fiatal kocsival is lehet nagyot kaszálni, ráadásul ez a példány nem is valami különleges kiadás, a 18 év alatt mégis alsó hangon 12 millió forintnak megfelelő összeggel nőtt az értéke. Már első tulajdonosa is befektetésnek vásárolta, a Man szigeten kezdte pályafutását, és a számlák szerint 2009-ig háromszor járt szervizben, szigorúan csak karbantartás és ellenőrzés céljából, mivel keveset futott, és persze azért, hogy nehogy valami baja legyen. 7 évvel ezelőtt került jelenlegi tulajához, akkor 319 km volt az órájában.
Az 5,5 literes szívó V12-es 485 lóerőre képes, természetesen a mai napig, sokszor járt szervizben karbantartás céljából, teljesítményét csak az utóbbi években élvezték
Tömény '90-es évek a Pininfarina által rajzolt dizájn, lágy, nem túldimenzionált, mégis határozott a külseje. Méltó poszterautó volt az 550 Maranello
Sőt, lényegében 18 év alatt ez a 12 misi kb 1,2%-os éves kamatlábnak felel meg… Ami még az inflációt sem takarja be (ne feledjük, korábban volt az 10% körüli is évente), szóval totál bukó. 🙂
Sőt, lényegében 18 év alatt ez a 12 misi kb 1,2%-os éves kamatlábnak felel meg… Ami még az inflációt sem takarja be (ne feledjük, korábban volt az 10% körüli is évente), szóval totál bukó. 🙂
6%-os kamat esetén. 50 millió lekötésre, pláne 20 évre, pláne a 2000-es évek elején 10%-ot is simán adtak… Az úgy meg laza 336 misi, ami „kicsit” jobban hangzik, mint a 12-13 millió. 😀
Becsült üzemanyag megtakarítás 20-37%
De lehet még fokozni akár 50 % – is , még nincs kifejlesztve . Milyen üzemű gépjárművekre – benzin , gázolaj , etanol .
Read more: http://uzemanyag.hupont.hu/8/leendo-temekek#ixzz4JSJGvK4V
A célom :
kifejleszteni és megépíteni egy teljesen új üzemanyag megtakarító családot 2016 – 2017 évre . Együttműködni a lehetséges Magyar partneremmel.
A folyamatos fejlesztés több gépjárműveken alkalmazás
Természetesen célom a legjobb üzemanyag megtakarító család elkészítése . Akár versenykörülmények között is figyelemre méltó eredményeket képes legyen produkálni.
Read more: http://uzemanyag.hupont.hu/8/leendo-temekek#ixzz4JSJGvK4V
A célom :
kifejleszteni és megépíteni egy teljesen új üzemanyag megtakarító családot 2016 – 2017 évre . Együttműködni a lehetséges Magyar partneremmel.
A folyamatos fejlesztés több gépjárműveken alkalmazás
Természetesen célom a legjobb üzemanyag megtakarító család elkészítése . Akár versenykörülmények között is figyelemre méltó eredményeket képes legyen produkálni.
Read more: http://uzemanyag.hupont.hu/8/leendo-temekek#ixzz4JSJGvK4V
Tényleg jó biznisz. 20 év alatt kamatos kamattal számolva forint befektetésnél 50 milla helyett van kb 160 milliód és nem kell egy kocsira vigyázni, garázsra költeni,stb. Most vehetnél belőle 3 ilyen Ferrarit 😀