Evalia néven érkezik a Nissanhoz a nagytestű Renault Kangoo

Hétszemélyes fedélzettel, de dízelmotor nélkül jön az új Evalia

A Nissan sem engedi el az egyterűeket, a Renault-Mercedes együttműködéséből ezúttal is hasznot húznak a japánok.

Régi névvel és egy ismerős modellel tér vissza a Nissan a hétüléses buszlimuzinok piacára. A Townstar Evalia alapvetően egyezik a sima Townstarral, a különbség a centikben és a literekben keresendő. Az újdonság sem ekte Nissan, a Renault Grand Kangoo és a Mercedes-Benz Citan/T-osztály/EQT átemblémázásával érkezik az ázsiai márkához.
Hirdetés
A Townstar Evaliát colstokkal vagy jó szemmértékkel lehet csak lebuktatni, a külsőn semmilyen egyéb változtatást nem eszközöltek, a növekedés hozadéka az opcionális harmadik üléssor. Ha csak ketten ülnek elöl, akkor 3,75 köbméteres a raktér, de ami ennél fontosabb, hogy a hét személy háta mögött is marad 500 liternyi tér. A sima Townstarhoz képest 384 milliméter a többlet, a teljes hosszúság 4,87 méter, amihez 310 centis tengelytáv társul. A Nissan kifejezetten büszke a kategóriájában egyedülállóan csendes utastérre, ami legfeljebb hármas holtversenyt jelenthet, a Kangoo és a T-osztály az utolsó csavarig egyezik a Townstar Evaliával. Dízelmotoros változat nem készül belőle, aki nem csak kávézni szeretne a benzinkúton, annak az 1,3 literes turbós négyhengeres lesz a jó választás 130 lóerővel. A másik lehetőség az elektromos hajtás, ám ez inkább csak lokális használatra ajánlott. A 122 lóerős villanymotor egy mindössze 45 kWh-ás akkuból táplálkozik, a hivatalos hatótáv 265 kilométer, ami a valóságban inkább 180-200 körüli lehet, hőmérséklettől és igénybevételtől függően.
Hirdetés
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?