Feltámad a Cadillac? 170 milliós luxusautó az új zászlóshajó!
A Celestiq a Cadillac tudásának legjavát kínálja, a csúcsmodell a Rolls-Royce babérjaira törhet
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Új elektromos csúcsmodellel tér vissza a Cadillac a felső polcos luxusautók világába. A Celestiq sokat ad, de sokat is kér, cserébe olyan külsőt szabtak a tervezők, amit biztosan nem lehet mással összekeverni.
A Rolls-Royce és a Bentley mellé zárkózik fel a Cadillac, a Celestiq az amerikai gyártó kirakata
A Celestiq kézzel készül, a vevők saját kedvükre alakíthatnak bizonyos részleteket, a beltér bármilyen színű lehet
A teljes önvezetésre is felkészítették az autót, a nagy konkurens a szintén elektromos Rolls-Royce Spectre lehet, mindkét modell 2023-ban érkezik
Naponta két autó készül majd Detriotban, az amerikai piac mellett Kanadában, Kínában és a Közel-Keleten számítanak vevőkre
A Cadillac jelenlegi teljes tudását belepakolta a Celestiqbe,
a modell egy óriási visszatérés lehetne az olcsó(bb) szedánok, crossoverek és az Escalade után, de csak egy nagyon szűk réteg juthat majd hozzá, így ez inkább csak egy prezentáció. A kézzel épített modell árcédulája vaskos számot mutat, az alapár valahol 300 ezer dollár (130 millió forint) felett lesz, némi extra beikszelésével a 400 ezer dollár (170 millió forint) sem elérhetetlen, a gyártás 2023 decemberében indul.
Profilból jól néz ki, de az orra elég furcsa. A faránál pedig teljesen zavarba jön az ember a sok hokiütő formájú világítótesttől meg a lökhárítóra biggyesztett kis műanyag bárpulttól, ott mint ha több különböző használati tárgy gabalyodott volna össze a formatervezők CAD-fájljában.
Nem egy Cadillac volt alattam (Eldorado-k, SRX, Fleetwood Coupe, más vényócak, CTS stb.).
A „C” oszlopig még rendben is lenne, de ami utána jön… Na ne!
Hol vannak a megszokott függőleges csíklámpák? És egyátalán: mi ez a vegyesfelvágott ferdehátú borzalom?
Maradok a mostani CTS-nél!