Ferrari kirakós 7 millióért, valódi autóból
Áron alul eladó egy Ferrari Testarossa, csak össze kell rakni
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Ritka az, amikor egy klasszikus Ferrarit 10 millió forint alatt kínálnak, és nem törött. Valami baja azért akad, ez a Testarossa például különös törődést igényel, össze kéne szerelni.
Innen semmi feltűnő, csak a néhol kusza vonalak lehetnek furcsák, ha viszont a szélvédő mögé nézünk, hiányoznak az ülések
Hét millió forint egy klasszikus Ferrariért szinte aprópénz, egy ilyen Testarossa nagyjából 40 millió környékén cserél gazdát. Akkor miért kerül ennyibe ez a Miami Vice-ból kiugrott példány? Sajnos még nincs kész, és az egész belső tér darabokban kapható meg hozzá. Korábbi tulaja teljes átfényezésre adta be egy műhelybe, viszont hamar elfogyott az előleg, a tulajdonos pedig eltűnt. Épp csak elkezdték szétszerelni az autót, még a fényezésig sem jutottak el vele, ráadásul annak ellenére, hogy anno lábon érkezett, most nem indul.
Elkezdték szétbontani egy újrafényezéshez és kárpitcseréhez, de elfogyott a pénz, a tulaj pedig eltűnt
[BANNER type="1"]
Elég rossz állapotú a kormány és a műszerfal is, utóbbiból van cseredarab a szettben. Egy korábbi komolyabb sérülés után cserélni kellett a műszeregységet is, nem a valódi futást mutatja
Korábban egy súlyosabb baleset részese is volt, 1994-ben odacsapták az orrát, amit később nem túl igényesen javítottak ki. A sportkocsi több részén is sok a hiba, hátul is gyűröttek a lemezek, így van vele munka bőven. A világos bőrkárpitozású beltér és a kiszerelt alkatrészek nagy része megvan, de nem garantálják, hogy maradéktalanul összeszerelhető, ráadásul több embléma is hiányzik. Komoly háttér kell ahhoz, hogy valaki össze tudja rakni, valamint a motorral is foglalkozni kell, viszont elég jó vétel lehet, annak, akinek ez megvan hozzá.
A motorháztető belsején lévő matrica szerint valaha piros volt, persze ez lehet, hogy csak arra az alkatrészre vonatkozik, mivel cserélték már. Sajnos a motor nem indul, pedig anno lábon érkezett a műhelybe



























A legcoolabb verda az automobilizmus 120 éves történetében.
1. 84km/h–6800 rpm
2.125km/h
3.173km/h
4.226km/h
5.301.7km/h
R.104.6km/h
A vége 291km/h 5.-ben 6550-es fordulatnál 17m/s dugattyú középsebességnél.Őrület!
Pedig 1987. május 13-a nem is péntek volt… Szerencsétlen autó.
Tessék: https://www.hemmings.com/classifieds/cars-for-sale/ferrari/testarossa/1891813.html
kéne egy link, hol lehet elérni