Közel 31 ezer eurót kérnek a különleges Vitaráért
Természetesen az árat akár indokolhatná a kicsi darabszám, hiszen elméletileg csak 100 darabot gyártanak a különleges Vitarából. A szabadidő-autó egyedi szériáját egyébként nem véletlenül nevezték el a Katanáról, tehát a tradicionális japán kardról, avagy hétköznapibb nevén a szamurájkardról. A Suzuki kétkerekűi között ugyanis akad egy Katana nevű modell, amely ihletet adott a Vitara kialakításához.
A motorkerékpár ihlette Vitara tehát koromfekete fényezést, ezüst tetősíneket és egy vörös díszítőelemeket kapott. Még a 17 colos könnyűfém felnik is matt feketében pompáznak, ám az 1,4 literes, turbós, 129 lóerős benzinmotorral és összkerékhajtással felvértezett Suzukiért 30 990 eurót kérnek. Ami körülbelül 11,3 millió forintnak felel meg a pillanatnyi árfolyam alapján. Valószínűleg a magyar piacon kevésbé érdemes próbálkozni egy ilyen drága Vitarával, bár a jelenlegi legdrágább változat itthon is 8,2 millió forint listaáron. Ám kedvezménnyel már 7,1 millió forintért hazavihető az 1,4-es, könnyű hibrid Vitara GLX, összkerékhajtással és panorámatetővel.
hát ez egyébként sem nálunk lehet “érdekes” ahol kezd elcsépelt lenni ez a mostani vitara, mert annyi van belőle…
minden utcasarkon van már belőle 2
korábban svájci frankból skodákat, suzukikat vásárolók elfejeltették már hogy milyen is volt az adósrabszolgaság, most újból nekifutottak megtudni milyen az..:) (tisztelet a kivételnek, aki megfelelő anyagi háttérrel, átgondolt döntés eredményeképp vett ilyen új autót)
Azért a mai 99% ban zárt végű fix forint alapú leasinget ne hasonlísd a nulla beugrós hitelhez…sokkal szívesebben fizetnék havonta 30 40 ezret csekken és új autó lenne a seggem alatt, mint hogy a mostani 17 éves autómat idén a január meg március kivételével minden hónapban hordanám a szerelőhöz, a pénzt meg talicskázzam a bárdihoz az utángyártott gagyi alkatrészekért.