Fizetőssé válnak az E.ON töltőoszlopai

Kedvező árat szabtak az egy hónap múlva fizetőssé váló E.ON töltőoszlopain

Eddig tartott az E.ON elektromos töltőoszlopainak ingyenessége. Az utolsó hónap kezdődik, amíg fizetés nélkül tölthetünk, de egyelőre kedvező árakat szabtak meg.

Egyedülálló szolgáltatás mellett válnak fizetőssé az E.ON utóbbi évben telepített hazai elektromos autó töltőoszlopai. A számos ALDI áruház parkolójában is kialakított töltőket eddig bárki ingyenesen használhatta, aki regisztrált az applikációban, ám mostantól már csak egy hónapig áll rendelkezésre az ingyenes töltés. November 24-étől fizetni kell majd a töltésért kilowattonként és percenként is, ám az E.ON által megszabott bevezető árak igencsak kedvezőek.

2020. november 24-től az AC töltők 49 Ft/kWh + 4 Ft/perc, míg a DC töltők 57 Ft/kWh + 11 Ft/perc bevezető áron lesznek elérhetők.

Az E.ON kényelmes és nagyon könnyű használatot tesz lehetővé mobil applikációján keresztül. Az egyszeri regisztráció és bankkártyaadatok megadása után a felhasználó néhány kattintással el tudja indítani a töltést. Az applikáción belül térképen kereshetünk töltőoszlopot, a kiválasztott helyszínen pedig láthatjuk is, hogy van-e szabad töltőoszlop és mennyi áll rendelkezésre. Fél órával előre le is foglalhatjuk a töltőcsatlakozót, így biztosan tudunk tervezni a töltéssel. Emellett a felhasználók üzenhetnek is egymásnak az alkalmazásban, ha éppen foglalt az összes csatlakozó, rákérdezhetünk a felhasználóknál, hogy mennyi ideig szándékoznak még tölteni. A fizetést alkalmanként intézhetik a felhasználók, vagy havi elszámolással is egyenlíthetik a számlát november 24-től.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2020.10.24. at 15:07
    Permalink

    Nagyon helyes! Nem is értem, miért volt eddig ingyenes??? Én adtam volna az első töltést grátisz, a többiért fizessenek csak. Nekem sem ingyen van a gázolaj, benzin…

    • 2020.10.25. at 19:12
      Permalink

      Olcsó márketting fogás volt semmi több, a reklám értéke megvolt, mindenki erről beszélt “jujj a villanyautósnak ingyér’ lehet tankolni is”
      Naja, miután kifizette a dupla vételárat …. és a dupla ÁFA -t :)))
      Egyébként az ismeretségi körömben pár zöld rendszámra hajtó és így ‘ingyenparkolós’ villanyautóst leszámítva a nagy többség soha nem töltött még házon/garázson kívül.
      (nem reprezentatív felmérés ofkorsz)

        • 2020.10.26. at 06:09
          Permalink

          Valóban! Csak éppen min. 12 órás töltéssel…🤪 Ha már gyorstöltőre vágysz, és van is 3 fázisod, akkor újabb pár százezerre lehúznak. Ezzel szemben a benzinkút 5 perc…tudod, az idő pénz.

          • 2020.10.26. at 08:00
            Permalink

            “Csak éppen min. 12 órás töltéssel…’
            Vicces gyerek vagy. Egy mezei 10A-es konnektorról 150 kilométernyi hatótávot csorgathatsz az autóba, amíg éjjel alukálsz, havonta tehát 4500 kilométert tudsz így megtenni.
            Te mennyit mész ennyi idő alatt?

          • 2020.11.16. at 23:18
            Permalink

            Olyan jót röhögök azokon akik 160 Ft-os benzint, 180 Ft-os gázolajat +ÁFA-val, + jövedéki adóval növelve állnak sorba a benzinkúton fizetni, pedig ha felnéznek az égre ott ÁFA és jövedéki adó mentesen még az üzemanyag 160-180Ft-os árát sem kell kifizetnem. Igen kell a 3 fázis, és falibox. Ezért nem 12 óra a töltés.

          • 2020.11.16. at 23:24
            Permalink

            Ne gagyi hybrid-ben gondolkodj az semmit sem ér. Te 18-23ezret hagysz a kúton én ingyen lopom a napot. Hatótáv….akkor 2x töltöm fel ingyen, vagy 3x akkor is ingyen van. 2,5 éve használunk két ZOE-t, vannak tapasztalataim, ezért pályáztunk új autókra.

      • 2020.10.26. at 06:26
        Permalink

        Én már olyat is láttam, hogy aldi parkolóban a zöldrecámos NEM állt be a töltőbe? Vajon derogál neki?? Vagy az 5 perc, amíg vásárol, addig semmi töltést nem kap az autó?? Ja, vagy nem vágunk fel ezzel (asszem full elektromos volt, nem hibrid..). Vagy csak nem akart “fizetni”…?
        Én személy szerint a takarékosság híve vagyok. Inkább kevesebbet próbálok fogyasztani. Ezért nem támogatom a napelemet sem: a nullszaldós elszámolás arra késztet, hogy figyelj és izgulj, nehogy ne nullásan zárd az évet, ráadásul ELŐRE kifizetteti veled a több (10?) éves fogyasztásodat, röghöz is köt (bár ezt előre sokan nem hiszem, hogy rizikófaktornak vélik). Az ingyen parkolás max. Bp-en ér valamit, máshol, ahol kártya van, semmi konkrét előnye nincs. Parasztvakítás ez is. Arról meg ne is beszéljünk, ha egy villanyautóban elromlik valami…persze, évekig kell márkaszervizbe hordanod, hogy megmaradjon a garancia, és azzal is pengetsz (bár ez fennáll minden más új autónál). Szóval jól hangzik ez a töltögetés, csak amikor már sok lesz a fóka…🤭

          • 2020.11.16. at 23:12
            Permalink

            ennek a matematikai műveletnek mi az értelme?

        • 2020.10.26. at 08:07
          Permalink

          “Ezért nem támogatom a napelemet sem: a nullszaldós elszámolás arra késztet, hogy figyelj és izgulj…”
          Mert mi történik, ha nem nullással zárod az évet?

          “ráadásul ELŐRE kifizetteti veled a több (10?) éves fogyasztásodat”
          10 éves, nulla % kamatozású MFB hitel?

        • 2020.11.16. at 23:11
          Permalink

          Olvasd már el mit írogatsz, értelmetlen, Te nem is érdemelnél meg elektromos autót mert ahhoz fel kell nőni…fogalmad sincs mit jelent a napelem, mit akarsz előre kifizetni. 10 évre 18ezer/hó, de 20 évre 9 ezer/hó számold ki hogy 20 év múlva 9 ezerért egy sört adnak csak annyit fog érni a pénz. 10 millát max.20 évre lehetett, mostanáig felvenni de a törlesztő az fix 0%-os

  • 2020.11.16. at 23:01
    Permalink

    Ennyi hülyeséget, hogy lehet összehordani. Ha valaki még életében nem üzemeltetett elektromos autót az inkább maradjon csöndbe és olvasgassa más tapasztalatait.
    Mi két ZOE-t üzemeltetünk napelemmel, permalink hozzászólásainak nincs értelme. Igen ingyenesen tudunk két autót tölteni napelemmel. A ZOE fél óra ingyenes DC töltéssel elég szépen töltődik. Túl kell méretezni a napelemeket, 12kW-os invertert, 360W-os napelemek, dual fali töltő a garázsba 1×22 vagy két autót 11KW-al tud tölteni. 22kW az 3óra egy autó, egyszerre két autó az összesen 6 óra 11kW-al. Nyilvános DC-n egy óra /autó /80%-ig…
    Gondolkozzunk el mielőtt ennyi handabandát leírunk, a valóságban minden jól működik…

Vélemény, hozzászólás?