Fontos új elektronika mutatkozik be a sportosabb i3-asban
Az i3s úttörő megoldással érkezik, amit minden BMW megkap majd
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A minél hatékonyabb és takarékosabb vezetés érdekében a BMW továbbfejlesztette kipörgésgátló rendszerét. Az új megoldással induláskor és kanyarban is stabilabb marad az i3s.
Az új, sportosabb BMW i3s stabilabb elindulást, kanyarvételt és az új kipörgésgátlónak köszönhetően kedvezőbb fogyasztást is biztosít
Egészen apró, ám annál hasznosabb fejlesztéssel rukkolt elő a BMW. Az új, sportosabb és erősebb, 184 lóerős villanymotorral szerelt i3s érkezésével egy, a márkánál úttörőnek számító technológia érkezik. A BMW amellett, hogy élvezhetően vezethető autókat készít, a hatékonyságot sem az utolsó szempontként kezeli. A stabil kanyarvételekről és a megfelelő tapadásról gondoskodó kipörgésgátló-rendszer most még precízebb és állítólag ötvenszer gyorsabb reakcióidővel érkezik.
[BANNER type="1"]
Bár a korszerű kipörgésgátló rendszerek így is villámgyorsan képesek felmérni a helyzetet, mikor az egyik kerék kipörög, a BMW rendszere most ennél még gyorsabb lesz. Hogyan érték el ezt a gyorsabb reakcióidőt? A BMW állítása szerint nem a vezérlőegységben történnek a megfelelő számítások, hanem a hajtásláncban, így az hamarabb reagálhat megcsúszás esetén. A frissített Dynamic Traction Control (DTC) persze nem csak a stabil kanyarvételekkor, hanem elindulásnál is sokat segít, az i3s-nél ez hatványozottan igaz, hiszen 270 Nm-re növekedett nyomatékát az első pillanatban képes teljesíteni a villanymotor. A hatékony kipörgésgátlónak köszönhetően nincs felesleges gumiégetés, spórol az energiafogyasztással és persze stabil és gyors elindulást biztosít.
