Frissült az üzletemberek Toyotája

A Toyota európai zászlóshajója, a Camry modellfrissített változata inkább az utastérben fejlődött

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Elsőre talán nehezen észrevehető, de ráncfelvarrást kapott a Toyota nagy szedánja, a Camry. Természetesen továbbra is hibrid, és számos technológiai újdonsággal igyekszik a céges autók piacán az élre törni.

A szedánok piaci szegmense lemaradóban van a SUV-okhoz képest, ám ettől még egy sor kiváló autó közül választhatunk, ha lépcsőshátút szeretnénk. Családi autónak kevésbé praktikus (bár egyáltalán nem használhatatlan), üzleti célokra viszont tökéletesen megfelel a Toyota Camry. Aki unja már a Volkswagen Passat, Skoda Superb és Opel Insignia trióját, annak érdemes egy pillantást vetni a japánok európai zászlóshajójára, bár ha a modellfrissítés során bevezetett változásokat keresi, akkor kicsit tovább kell nézegetnie az autót.
Hirdetés
A külsőt illetően az orr-részen eszközölték a legnagyobb módosítást, de elismerjük, tényleg nehezen észrevehető a különbség. Kissé átrajzolták a légbeömlőket és a lökhárító díszelemeit, a dekorációs vonalak a Toyota emblémától kiindulva a motorháztetőn folytatódnak, ezáltal kecsesebb, ám határozottabb megjelenéssel lép fel a Camry. Hátul csak a fényszóró búrájának árnyalatát vették kissé sötétebbre, oldalról az új felnik sugároznak kifinomultságot, illetve egy új, üzletemberesen semleges/unalmas szürkével bővült a választható színek palettája. Belül azért már szembetűnőbb a modellfrissítés, de sok újdonság csak a színfalak mögötti technológiában jelenik meg, nem látható módon. A kocsiban helyet foglalva rögtön feltűnik a nagyobb, immár 9 colos központi érintőképernyő, ami ráadásul magasabbra is került, ezáltal nem csak lebegő hatást keltve, de ergonomikusabb kialakítást és jobb leolvashatóságot is nyújtva. A klímát szerencsére még mindig egyszerű gombokkal irányíthatjuk, de az érintőképernyőn is sok hasznos funkció érhető el, például az Android Auto és az Apple CarPlay.
Hirdetés
A kényelemre vágyók is megtalálják számításukat az új Camryben, a fotelek nem csak szélesek, hanem akár szellőztethetők is, ráadásul új, az öltönyök stílusát idéző, halszálka mintájú perforációkon keresztül. Az igazi bőr öléshuzatok bézs vagy fekete színűek lehetnek, de akár szintetikus bőr és szövet kombinációja is választható, a díszbetétek pedig elegáns, letisztult geometrikus mintával és akár valódi fából készülhetnek. Emellett a biztonságra is nagy hangsúlyt fektetett a Toyota, a vezetéssegítő rendszerek között már megtalálható a kanyarodás közbeni fékasszisztens és a továbbfejlesztett sávtartó automatika. Az erőforrás továbbra is egy 2,5 literes, négyhengeres benzinmotor, amit egy akkumulátor és egy villanymotor egészít ki, 218 lóerős rendszerteljesítménnyel és 4,3 l-es fogyasztással 100 km-en. Télen már rendelhető lesz az új Toyota Camry.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?