HD felvételen az új Mercedes A-osztály!

Kerékpáros ütközött az álca nélküli új Mercedes A-osztállyal

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Fizikai érintkezés nem történt, az ütközés szót találkozás értelemben használjuk.


Épp az Oude Gracht On Tour Team kerékpároscsapat tartott edzést a Kanári-szigetekhez tartozó Lanzarotén, amikor a partmenti úton összefutottak a Genfben bemutatkozó új Mercedes A-osztállyal. Tekintve, hogy az egyik kerékpáros fejére egy Go Pro HD Hero2 típusú kamerát illesztettek, nem volt nehéz dolga a felvétel elkészítésével, csupán arra kellett fordítania fejét.
Az edzés persze nem állhatott meg, de a pedáltekertében elkészített képekről is kivehető, hogy az autó ötajtós, feltehetően nem alapfelszereltségű változatával futottak össze. Az első lökhárító szélességéből és kialakításából – nagyméretű légbeömlő nyílások kétoldalt – a méretes felnikből és széles kötényekből arra következtethetünk, hogy talán a pletykaszinten már többször felmerült A25 AMG, esetleg egy AMG csomagos, de szerényebb teljesítményű autót teszteltek a spanyol szigeten.
Hirdetés
Annyi bizonyos, hogy sokkal markánsabb lett elődeinél, és a fő ellenfelének gondolt BMW 1-es sorozathoz hasonlóan inkább tűnik kicsinyített nagy autónak, mint a korábbi, valóban kis Mercinek szánt generációk. A Mercedes egyelőre nagyon hallgat az AMG változatról, de jól értesült források szerint összkerékhajtással és 300 lóerő körüli turbós négyhengeres benzinmotorral érkezik a sorozat zászlóshajója.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.31. at 04:34
    Permalink

    Mindenképpen az ütközés szót kellett használni, mert a találkozás szó nem lett volna elég szenzációhajhász és kevesebb “dollárjel” kattintott volna a hírre, ugye kedves cikkíró?

  • 2017.10.31. at 04:34
    Permalink

    Értem! Remekül néz ki a karosszéria formára, de a 300 lóerős biturbóval erőlködés helyett az elektromos változatot kellene fejleszteni ilyen büszkén. Manapság már a senkinek sem kell és a kutyát sem érdekel hogy hány lóerős, milyen turbós, mert ezek zabálják az üzemanyagot és az emberek pénzét! Ilyeneket már nem kell fejleszteni, vevő nem lesz rá.

Vélemény, hozzászólás?