Íme az Audi Q4 e-tron, még álcában, de már hivatalos fotókon

A bemutató előtt ünneplőbe öltözött a Q4 e-tron, dekoratív álcában fotózták körbe

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A Skoda Fabiához hasonlóan egy csinosra fóliázott, így még mindig félig-meddig álcázott Q4 e-tron prototípus fotóival rukkolt elő az Audi a bemutató előtt. A legnagyobb különbség, hogy most a belteret is megmutatták.

Nem csoda a nagy hűhó az új modellek körül, hiszen a Q4 e-tron és a Q4 Sportback e-tron egy olyan ösvényre lép, amelyen meg kell felelni az elvárásoknak. Az Audi első elektromos crossovereinek megjelenésekor fontos volt, hogy ezek az autók mindenből a lehető legjobbat kapják: az Audinál a legújabb technológiát, a lehető legtöbb kényelmi és biztonsági extrát, valamint egy nagyon modern és igényes formatervet is hozzáadtak a képlethez, hogy már az első benyomással megmaradjon egy életre mindenkiben: ez a márka a mérce a prémium elektromos crossoverek világában. Hogy ezt az első benyomást megtartsák, ezt a lécet a jövő hónapban bemutatkozó két új modellnek meg kell majd ugrania.
Hirdetés
Éppen ezért az Audi virtuális műszerfala mellé alapfelszereltségben jár majd a már általunk is tesztelt e-tronból ismerős 10,1 colos MMI érintőképernyő, de felárért a márka eddigi legnagyobb, 11,6 colos "nagytévéje" is kérhető lesz bele. Ezen felül két teljesen új funkció is itt mutatkozik be először, az egyik a "Hé Audi!" hangvezérelt asszisztens, a másik pedig az opcionálisan rendelhető, navigáláskor a valóságot kiegészítő head-up display. Ez utóbbi nyilakat, indulási és érkezési helyeket, valamint egyéb releváns információkat jelenít majd meg a szélvédőn. Mindezeket a sofőr tőle körülbelül 10 méterre találhatónak érzékeli majd, de természetesen az autó a közlekedési szituációtól függően képes lesz valamivel közelebbre vagy távolabbra is "vetíteni". Mindez a beltérben igen okos csomagolással társul, rengeteg tárolóhely, minőségi anyagok és az Auditól megszokott kiemelkedő ergonómia és logikus elrendezés jellemzi a sofőrt körülvevő teret. Mindezt az ID.3 MEB padlólemezén valósították meg, így a 4,5 méter hosszú autó közel 2,2 méteres tengelytávval rendelkezhet, ezért a helykínálat is kiemelkedő.
Hirdetés
Amellett, hogy a csomagtartó is méretes a maga 520 literével, az utastérben is el tudunk tenni gyakorlatilag bármit, hiszen a kesztyűtartó és a középkonzol összeadva 25 liternyi tárhelyet biztosít két integrált pohártartóval és négy USB csatlakozási lehetőséggel kiegészítve. Természetesen mindez csak egy apró szelete az újdonságoknak, de most még be kell érnünk ennyi infóval és a galériában megtekinthető közel 60 fotóval. Sőt, azt is figyelembe kell vennünk, hogy a legnagyobb dobásokat valószínűleg a bemutatóra tartogatják a németek, úgyhogy a két új Audi még akár bármit is tudhat az említetteken túl.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?