Japán gyártók fogtak össze a belsőégésű motorok megtartásáért
Környezetkímélőbb módszerekkel, de megtartanák néhányan a belsőégésű motorokat
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Nem érdemes temetni a belsőégésű motorokat, amíg olyan japán hatalmasságok, mint például a Toyota a szintetikus üzemanyagokkal kísérletezik.
Alternatív üzemanyagokkal tartanák életben a belsőégésű motorokat
Rengeteg munkahely megmenekülhet, ha a belsőégésű motorok életben maradnak
A Toyota mellett a Mazda, a Subaru és két motorkerékpár gyártó jelezte, hogy együttes erővel kutatják az alternatív üzemanyagok felhasználásának lehetőségét
Na ezért vagyok japán fan.
Kiállnak azmellett, ami jó.
Az elektromos autó nem jó.. és a legkevésbé sem környezetkímélő.
Hybrid a jövő vagy ha az nem, akkor a hidrogén.
A Greenpeacenek pont a hónap elején jelent meg egy listája a leginkább dekarbonizáció-ellenes autógyártókról, magasan a Toyota vezeti a szégyenlistát. Elég ciki, hogy még mindig nem értik meg, hogy bz4x és Mirai-szerű, gyakorlatilag csak papíron létező típusokkal nem fog menni a jövő, de ma már talán a Prius is csak múltidéző terméknek nevezhető, mintsem piacilag (és technológiailag) releváns autónak.
Kicsit olyan ez, mint mikor a japán szórakoztató elektronikai cégek a végletekig kitartottak a saját bogarasságaik mellett aztán a végletek után meg azon kapták magukat, hogy a koreaiak és kínaiak elvették a piacaikat. 20 éve aligha gondolta volna valaki, hogy nem lehet majd Pioneer, Sharp vagy Hitachi tévét kapni.
Igen, a Toyota elaludta a váltást, fejlesztgetnek (állítólag), de még jobban le lesznek maradva az elektromos piacon. Úgy tűnik ez a szervezeti merevség a céges kultúra része Japánban. A világ nagyobbik területén a következő fél évszázadban nem nagyon lesz nagy kapacitás az elektromos hálózatokban olyan huncut luxus dolgokra mint autó töltés, így a hagyományos piaca megmarad még sokáig a Toyotának.
A greenpeace egyébként ebben sem mérvadó. Azt, hogy az átállás egy folyamat, nem veszik figyelembe. Nem csak az autókra értem, hanem minden egyes emisszió forrásnál hipertérugrással akarnak 100%-ról nullára jutni, ennek pedig nincs valóságalapja.