Kilenc új modellt tört össze az Euro NCAP
Íme a legfrissebb Euro NCAP törésteszt-eredmények - sok a csillag
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Audi Q7, Ford Galaxy és S-MAX, Mazda CX-3, Mitsubishi L200, Renault Kadjar, Toyota Avensis, Volkswagen Touran és Volvo XC90 egyaránt vallott az Euro NCAP legutóbbi tesztjén
Tovább élteti biztonságos márkaképét a Volvo, a tökéletes utasvédelem biztosítása mellett az új XC90 elsőként szerzett 100%-os eredményt a sofőrt segítő balesetelkerülő-rendszereknél
Komoly csillaghullás volt az Euro NCAP legújabb, nem kevesebb mint kilenc új modellt vizsgáló töréstesztjén. Mindössze két modell, a kisautó alapú crossover Mazda CX-3 és pickup Mitsubishi L200 kapott négycsillagos összesített eredményt. Utóbbi azért, mert nincs benne automatikus vészfékezőrendszer, a kis Mazda pedig azért, mert az feláras hozzá.
Jól védi utasait, tökéletes vészfékezőrendszere miatt Euro NCAP Advanced díjat is kapott az Audi Q7 második generációja
Az ötcsillagosok közül a Volvo XC90 épp a sofőrsegédek kapcsán mutatott kiemelkedő teljesítményt és ért el a témában elsőként 100%-os eredményt, valamint a ráfutásos balesetnél is jól szerepelt. A másik óriás nagyméretű SUV, az Audi Q7 ugyancsak a már említett automata vészfékezőrendszer miatt kapott Euro NCAP Advanced díjat jelentő kitüntetést, olyan jól működött benne. Nem túlzottan meglepő, hogy az azonos műszakiságú Ford Galaxy és S-MAX minden tekintetben azonosan, amúgy elég jól szerepelt. Miként a többi most tört modell, a már említetteken túl a Renault Kadjar, az új/frissített Toyota Avensis és a Volkswagen Touran is. Százalékos eredmények alább.
Megfelelően véd, csupán azért kapott négycsillagos minősítést a Mazda CX-3 és a Mitsubishi L200, mert utóbbinak nincs, előbbinek csak felárért van ráfutásos balesettől óvó vészfékezője
Euro NCAP 2015 eredmény | Felnőtt-védelem | Gyerek-védelem | Gyalogos-védelem | Balesetelkerülő-rendszerek | |
Audi Q7 | 5 csillag | 94% | 88% | 70% | 76% |
Ford Galaxy | 5 csillag | 87% | 87% | 79% | 71% |
Ford S-MAX | 5 csillag | 87% | 87% | 79% | 71% |
Mazda CX-3 | 4 csillag | 85% | 79% | 84% | 64% |
Mitsubishi L200 | 4 csillag | 81% | 84% | 76% | 64% |
Renault Kadjar | 5 csillag | 89% | 81% | 74% | 71% |
Toyota Avensis | 5 csillag | 93% | 85% | 78% | 81% |
Volkswagen Touran | 5 csillag | 88% | 89% | 71% | 76% |
Volvo XC90 | 5 csillag | 97% | 87% | 72% | 100% |
Kilenc autóból hét, köztük a Ford Galaxy és S-MAX, a Renault Kadjar és a Toyota Avensis is ötcsillagos eredményt ért el. Százalékos eredményeik is szépek
Az Euro ncap pont olyan mint a legtöbb német cég, villog mint a tücsök pi..ája a tesztjeivel mikor már egyszer megbukott hitelét vesztette. Elég ránézni a szerencsétlen Audis képre, mint ha az autó közepéig hatolt volna az oszloptesztnél a törés.
Egy vicc hogy ez a maximum pontszámot kapta.
Kíváncsi lennék az európaiknak gyártott Audi hogyan vérezne el az Amerikai törésteszten.
Eurofosncap.