Kilenc új modellt tört össze az Euro NCAP

Íme a legfrissebb Euro NCAP törésteszt-eredmények - sok a csillag

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Audi Q7, Ford Galaxy és S-MAX, Mazda CX-3, Mitsubishi L200, Renault Kadjar, Toyota Avensis, Volkswagen Touran és Volvo XC90 egyaránt vallott az Euro NCAP legutóbbi tesztjén


Komoly csillaghullás volt az Euro NCAP legújabb, nem kevesebb mint kilenc új modellt vizsgáló töréstesztjén. Mindössze két modell, a kisautó alapú crossover Mazda CX-3 és pickup Mitsubishi L200 kapott négycsillagos összesített eredményt. Utóbbi azért, mert nincs benne automatikus vészfékezőrendszer, a kis Mazda pedig azért, mert az feláras hozzá.
Hirdetés

Az ötcsillagosok közül a Volvo XC90 épp a sofőrsegédek kapcsán mutatott kiemelkedő teljesítményt és ért el a témában elsőként 100%-os eredményt, valamint a ráfutásos balesetnél is jól szerepelt. A másik óriás nagyméretű SUV, az Audi Q7 ugyancsak a már említett automata vészfékezőrendszer miatt kapott Euro NCAP Advanced díjat jelentő kitüntetést, olyan jól működött benne. Nem túlzottan meglepő, hogy az azonos műszakiságú Ford Galaxy és S-MAX minden tekintetben azonosan, amúgy elég jól szerepelt. Miként a többi most tört modell, a már említetteken túl a Renault Kadjar, az új/frissített Toyota Avensis és a Volkswagen Touran is. Százalékos eredmények alább.

Legújabb Euro NCAP törészteszt-eredmények
Euro NCAP 2015 eredményFelnőtt-védelemGyerek-védelemGyalogos-védelemBalesetelkerülő-rendszerek
Audi Q75 csillag94%88%70%76%
Ford Galaxy5 csillag87%87%79%71%
Ford S-MAX5 csillag87%87%79%71%
Mazda CX-34 csillag85%79%84%64%
Mitsubishi L2004 csillag81%84%76%64%
Renault Kadjar5 csillag89%81%74%71%
Toyota Avensis5 csillag93%85%78%81%
Volkswagen Touran5 csillag88%89%71%76%
Volvo XC905 csillag97%87%72%100%


Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.28. at 13:39
    Permalink

    Az Euro ncap pont olyan mint a legtöbb német cég, villog mint a tücsök pi..ája a tesztjeivel mikor már egyszer megbukott hitelét vesztette. Elég ránézni a szerencsétlen Audis képre, mint ha az autó közepéig hatolt volna az oszloptesztnél a törés.
    Egy vicc hogy ez a maximum pontszámot kapta.
    Kíváncsi lennék az európaiknak gyártott Audi hogyan vérezne el az Amerikai törésteszten.
    Eurofosncap.

Vélemény, hozzászólás?