Kombiként tényleg mindenre IS jó a Volkswagen Golf R

Kiemelkedő teljesítmény és remek helykínálat, íme a Volkswagen Golf R Variant

Minden eddiginél erősebb és praktikusabb összkerekes Golffal rukkolt elő a Volkswagen! Mutatjuk, mit fog tudni és hogy fog kinézni a Golf R várva várt kombi változata.

Érkezik a Golf nyolcadik generációjából készülő R kombi. A hosszútetős változat a sportmodell hevességét a családi változat praktikumával kombinálja, a megnőtt hátsó túlnyúlásnak és a megemelkedett hátsó súlypontnak hála mindehhez egy még élvezetesebb extraként kérhető driftmód is társul. 600 liter feletti csomagtartójára biztos nem lesz panasz, ráadásul a hátsó ISOFIX csatlakozókkal rögzített gyerekülésekben a kisebbek is ujjonghatnak majd, amikor apu kicsit szabadjára engedi az összkerékhajtással párosított kétliteres, turbós benzinfaló erejét - ügyelve a vonatkozó KRESZ-szabályok betartására, persze.
Hirdetés
Az adatok nyelvén mindez az ötajtóssal azonos 315 lóerőt, 420 newtonmétert, 7 sebességes DSG automataváltót és nyomatékvektoros 4Motion összkerékhajtást jelenti. Azonos a 250-re korlátozott végsebesség is, ami ugyanúgy növelhető extraként 270-re. A Performance csomag nem csak a végsebességet szépíti, ehhez jár ugyanis a 18 helyett 19 colos felni, a Nürburgring elnevezésű pályamód és a kombiként valószínűleg még élvezetesebb driftmód is. A különbség egyedül a 0-100-as sprint, az autó ugyanis nem tudja letagadni a puttonnyal járó extra kilókat. Így 4,9 másodpercre van szüksége ahhoz, hogy álló helyből háromjegyű számot mutasson a sebességmérő.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2021.07.09. at 12:35
    Permalink

    “Első ránézésre csak egy kék kombi Golf.”

    Na persze…

    Minden profilból látszik hogy nem a lakossági verzió, aki meg gondolkodik hogy mi lehet annak úgy se lesz lövése 1óra után se hogy mivan…

Vélemény, hozzászólás?