Elhozta az 50-es évek végének hangulatát Kínába a Sangson
Messziről megtévesztésig hasonlít az 1958-as Corvette C1-re a Songsan Motors SS Dolphin névre keresztelt csodája. Közelebbről már egyértelműen látszik, hogy csak egy koppintásról van szó, ám ez egy felvállalt koppintás. Tényleg a korabeli amerikai hangulatot próbálja közvetíteni a vásárlók felé a cég. Modern ruhába öltöztetve.
Hátulról még jobban hasonlít az eredeti Corvette-re
A „delfin 4800 milliméter hosszú, 1850 mm széles és 1390 mm magas, tehát 300 milliméterrel hosszabb, mint az eredeti Corvette és 94 milliméterrel magasabb is. A Songsan modellje levehető tetőt is kap persze, amit a csomagtérben lehet elrejteni, amikor nincs rá szükség, továbbá az utasterében is a retro hangulatot ötvözi a modern technikával. Digitális műszeregység kapott helyet a vezető előtt, hatalmas, érintőképernyős kijelzőről vezérelhető az infotainment rendszer az amúgy vörös bőrrel és krómmal vastagon díszített utastérben.
Modern utastér retro stílusban
Mozgatásáról konnektoros hibrid hajtáslánc gondoskodik, amelyet egy 1,5 literes, turbós benzinmotor és egy villanymotor párosa alkot. Állítólag a technikát a BYD-től vásárolták a 16 kilowattórás akkupakkal együtt, amely akár 90-100 kilométeres tisztán elektromos hatótávot ígér, 4,2 másodperces 100-as sprint mellett. Indulóára 590 ezer jüan, ami körülbelül 27 millió forintnak felel meg, ami pedig Kínában 50 százalékkal drágább, mint egy új Camaro.
Nem olcsó mulatság a kínai Corvette