Könnyíti GT és RS modelljeit a Porsche
Teljesítménynövelés helyett súlyt farag a Porsche
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A következő generációs nagy teljesítményű RS és GT modelleknél azon lesz a hangsúly, hogy ne erősebbek, hanem könnyebbek legyenek.
Andreas Preuninger, a Porsche menedzsere elmondta: "Személy szerint nem vagyok híve annak, hogy egy autóból folyamatosan egyre több lóerőt hozzunk ki. Azt gondolom, hogy 500 lóerő teljesen elegendő, mert egy 700-800 lóerős modell nagyobb fékeket, keményebb felfüggesztést igényel, ami miatt értelemszerűen nehezebb is lesz." Azzal folytatta, hogy a súly/lóerő aránynak nagyobb szerepe van, mint annak, hogy 50 lóerővel erősebb legyen az új generációs modell.
Preuninger továbbá azt is javasolta, hogy a következő 911 GT3 szívómotorral és kézi váltóval kerüljön majd forgalomba. Természetesen PDK-val is rendelhető lesz, így mindenki eldöntheti, hogy magára vagy az elektronikára bízza majd a váltásokat.