Köszi, Honda! Nincs több kérdés, mehet is gyártásba

Kétüléses sportkupét vetít elő a Honda Sports EV

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Aprócska, mégis a Tokiói Autószalon egyik legizgalmasabb koncepciója a Honda Sports EV, arányai alapján hátsókerék-hajtással.


Egyre biztosabb, hogy friss koncepcióin jövőbeli dizájnvonalát mutogatja a Honda, ugyanis az Urban EV koncepció után a Sports EV tanulmány is hasonló formavilágot kapott. Azonban míg a korábbi egy aranyos kei-autó méretű ferdehátú volt, addig a Tokiói Autószalonon kiállított koncepció már egy vérbeli kétüléses sportkupé. Méretben nem ugrottak sokat, elég viszont a hosszú motorháztetőre és a hátratolt kabinra pillantani, és máris hozzáképzeljük a hátsókerék-hajtást, ezzel együtt pedig a vezetés legmagasabb élményét. Elöl kerek, hátul szögletes lámpák virítanak, kék biléta tudatja, hogy környezetbarát modellről van szó. Ugyanakkor vadító a mélyített motorháztető és a nagy felniszett is.
Hirdetés

Ugyan nem sok információt csepegtetnek egyelőre, annyit már elmondott a Honda, hogy egy sor mesterséges intelligenciával szerelik, nevéből pedig arra lehet következtetni, hogy tisztán elektromos sportautóról van szó. Az apró kupétest és a villanyhajtás elegye azért elég játékos élményautót sejtet. Utasterét sem mutogatják egyelőre, de nagy felületű digitális képernyőket és futurisztikus volánt képzelhetünk bele. A Honda köztudottan játszik a gondolattal, hogy sportautóval lépjen piacra, azt pedig csak remélni tudjuk, hogy ez a tokiói koncepció lesz az, hogy végre talán méltó hazai ellenfelet kapjon a Mazda MX-5, még akkor is, ha fix keménytetős lesz ez a kihívó.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?