Lefestettem az Audim tetejét házilag, de te ne csináld utánam

Műszaki vizsgára készül a Pénztemető Audi A6: vajon mi rejtőzik a karosszérián a lehulló gitt alatt?

Ismét nem az újszerű esztétikai állapot a cél, hiszen a szakszerű javítás gazdasági totálkárt jelent. Vajon lehet még néhány évet adni az autóm tetőlemezének háztáji módszerekkel?

Az elmúlt évek során minden műszaki hibát megcsináltattam a pénztemető Audin, amit az előző tulajdonosok elhanyagoltak. Vezérléscsere, felújított turbó, új gumik, új féktárcsák, új lengéscsillapítók, új lengőkarszett, és így tovább, ráadásul az egészet végig is videóztam nektek. Az utolsó nagyobb szerviz óta azonban 30 ezer kilométerrel többet mutat az óra, az A6 pedig csak ment és nem panaszkodott. Mivel semmilyen igazán komoly hibát sem produkált, ezért mostanra egy kimondottan szép csokornyi kisebb javítani való gyűlt össze rajta.

Hogyha viszont tényleg hosszú távra tervezek az autóval, akkor itt az idő foglalkozni a karosszériájával is.

Hiába nem érdekel az esztétika, a tetőről lepergett festék, illetve az autó oldaláról leváló, hanyag gittelés melegágya a rozsdának, amit még az előtt el kell fojtani, hogy lyukat rágna a lemezekbe. De vajon mennyire lesz csúnya a lehető legolcsóbb megoldás? Tarts velem az alábbi videóban, és kiderül! Hogy mindez mennyire lesz tartós? Erről majd egy későbbi videóban nyilatkozom.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?