Már a kismotoros Mustanggal is gyerekjáték a driftelés

Az RTR csomagnak köszönhetően a négyhengeres Mustangot is alaposan keresztbe lehet rakni

A Mustang az olcsó élvezetről szól, amitől senkit sem szeretne megfosztani a Ford.

Nálunk már nem kapható, de az USA-ban még a piacon a 2,3 literes EcoBoost a Mustang orrában, hiszen a pony car kategória alapvetően az elérhetőségről, a kedvező árfekvésről kell, hogy szóljon. A turbós blokkot persze nem kell félteni, a nyomatéka és a korábbi V6-osnál is több lóereje nem hoz szégyent az egyik legizgalmasabb Fordra. Pláne nem akkor, ha a drift csomagot is kifizetik a kasszánál. A 315 lóerős teljesítmény nem változott, de a futómű terén sok újdonságot találni. A Dark Horse változat adta kölcsön a hátsó segédkeretet, a stabilizátorrudakat és az állítható rugókat. Szintén változtatható a lengéscsillapítók karaktere, elöl hat-, hátul négydugattyús Brembo fékeket raktak az RTR változat alá. A drifteléshez nem árt a nagyobb kormányszög és kerékdőlés, ami szintén a csomag részét képezi, ahogy az engedékenyebb menetstabilizáló is a csúszkálást segíti.  További érdekessége az autónak, hogy ez az első munkája az RTR tuningcégnek, amit hivatalosan a Ford szárnyai alatt végezhettek el. Kívülről a neonzöld féknyergek és a hűtőrácsba faragott – az RTR védjegyének számító - nappali menetfények jelentik az újdonságot, és persze az a rengeteg füst, ami a gumikból marad. A tulajdonosnak pedig lesz miből pótolnia az abroncsot, a Ford szerint az RTR olcsóbb lesz, mint az alap V8-as, azaz valahol 11 és 15 millió forintnak megfelelő dollár lesz az ára az Egyesült Államokban.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre