Még mindig van akkora kereslet a Nivára, vagyis a 4x4-re, hogy nem veszik ki a kínálatból
1977 óta szinte változatlan formában gyártják a Lada Nivát, avagy a 4x4-et, hiszen a történelem viharaiban a Niva neve átvándorolt a Chevrolet-hez. Persze Chevy próbálkozása is létezik még
Niva Travel néven, ám most a Bronto frissült. Ám ez pont azt a műszerfalat kapta meg, ami a Niva Travelben tavaly jelent meg. Még ez is olyan, mintha a ’80-as évekből érkezett volna, de már van benne modern légkondi és ülésfűtés is. Továbbá a Lada ígérete szerint a hangszigetelésen is javítottak.
A Prestige változat a terepjárósabb kinézetű
Kétféle felszereltségi szint közül választhatnak a Bronto vásárlói. A Luxe kicsit városiasabb kinézetű, a képeken látható Prestige viszont a kőkemény terepjáró eszményképét testesíti meg. Műanyag lökhárítókkal, új hűtőmaszkkal, ködlámpákkal, fényezetlen szélesítésekkel, illetve műanyag küszöbtoldatokkal tud szolgálni, illetve extraként rendelhető hozzá tetőre szerelhető fényszóró, illetve terepmintás álcázó fényezés.
[BANNER type="1"]
Hajtásáról 1,7 literes, szívó benzinmotor gondoskodik 83 lóerővel és 129 Nm forgatónyomatékkal, amit ötfokozatú manuális sebességváltó továbbít mind a négy kerék felé. A Bronto kap még első és hátsó önzáró differenciálművet is, illetve megemelik a hasmagasságát, ami így már 240 mm. Az árát még nem árulta el a Lada, de valószínűleg 630 ezer és 720 ezer rubel közötti árra lehet számítani, ami körülbelül 2,6-2,9 millió forint közötti összeget jelent.
2024-ben érkezik állítólag az utódja a Renault CMF-B platformján