Még mindig van akkora kereslet a Nivára, vagyis a 4x4-re, hogy nem veszik ki a kínálatból
1977 óta szinte változatlan formában gyártják a Lada Nivát, avagy a 4x4-et, hiszen a történelem viharaiban a Niva neve átvándorolt a Chevrolet-hez. Persze Chevy próbálkozása is létezik még
Niva Travel néven, ám most a Bronto frissült. Ám ez pont azt a műszerfalat kapta meg, ami a Niva Travelben tavaly jelent meg. Még ez is olyan, mintha a ’80-as évekből érkezett volna, de már van benne modern légkondi és ülésfűtés is. Továbbá a Lada ígérete szerint a hangszigetelésen is javítottak.
A Prestige változat a terepjárósabb kinézetű
Kétféle felszereltségi szint közül választhatnak a Bronto vásárlói. A Luxe kicsit városiasabb kinézetű, a képeken látható Prestige viszont a kőkemény terepjáró eszményképét testesíti meg. Műanyag lökhárítókkal, új hűtőmaszkkal, ködlámpákkal, fényezetlen szélesítésekkel, illetve műanyag küszöbtoldatokkal tud szolgálni, illetve extraként rendelhető hozzá tetőre szerelhető fényszóró, illetve terepmintás álcázó fényezés.
Hajtásáról 1,7 literes, szívó benzinmotor gondoskodik 83 lóerővel és 129 Nm forgatónyomatékkal, amit ötfokozatú manuális sebességváltó továbbít mind a négy kerék felé. A Bronto kap még első és hátsó önzáró differenciálművet is, illetve megemelik a hasmagasságát, ami így már 240 mm. Az árát még nem árulta el a Lada, de valószínűleg 630 ezer és 720 ezer rubel közötti árra lehet számítani, ami körülbelül 2,6-2,9 millió forint közötti összeget jelent.
2024-ben érkezik állítólag az utódja a Renault CMF-B platformján