Kiderült az új Golf hazai alapára

Már a márkakereskedésekben is láthatod az új Volkswagen Golfot

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Ötféle hibrid hajtáslánccal és más előremutató újdonságokkal csábít az új Volkswagen Golf.

Az új Golf egyik nagy újdonsága, hogy utólag is felextrázható, de csak a később elérhető We Upgrade funkcióval. Ezzel visszamenőleg lehet aktiválni olyan funkciókat, mint az automatikus távolságtartó, a táblafelismerő, az automatikus távfénykapcsolás, az utastéri hangulatvilágítás, a navigáció, az okostelefon-kapcsolódás, a vezeték nélküli iPhone applikációk, a wifi hotspot és az online hangvezérlés. Végérvényesen belépett tehát a digitális világba a típus.
Az új Golf egyébként az első Volkswagen, amely alapból rendelkezik a Car2X kapcsolódás képességével. Az autó 800 méteres sugarú körben folyamatosan kommunikál az ugyanerre képes autókkal és az infrastruktúrával, ha pedig indokolt, akkor képi figyelmeztetést is küld a vezetőnek. Természetesen a vezető előtti is digitális kijelző kapott helyet 10 colos méretben, a középkonzolon pedig 8,25 colos, érintőképernyős kijelzőt helyeztek el.
A motorpaletta igazán széles. Két háromhengeres benzinmotor nyitja a sort 90-110 lóerő teljesítménnyel, és két négyhengeres dízelmotor folytatja 115-150 lóerő teljesítménnyel, továbbá bizonyos piacokon egy 130 lovas földgázas (TGI) változat is elérhető. A TDI hajtásláncokban újdonság, hogy a Volkswagen két SCR-katalizátort alkalmaz a nitrogén-oxid kibocsátás jelentős, akár 80 százalékos csökkentésére. Természetesen a hibridekről sem feledkeztek meg a német mérnökök. Könnyű hibridből háromféle választható eTSI néven, 110, 130 és 150 lóerős változatokban, viszont a plug-in hibridek közül a gyengébbik, 150 lóerős modell nem elérhető Magyarországon, viszont a 245 lóerős GTE állítólag szerepel majd a listán.
Hirdetés
Azonban a konfigurátorban jelenleg a 130 lóerős, 1.5 TSI a legolcsóbb lehetőség, ami Life felszereltséggel 7 589 430 forintról indul. Használtautó beszámítással és Porsche Bónusz akcióval viszont 6 889 430 forintra is csökkenthető ez az ár. Dízelt viszont csak DSG váltóval enged kiválasztani a konfigurátor, amellyel 9 225 660 forintról indul.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2020.03.13. at 00:21
    Permalink

    25 ezer EURO egy Golfért…….Agyrém ! Az autó.főleg a belső, példaértékü, persze soha nem volt olcsó ! Az ár 2/3- ért már egy 40-50 ezret futott MERCEDES kapható !

  • 2020.03.13. at 08:17
    Permalink

    Sikerült hozzá összerittyenteni egy szoftvert a “kiváló” német mérnököknek? Mert amikor csalni kellett, akkor nagyon buzgómócsingok voltak 😀

    • 2020.03.15. at 17:14
      Permalink

      Nem, ez külföldön is rohadt drága, a kategóriatársak mind 20.000 € körülről indulnak. Mondjuk még az is sok, ha azt nézi az ember, hogy néhány évvel ezelőtt még inkább 16.000 € volt az, kb. az előző generációs Golf is azon az árszinten nyithatott, az elmúlt 10 évben egy laza +50%-os infláció volt az újautó piacon.

Vélemény, hozzászólás?