Az apró részletekben fedezhető fel, hogy ez bizony a valaha volt legerősebb MG
Itthon márciusban mutatták be az alap MG4-et, ami már akkor felhÃvta magára a figyelmet. EgyfelÅ‘l a villanyautók mezÅ‘nyében kedvezÅ‘ árfekvése miatt - Magyarországon 13 millió forintra lÅ‘tték be az árát - másfelÅ‘l a szokatlan, bevállalós megjelenésével is kitűnik a tömegbÅ‘l. A most bemutatott Xpower küllemében szinte alig tér el a sima MG4-tÅ‘l, ugyanúgy megkapta a különleges kettéosztott hátsó spoilert és a szintén szárnyszerű hátsó lámpa elrendezést. Újdonság viszont a 18 colos felni, a rikÃtó narancs féknyereg, valamint a képeken látható versenyzöld, ami kizárólag ehhez a kivitelhez lesz elérhetÅ‘.
A versenyzöld fényezés és a narancs féknyergek jelentik a legnagyobb különbséget
A beltérről egyelőre keveset árultak el, de a képek alapján itt sem kell eget rengető változásokkal számolni
Az MG4 Xpowert két villanymotor hajtja, elöl 201, hátul 228 lovat tud az erÅ‘forrás, Ãgy a rendszer összteljesÃtménye 429 lóerÅ‘. Az MG szerint 3,8 másodperc alatt tudja a százas sprintet álló helyzetbÅ‘l az Xpower, ha pedig ez valóban Ãgy van, akkor a márka történetének legerÅ‘sebb sorozatgyártású tÃpusa. Szerencsére már nem kell sokat várni a hivatalos premierre, ugyanis a kÃnai kézben lévÅ‘ brit márka Goodwoodban fogja leleplezni az autót a Festival of Speed keretein belül.