Nincs több titkolózás, gyári fotókon a Volvo XC40
Az autó, amire előfizethetünk, íme a Volvo XC40
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Immár temérdek gyári fotón is látható az új Volvo XC40, amit a Volvo újfajta előfizetéses, Care by Volvo konstrukcióval is kínálni fog, legalábbis néhány piacon.
Nem csak a vonalai újak, az XC40 teljesen új CMA platformra épül, ezen jönnek majd az újfajta kisebb méretű Volvók, háromhengeres benzines és villanymotorral is
Minden szempontból újat hoz a vadonatúj Volvo XC40. Ez a márka első modellje, ami már az új moduláris, villanyautókat is ígérő CMA padlólemezére épül, vonalai is minden eddiginél modernebbek, de a legkülönlegesebb, hogy az autóbirtoklás új korszakát hozó Care by Volvo előfizetéses konstrukcióval is elérhető lesz. Azt ígérik, hogy az autótartás nem lesz bonyolultabb, mint egy telefonszámla befizetése, autónk adatait pedig stílusosan okostelefonunkon követhetjük majd nyomon.
Ehhez a C-oszlophoz természetes, hogy lesz benne holttérfigyelő is
De itt még nincs vége: ez az első olyan modell, amit távolról is megoszthatunk családtagjainkkal, barátainkkal: távolról küldhetünk számukra digitális kulcsot a hozzáféréshez. Az XC40 egyéb történelmi elsőséget is hoz a Volvo számára: most először van egyszerre három szabadidő-autója a ma már kínai kézben lévő, de továbbra is nagyon svéd márkának, márpedig ma épp ez a szegmens a legfontosabb.
Szokásos Volvo műszerblokk és ismerős utastéri formák
Pakolóhelyből különösen sokat ígér, hozza a Sensus információs rendszert, meg persze az állított légbefúvókat is
Biztonság terén az XC40 gyakorlatilag ugyanazt a tudást ígéri, amit az XC60 és az XC90 esetén már megismerhettünk, Pilot Assist önvezető rendszert városi koccanásgátlóval, terepezéshez borulásgátlóval, parkolóból kiálláshoz hátsó forgalomra figyelmeztetéssel és 360 fokos kamerarendszerrel.
Tipikus Volvo beltér, finom bőrrel, formás ülésekkel
A novemberben Belgiumban, Ghentben gyártásba kerülő XC40 kezdetben 2,0 literes négyhengeres, D4 dízel és T5 benzines motorokkal lesz elérhető, de ez lesz az első modell, amiben érkezik majd a Volvo új 3 hengeres turbómotorja és elektromos hajtáslánca is. Németországban a Care by Volvo előfizetéses konstrukció már várja a szerződőket, a D4 és a T5 verziók egyelőre csakis összkerékhajtással, egységesen 699,01 euróról startoló havidíjjal érhetők el - 2 éves/30 ezer kilométeres szerződéssel; aki vásárolna, 44 ezer eurós (~13,42 millió Ft) alapárral számolhat.
Digitálisan konfigurálhatjuk össze, fizethetünk elő rá, majd a különféle kapcsolódó szolgáltatásokat is megrendelhetjük tableten, okostelefonon keresztül, sőt, barátaink számára is oszthatunk így kulcsot az autóhoz
Mert érződik egyre jobban a kínai hatás… mint a Shuanghuan Ceo ami ugye BMW X5 koppintás, az is ilyen falazott seggű szépség.
A Volvo talán élőben emészthetőbb
a hátulját miért kellett elrontani?